Paque gaat ook!!

01-09-2010 13:43 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry dames, ik heb er lang over nagedacht, maar ik ga ook.



Ik moet even naar de stad, ben er over een half uurtje weer.



Ik dacht, weten jullie dat even.
Alle reacties Link kopieren
quote:Paque_ schreef op 01 september 2010 @ 14:29:





So, je kan weg!!!



Ok, doei.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Dank je! das precies mijn merk. Jou kan ik om een boodschap sturen. Ga nu even slapen.
Alle reacties Link kopieren
Nou vooruit, je staat nog in mijn motto.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ja jij nu ook in de mijne hoor!! Ik wil je niet kwijt!!! *kwijl* *hartje*
Alle reacties Link kopieren
Dames, hiervoor is dus mobiel internetten uitgevonden.

Stel, Paque_ gaat weer weg (drie dagen vooraf in drievoud aanvragen!), dan houden we via GPS bij waar ze is en kan ze verslag doen wat ze doet (of wil kopen).

Zo hoeven we nooit wat te missen.



Dat geschreven hebbende, kan iemand een rol wcpapier afgeven? Ik zit zonder...
Alle reacties Link kopieren




Alle reacties Link kopieren


*heeft nog steeds wc papier nodig of is daar de faxrol voor bedoeld?*
Alle reacties Link kopieren
quote:Paque_ schreef op 01 september 2010 @ 14:29:

Sorry, ik bleef per ongeluk bij de HEMA hangen, maar ik ben er weer!!

Ik dacht ook al: "Een half uur?? Dan is ze vast niet binnen 10 km van een Hema"
Alle reacties Link kopieren
Hey dank je hè, Paque-je. Lief van je!





En wat lees ik? Male zwangert?? wat ontzettend leuk voor d'r!



Gefeli Mal!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weer, de volgende kan vertrekken.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
quote:Paque_ schreef op 01 september 2010 @ 15:04:

Ja jij nu ook in de mijne hoor!! Ik wil je niet kwijt!!! *kwijl* *hartje*Jaaa, ik zie het
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
OK Paque; een vraagje. Gisteren liep ik bij H en M hier in Kale Gary (Calgary) en zag jouw jurk! Nou ik dacht natuurlijk gelijk aan jou! In ieder geval kan ik nu niet meer op de naam komen van jouw "alter ego" cq je avatar. Help me uit de brand!
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 04 september 2010 @ 21:07:

OK Paque; een vraagje. Gisteren liep ik bij H en M hier in Kale Gary (Calgary) en zag jouw jurk! Nou ik dacht natuurlijk gelijk aan jou! In ieder geval kan ik nu niet meer op de naam komen van jouw "alter ego" cq je avatar. Help me uit de brand!Tante Til,een kloddertje roze hieeeer en een kloddertje roze daaaaar..
anoniem_31177 wijzigde dit bericht op 04-09-2010 21:16
Reden: tante Til uit de familie Knots
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yeah, die! Bedankt!

Gek maar 't eerste wat ik zei gister bij de H & M was "een kloddertje roze hier en een kloddertje roze daaaaaar..." maar ik kon met geen mogelijkheid de naam herinneren!
Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
hoi paque,

ja het klopt, je bent hier aardig aanwezig op deze site.

nog bedankt voor je pijpbeurt gisteren,zalig

bel je me nog eens.....

oja die tarief verhoging geldt toch niet voor mij?

liefs
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:desiree12 schreef op 23 oktober 2010 @ 21:27:

hoi paque,

ja het klopt, je bent hier aardig aanwezig op deze site.

nog bedankt voor je pijpbeurt gisteren,zalig

bel je me nog eens.....

oja die tarief verhoging geldt toch niet voor mij?

liefs
Alle reacties Link kopieren


Paque die vrouwen pijpt?

Hoe verzin je het?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Whiskers_ schreef op 23 oktober 2010 @ 21:31:

Dat dus
Alle reacties Link kopieren
Zo Dees, grappig ben je.
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Ow, ik had net bij de Slimmies gepost.

Ok.
Alle reacties Link kopieren
Sylvia, welcome back.



Gaat het gastenboek snel weer open?
Alle reacties Link kopieren


Waar gaat dit over?
Alle reacties Link kopieren
Over een domme Dees die grappig denkt te zijn over de rug van een ander en klaarblijkelijk niet grappig is. Best kut voor haar eigenlijk. Zeker op zaterdagavond.
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Nou, zeg dat!

Djeez, hoe gefrustreerd ben je dan zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven