Grappig, twee jaar later
zaterdag 23 oktober 2010 om 20:47
zaterdag 23 oktober 2010 om 20:49
zaterdag 23 oktober 2010 om 20:53
Overigens vind ik dat inderdaad niet altijd even leuk, ik mis haar, maar aan de andere kant, en mijn glas is gelukkig altijd halfvol, hoeveel gescheiden vrouwen gaan er niet gebukt onder het feit dat ze altijd maar moeten moederen en nooit tijd voor zichzelf en een eventuele nieuwe relatie hebben? Of gezeur over alimentatie? Dat heb ik allemaal niet. Dus eigenlijk vind ik het wel een successtory.
anoniem_71271 wijzigde dit bericht op 24-10-2010 12:42
Reden: Te herkenbaar
Reden: Te herkenbaar
% gewijzigd
zaterdag 23 oktober 2010 om 20:54
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:08
Da's raar, want ik heb het net zelf allemaal nog eens nagelezen (en helemaal niets verwijderd). Anyway, het was toen best een toestand, ik was involved met LM, en SV deed vreemd, alsof ie dat niet kon uitstaan. Ik raakte daar best een beetje van in de war, want had net een relatie van drie jaar achter de rug met een heel foute man.
Hele discussies over gehad hier op het forum. En vorig jaar om deze tijd ook nog, onder een andere noemer uiteraard. Dat ik geleerd had om iemand van wie ik zielsveel hield (hou) los te laten. En dat heb ik inderdaad geleerd en het heeft een ander mens van me gemaakt, een gelukkiger mens.
Hele discussies over gehad hier op het forum. En vorig jaar om deze tijd ook nog, onder een andere noemer uiteraard. Dat ik geleerd had om iemand van wie ik zielsveel hield (hou) los te laten. En dat heb ik inderdaad geleerd en het heeft een ander mens van me gemaakt, een gelukkiger mens.