Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

Alle reacties Link kopieren
Splinter, bedankt voor jouw welkom!

Dus jouw kat heeft nooit vlooien.... ik dacht inderdaad ook al dat dat niet nodig zou zijn als poes niet buiten komt. De mijne komt heel weinig buiten dus ja, grensgeval denk ik. Wat voor (super)kat heb jij?

De dierenarts heeft mij gezegd dat het ontwormen eigenlijk helemaal niet veel beter is voor de kat zelf, maar dat ze daardoor geen kinderen kunnen besmetten (via zandbakken bijvoorbeeld). Dan denk ik: mijn poes komt niet in aanraking met kinderen of zandbakken, want ze gaat dus nooit naar beneden. Ik vraag me af of het dan wel nodig is om steeds te ontwormen.
Nee Bieb, dat snap ik. Het zou fijner geweest zijn als het in jouw tempo was gegaan, niet het zijne....
dank meiden!

Ja klopt splinter..minder flabbergasted.

Ergens had ik al sinds afgelopen zondag zo'n "gevoeletje"

en dat laat me niet vaak in de steek.

Vooruit, MO is een moeilijke stille eeuwige vrijgezel die ik wist te ontdooien....alleen het vrieslaagje bij zijn hart is lijkbaar een beetje blijven zitten...toch nog.
Waarom was MO moeilijk? Wilde hij alles op zijn manier? Wilde hij niet teveel praten en nadenken en gewoon zijn eigen gang kunnen blijven gaan? Waardoor jij je steeds aanpaste om hem te ontzien? Sorry als ik teveel vraag, maar ik heb zelf relatietroubles gehad en nu is het nog steeds niet ideaal en het raakt me dat jouw relatie opeens over is. Wat jij schrijft, dat je eigenlijk stiekem wel een aantal nadelen wist van jouw lief en de relatie, dat heb ik ook. Veel sterkte!
Je klinkt idd wel wat nuchterder dan de vorige keer Bieb. Dat is goed maar je ga je niet onnodig groot houden hè? Ookal had je al een beetje een voorgevoel en al wat meer afstand genomen, dat doet niks af aan het feit dat het gewoon baaaaaalen is! Wat is MO stom dat hij dat muurtje niet een stuk meer af wil breken, het had hem zoveel moois op kunnen leveren. Maar nee hoor, meneer gooit het bijltje er maar bij neer.

MO je bent een OEN en een DOMMERD!! Zo'n lieve, leuke, grappige en mooie Bieb laten lopen!!!

Zo. Dat is er uit
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Vooruit schreef op 23 oktober 2010 @ 00:29:

Splinter, bedankt voor jouw welkom!

Dus jouw kat heeft nooit vlooien.... ik dacht inderdaad ook al dat dat niet nodig zou zijn als poes niet buiten komt. De mijne komt heel weinig buiten dus ja, grensgeval denk ik. Wat voor (super)kat heb jij?

Heb je even? Ik heb geen kinderen om over op te scheppen, dus dat doe ik dan maar vol overgave over Sil.

Nee hoor, niks bijzonders. Gewoon een schat die zowel een enorme knuffelkont is, als een enorme vechter. Hij bijt je half door midden bij het spelen, zijn rem doet het niet zo goed.... Maar omdat hij de enige kat in huis is, trekt hij ook erg naar ons toe. En dat is zó schattig!

Een paar weken terug zat hier een huis vol Tetters en na de eerste schroom belandde Sil toch in het midden van de kring. Al die aandacht, dat was toch wel errug interessant.

Maar verder is hij dus nooit ziek, hij mankeert niks, ondanks onze slechte zorg (geen ontworming, injecties of vlooienkuren).

Zooo, einde trotse verhaal. Viel het mee?
Hoi Vooruit trouwens, ik had je nog geen gedag gezegd!
Ehh...Splinter...opschepperT!!

Vooruit: we hebben hier allemaal superkatten

Maar Splinterkat is een lieffie hoor, niet verlegen en hij loopt heel stoer wijdbeens
korte toelichting voor Vooruit:

Mo (39 jr net als ik) had eigenlijk nooit een relatie.

Eigenzinnig man en gewend niet te veel te praten behalve over motoren en voetbal en het weer en de bacardiprijs zeg maar...dat soort dingen.

Kon me niet voorstellen dat iemand met zulke mooie ogen los rondliep en heb hem gewoon gekust toen ik durfde

stap voor stap relatie opgebouwd (ik woonde nog met ex) en werd steeds echter en leuker.

Totdat het op praten over gevoelens aankwam...dan klapt hij dicht.

Toen ik het op de spits dreef een paar maanden geleden vluchte hij midden in de nacht het huis uit en is het 4 dagen uitgeweest waarna hij met hangende pootjes terugkwam..

En nu zijn we weer net zover..met het verschil dat het nu echt uit is en uit blijft..
even collega aan de telefoon nu
Oh en hier ook 2 binnenkatten. Geen vlooien (maar moet wel bekennen dat ik er nooit zo op let. Ik hou maar aan dat als ze weinig krabben, ze geen vlooien hebben hihi. Vlooienspul gebruik ik ehhh...1 x per jaar ofzo??) en wormenspul (pasta of pillen, net wat ze voorhanden hebben) denk ik ook 1 x per jaar ofzo. Zolang ze er goed uitzien, een glanzende vacht hebben, goed eten en speels zijn ga ik er vanuit dat ze goed in hun velletje zitten.

Terwijl ik dit typ, staat Fido rechtop tegen mijn benen en zegt "bêhhh?" (vertaling: ik wil op schoot! - dus niet: mág ik op schoot) en zit nu luid ronkend kaakstoten te geven
MO weet niet wat hij mist Bieb. Hij is inderdaad een oen dat hij niet wat dieper in zijn ziel durft te kijken.

Je verstand weet dat, maar je gevoel zal nog wel even flink in protest blijven, vrees ik. Dat mag hè. Juist omdat hij verdorie wel in jouw hart zit en ook nog eens zo in je sociale leven zit geweven en dat is hartstikke rot.
quote:Olijfje_ schreef op 23 oktober 2010 @ 00:41:

Ehh...Splinter...opschepperT!!

Vooruit: we hebben hier allemaal superkatten

Maar Splinterkat is een lieffie hoor, niet verlegen en hij loopt heel stoer wijdbeens Dat was ik alweer vergeten. Bedankt hè.
quote:biebelien schreef op 23 oktober 2010 @ 00:45:

Mo (39 jr net als ik) had eigenlijk nooit een relatie.

Eigenzinnig man en gewend niet te veel te praten behalve over motoren en voetbal en het weer en de bacardiprijs zeg maar...dat soort dingen.

Kon me niet voorstellen dat iemand met zulke mooie ogen los rondliep en heb hem gewoon gekust toen ik durfde

stap voor stap relatie opgebouwd (ik woonde nog met ex) en werd steeds echter en leuker.

Totdat het op praten over gevoelens aankwam...dan klapt hij dicht.

Toen ik het op de spits dreef een paar maanden geleden vluchte hij midden in de nacht het huis uit en is het 4 dagen uitgeweest waarna hij met hangende pootjes terugkwam..

En nu zijn we weer net zover..met het verschil dat het nu echt uit is en uit blijft..Bieb, heel confronterend maar een relatie met iemand die de achterdeur steeds op een kier houdt, maakt je kapot. Been there, done that. Ik weet dus hoe dat aan je vreet en dat moet je niet willen, hoe moeilijk het ook zal zijn de komende tijd. En ik gooi er nog maar weer zo'n speciale Olijf oempf- tegenaan, ik hoop dat die je een beetje troost.
quote:Splinter02 schreef op 23 oktober 2010 @ 00:48:

[...]

Dat was ik alweer vergeten. Bedankt hè. Je kan er bijna zo'n muziekje uit een Westernfilm bij afdraaien, zo één als de stoere cowboy in beeld komt
quote:Olijfje_ schreef op 23 oktober 2010 @ 00:52:

[...]

Je kan er bijna zo'n muziekje uit een Westernfilm bij afdraaien, zo één als de stoere cowboy in beeld komt Ah néééé, jij bent echt heul gemeen!
* is nu druk Sil aan het aaien en geruststellen troosten *
anoniem_60835 wijzigde dit bericht op 23-10-2010 00:59
Reden: nog erger----
% gewijzigd

*ziet nu cowboy Billy Boem of iets dergelijks voor zich*

Bieb, je bent straks hartstikke blij dat je van hem af bent. Zoveel aanpassen is toch ook niet goed?
Het Viva forum is papaja.
Spam!

Heb jij ook foto´s, Vooruit?
* negeert Tonks *
Haha, Splinter, het trotse verhaal viel mee hoor! Ik heb ook geen kinderen en kan ook uren doorgaan over mijn kat als ik de kans krijg..... Maar stoeien met Sil is dus niet zo'n goed idee begrijp ik? Dat valt bij de mijne wel mee, maar als ze op schoot ligt begint ze altijd na verloop van tijd te rollen. Dan valt ze bijna van schoot af maar dat gebeurt nooit want dan slaat ze een klauwtje uit in mijn been, haar nagels zijn dan een soort anker zeg maar. Ook erg prettig....

Olijfje: hoi! Ik geloof het meteen hoor dat jullie allemaal superkatten hebben! Ik heb een tijd geleden eens allemaal fotootjes bij elkaar gezien op jullie topic, zo lief! Maar ja, wie is nou wie he.

Het valt me trouwens op dat de meesten van jullie nou ook weer niet zo vaak vlooiendruppels geven en ontwormen. Ik was al bang dat ik een slechte verzorgster was maar volgens mij valt dat wel mee.
quote:Splinter02 schreef op 23 oktober 2010 @ 00:54:

[...]

Ah néééé, jij bent echt heul gemeen! Ik bedoelde dus dat Sil die stoere cowboy/held is hoor!! Niet degene die overhoop wordt geschoten! Ik vind Sil echt zo'n kat die met een strootje tussen zijn tanden zegt: hey...what's up?
Straks wel misschien, Tonks. Nu effe nog niet....

De ellende is dat je vaak pas achteraf weet wat niet goed was. En dat je gevoel en je verstand het niet altijd eens zijn....
Vooruit: hier mijn katten:

grijs = Puk, 1.5 jaar

zwart = Fido, 10 jaar

Beide heren zijn Burmezen (nou ja, vooruit..Fido is een halve) en hun karakterschets (heb je ff?): lief, sociaal, hondsbrutaal, enorm slim en vindingrijk, volhardend, lomp, speels, overaanwezig, kletskouzen, knuffelig, lui en dol op eten en enorme drollen draaien in de bak

Zal binnenkort weer eens nieuwe foto's maken!

Maar nu willen we natuurlijk wel foto's van jouw kat zien hè!!!
Aaaaaaahhhh! Wat LIEF!!!

Mijn vorige post was dus alweer achterhaald zie ik. Ik heb ook wel een foto maar ik heb hier nog nooit een plaatje geplakt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven