Kado bruiloft India

23-10-2010 21:27 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik lees nu alweer een tijdje mee op het viva-forum en heb nu zelf jullie hulp nodig.

Ik vertrek over een paar weken naar India om daar oa een bruiloft bij te wonen. Helemaal te gek natuurlijk maar wat doe je het bruidspaar kado? Ik zou het graag een nederlands tintje geven maar ik kan zelf niets orgineels bedenken.

Jullie suggesties?

Alvast bedankt.
Kalender? Fotoboek? Stroopwafels?

Bij de Xenos hebben ze best wel leuke Nederlandse meuk en ik denk dat dat best wel gewaardeerd wordt. Verder zal geld wel welkom zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zijn het indiers?
Een molentje?
zo`n kussend delfts blauw stelletje? Is niet groot en echt typisch nederlands, ook wel echt iets voor een bruiloft. Als je iets meer wilt uitgeven kan je er altijd nog iets bij doen, maar dan heb je je nlse touch binnen in ieder geval!
Toen ik van de zomer emigreerde heb ik nogal wat Xenos-spul meegekregen. Alleen het keukenschort en ovenwanten blijken nuttig, de rest niet. Nou ja, de koektrommels ook wel, maar die kwamen gedeukt aan.

Waar houden ze van?

Wie weet vinden ze fleecedekentjes van Ikea wel helemaal te gek.

Een boek over Nederlandse kunst?

Een engelstalig Nederlands kookboek (hebben ze bij de VVV)

Sowieso iets van de VVV?

Poster van een Nederlandse meester in een lijst?
Klompen met trouwdatum/namen? Voor de bruid zilveren bedelarmband met hollandse bedels als tulpen en molens? Moet het een "hoofdcadeau" zijn of iets kleins als erbij?
Oef, ik zou dat delftsblauwe écht niet in de woonkamer hebben..
leuke borden van Blond?
Ik zou in elk geval NIET gaan voor de toeristenmeuk. Da's misschien wel grappig, maar je hebt er 10 x niks aan. Er is in Nederland zoveel moois te krijgen dat je daar niet hebt. Wat is je budget?
Hier vind je een aantal tips over gebruiken qua cadeaus bij Indiase bruiloften.
Ligt denk ik vooral aan tot welke economische klasse ze behoren. Een rijke Indiër maak je bijvoorbeeld niet gauw blij met nuttige cadeautjes.... en een wat armere weer wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven