gezocht; protegé
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:03
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:21
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:22
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:17:
Is er nou niemand die van mij een cursus Bewust Humorvol Inlevend en Jolig Forummen wil?
Ik wil die cursus dolgraag BGB, maarreh je eisen liggen vrij hoog.
Ik heb hier nog zelden 28jarigen gezien met goed gevulde zwembroek die de fijne kneepjes van het forummen willen leren.
Waar is Jan Julius eigenlijk?
Ik dacht die meldt zich binnen 3 minuten na opening van dit topic
Is er nou niemand die van mij een cursus Bewust Humorvol Inlevend en Jolig Forummen wil?
Ik wil die cursus dolgraag BGB, maarreh je eisen liggen vrij hoog.
Ik heb hier nog zelden 28jarigen gezien met goed gevulde zwembroek die de fijne kneepjes van het forummen willen leren.
Waar is Jan Julius eigenlijk?
Ik dacht die meldt zich binnen 3 minuten na opening van dit topic
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:28
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:28
quote:egelviva schreef op 23 oktober 2010 @ 21:25:
Ik wil ook wel een cursus geven, ben best doorgewinterd hier op viva (en na al die jaren 3 nicks verder)
Ik bied aan een workshop geduld en inlevingsvermogen.Je zou ook een cursus " Verander Je Nick " kunnen geven.
Ik wil ook wel een cursus geven, ben best doorgewinterd hier op viva (en na al die jaren 3 nicks verder)
Ik bied aan een workshop geduld en inlevingsvermogen.Je zou ook een cursus " Verander Je Nick " kunnen geven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:32
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:43
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:19:
[...]
Ik. Als zo'n ( goed gevuld ) broekkie zich tenminste meldt.
Wat heb jij te bieden aan een nieuwe forummer, Himalaya?
Mijn broekkie is leeg.
Maar kan er wel een banaan in stoppen.
Of je gewoon een banaan geven. Kan ook.
Dan kun je zelf kiezen wel broekkie je vult..
[...]
Ik. Als zo'n ( goed gevuld ) broekkie zich tenminste meldt.
Wat heb jij te bieden aan een nieuwe forummer, Himalaya?
Mijn broekkie is leeg.
Maar kan er wel een banaan in stoppen.
Of je gewoon een banaan geven. Kan ook.
Dan kun je zelf kiezen wel broekkie je vult..
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:45
quote:banaanaap schreef op 23 oktober 2010 @ 21:43:
[...]
Mijn broekkie is leeg.
Maar kan er wel een banaan in stoppen.
Of je gewoon een banaan geven. Kan ook.
Dan kun je zelf kiezen wel broekkie je vult..
Klinkt top.
Kom maar, ik zal je leiden. Op welk topic wil je wat posten?
[...]
Mijn broekkie is leeg.
Maar kan er wel een banaan in stoppen.
Of je gewoon een banaan geven. Kan ook.
Dan kun je zelf kiezen wel broekkie je vult..
Klinkt top.
Kom maar, ik zal je leiden. Op welk topic wil je wat posten?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:49
zaterdag 23 oktober 2010 om 22:12