Verloren, Bedel Sarah
zaterdag 23 oktober 2010 om 13:23
Tot mijn groot verdriet ben ik verloren een bedeltje in de vorm van een Sarah.
Deze heb ik gegeven aan mijn moeder toen ze 50 werd,en terug gekregen toen mam 60 werd en wist dat ze niet lang te leven had.
Het is een bedeltje van ongeveer 3 cm groot,zilver.
Voor mij van onschatbare waarde.
Deze heb ik gegeven aan mijn moeder toen ze 50 werd,en terug gekregen toen mam 60 werd en wist dat ze niet lang te leven had.
Het is een bedeltje van ongeveer 3 cm groot,zilver.
Voor mij van onschatbare waarde.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
zaterdag 23 oktober 2010 om 13:27
quote:miekie1 schreef op 23 oktober 2010 @ 13:25:
Weet je ook waar je die dan ongeveer verloren bent?
Geen idee, zag het gisteren ineens.
Huis op de kop gezet, stofzuigerzakken geleegd,route gelopen die ik altijd met mijn hondje loop.
Weet je ook waar je die dan ongeveer verloren bent?
Geen idee, zag het gisteren ineens.
Huis op de kop gezet, stofzuigerzakken geleegd,route gelopen die ik altijd met mijn hondje loop.
zaterdag 23 oktober 2010 om 13:32
quote:himalaya schreef op 23 oktober 2010 @ 13:28:
Al briefjes opgehangen in de supermarkten, gemeld bij de politie, op buurtlink.nl gezet?
Ik denk dat het hier helemaal een speld in een hooiberg is, maar succes.
Briefjes hangen in de supermarkt, buurtlink is een goed idee.
Ik dacht er zijn zoveel viva vrouwen, wie weet.
Al briefjes opgehangen in de supermarkten, gemeld bij de politie, op buurtlink.nl gezet?
Ik denk dat het hier helemaal een speld in een hooiberg is, maar succes.
Briefjes hangen in de supermarkt, buurtlink is een goed idee.
Ik dacht er zijn zoveel viva vrouwen, wie weet.
zaterdag 23 oktober 2010 om 13:33
zaterdag 23 oktober 2010 om 13:35
zaterdag 23 oktober 2010 om 13:39
quote:Jolie205 schreef op 23 oktober 2010 @ 13:37:
Heb je al in de mouwen van je kleren gekeken? In de naden van de bank? Ik roep maar wat hoor...
Ja, hele huis heb ik op de kop gezet.
Gedachte was direct die is weggespoeld met douchen,maar hoop echt dat hij het gevonden word.
Heb je al in de mouwen van je kleren gekeken? In de naden van de bank? Ik roep maar wat hoor...
Ja, hele huis heb ik op de kop gezet.
Gedachte was direct die is weggespoeld met douchen,maar hoop echt dat hij het gevonden word.
zaterdag 23 oktober 2010 om 13:44
Probeer het anders eens hier:
http://www.doormijgevonden.nl/
Ik heb voor je gekeken. Er staat nu nog niets tussen, maar wie weet kun je wel iets plaatsen op zulke sites.... Je weet maar nooit.
http://www.doormijgevonden.nl/
Ik heb voor je gekeken. Er staat nu nog niets tussen, maar wie weet kun je wel iets plaatsen op zulke sites.... Je weet maar nooit.
zaterdag 23 oktober 2010 om 15:35
Jeetje wat balen. Ikzelf ben ook een heel dierbaar sierraad kwijt. Mijn zussen en ik hebben alle 3 dezelfde identieke ring laten maken van de trouwringen van onze ouders nadat die beide zijn overleden. Tot mijn grote verdriet ben ik mijn ring kwijt geraakt. Nu al meer dan een jaar geleden. Moet er niet te veel aan denken want word er altijd erg somber van.
zaterdag 23 oktober 2010 om 15:52
Oh wat vervelend dat je hem verloren hebt.
Mijn moeder is een paar keer een oorbel verloren op straat, maar ze (of mijn vader) vind hem altijd weer terug als ze de hele route langs gaan.
En ik ken iemand die zijn trouwring was verloren op een groot grasveld (met hoog gras) en hij heeft hem ook teruggevonden.
Heel veel succes en ik zal voor je duimen.
Mijn moeder is een paar keer een oorbel verloren op straat, maar ze (of mijn vader) vind hem altijd weer terug als ze de hele route langs gaan.
En ik ken iemand die zijn trouwring was verloren op een groot grasveld (met hoog gras) en hij heeft hem ook teruggevonden.
Heel veel succes en ik zal voor je duimen.
zaterdag 23 oktober 2010 om 16:09
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 23 oktober 2010 @ 15:35:
Jeetje wat balen. Ikzelf ben ook een heel dierbaar sierraad kwijt. Mijn zussen en ik hebben alle 3 dezelfde identieke ring laten maken van de trouwringen van onze ouders nadat die beide zijn overleden. Tot mijn grote verdriet ben ik mijn ring kwijt geraakt. Nu al meer dan een jaar geleden. Moet er niet te veel aan denken want word er altijd erg somber van.
Wat vreselijk,
Ik baal er ook zo vreselijk van,gisteren toen ik het ondenkte een vreselijke huilbui gehad, en mijn moeder droeg hem 10 jaar,nu ik hem een jaar draag, ben ik het al kwijt.
Wat vreselijk,
Ik baal er ook zo vreselijk van,gisteren toen ik het ondenkte een vreselijke huilbui gehad, en mijn moeder droeg hem 10 jaar,nu ik hem een jaar draag, ben ik het al kwijt.