gezocht; protegé

23-10-2010 21:03 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik, ervaren forumster, type MILF, zoekt leuke, strakke mannelijke new-be, met goed gevulde onderbroek. Beslist niet ouder dan pak-'m-beet 28.





Als jullie ook een oproepje willen doen.....shoot!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:19:

[...]

Wat heb jij te bieden aan een nieuwe forummer, Himalaya?



Een collectebus voor de stoelen van Bi40.

Hij/zij/het moet zich eerst maar bewijzen. Soort ontgroening.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:17:

Is er nou niemand die van mij een cursus Bewust Humorvol Inlevend en Jolig Forummen wil?

Ik wil die cursus dolgraag BGB, maarreh je eisen liggen vrij hoog.

Ik heb hier nog zelden 28jarigen gezien met goed gevulde zwembroek die de fijne kneepjes van het forummen willen leren.



Waar is Jan Julius eigenlijk?

Ik dacht die meldt zich binnen 3 minuten na opening van dit topic
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel een cursus geven, ben best doorgewinterd hier op viva (en na al die jaren 3 nicks verder)

Ik bied aan een workshop geduld en inlevingsvermogen.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 23 oktober 2010 @ 21:21:

[...]





Een collectebus voor de stoelen van Bi40.

Hij/zij/het moet zich eerst maar bewijzen. Soort ontgroening.Ontgroeningen mogen niet meer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 23 oktober 2010 @ 21:25:

Ik wil ook wel een cursus geven, ben best doorgewinterd hier op viva (en na al die jaren 3 nicks verder)

Ik bied aan een workshop geduld en inlevingsvermogen.Je zou ook een cursus " Verander Je Nick " kunnen geven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:28:

[...]

Ontgroeningen mogen niet meer.Forumontmaagding Lat eerst maar zien wat het je het waard is om hier te posten-les is wel toegestaan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Tja dat is een snel verteld BGB, had met privé omstandigheden te maken.

Jullie mogen wel weten wie ik ben, ex liever niet.

Andere nick wijziging had te maken met forum dat aantal jaren terug veranderde en ik ineens mijn nick kwijt was.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:19:

[...]





Ik. Als zo'n ( goed gevuld ) broekkie zich tenminste meldt.

Wat heb jij te bieden aan een nieuwe forummer, Himalaya?



Mijn broekkie is leeg.

Maar kan er wel een banaan in stoppen.



Of je gewoon een banaan geven. Kan ook.

Dan kun je zelf kiezen wel broekkie je vult..
Alle reacties Link kopieren
quote:banaanaap schreef op 23 oktober 2010 @ 21:43:

[...]





Mijn broekkie is leeg.

Maar kan er wel een banaan in stoppen.



Of je gewoon een banaan geven. Kan ook.

Dan kun je zelf kiezen wel broekkie je vult..



Klinkt top.

Kom maar, ik zal je leiden. Op welk topic wil je wat posten?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Je moet nog wel even definiëren wat een newby is hoor. Hoeveel dagen mag de heer in kwestie al lid zijn? En hoeveel postings mag hij al getypt hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:45:

[...]





Klinkt top.

Kom maar, ik zal je leiden. Op welk topic wil je wat posten?Ik heb wel eens van die horrorpijler gehoord, maar dat klinkt zo eng. Misschien daar iets?
Alle reacties Link kopieren
quote:banaanaap schreef op 23 oktober 2010 @ 21:47:

[...]



Ik heb wel eens van die horrorpijler gehoord, maar dat klinkt zo eng. Misschien daar iets?Nee, start eens op een moderatortopic. Meteen je vuurdoop.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:49:

[...]





Nee, start eens op een moderatortopic. Meteen je vuurdoop.



En dan de "Effe schelden, hoer"- les toepassen?

Ik weet niet of ik daar wel aan toe ben hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:17:

Is er nou niemand die van mij een cursus Bewust Humorvol Inlevend en Jolig Forummen wil? ikke wel! Ben alleen geen man en al helemaal niet onder de 28, geeft nie toch?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven