Napraat topic.

23-10-2010 20:39 1169 berichten
Voor al uw off topics!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:52:

[...]

Zeg, jongedame, heb jij al een Ervaren Forumster die jou onder je hoede neemt? da's sinds een uur verplicht. En wel zo veilig.

Eh

Nee, maar jij ziet er wel geyl uit dus ik kies jou biancaaaaa * klapt haar pokedex open*
quote:flanellennellie schreef op 23 oktober 2010 @ 21:53:

sms banaan naar 0900-vleugelexpress

3 euro per ontvangen bericht?

Zo dan.

Da's geen kattenpis.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:flanellennellie schreef op 23 oktober 2010 @ 21:54:

[...]

Eh

Nee, maar jij ziet er wel geyl uit dus ik kies jou biancaaaaa * klapt haar pokedex open*

Goed zo.

Prima keuze,

Heb je kinderen? Zo ja; dan weet ik nog wel een paar leuke topics om te starten.
Waar kan ik eigenlijk het beste een klacht indienen over het idiote gedrag van 2 van vandaag?
Ik sms liever banuit naar 0900 hoor
Maar Nellie, heb jij wel iets om een broekkie mee te vullen?

Dat moest ik voor de wijsheid van BGB over hebben. En ik moet zeggen dat ik er nog geen minuut spijt van heb gehad!
quote:Caylinn schreef op 23 oktober 2010 @ 21:55:

Ik sms liever banuit naar 0900 hoor Dat was toch 0900-2222 , correct?
when you wish upon a star...
Nergens Juliaana, Naomi heeft een onwrikbaar vertrouwen in het kunnen en de integriteit van haar engelen. Daarom zijn er ook al twee weg
quote:Pixiedust schreef op 23 oktober 2010 @ 21:56:

[...]

Dat was toch 0900-2222 , correct?psies!
fantaseren over donkere mannen

Ik heb een protegé gevonden!
quote:juliaana schreef op 23 oktober 2010 @ 21:55:

Waar kan ik eigenlijk het beste een klacht indienen over het idiote gedrag van 2 van vandaag?Flanellennellie heeft het antwoord:quote:flanellennellie schreef op 23 oktober 2010 @ 21:53:

sms banaan naar 0900-vleugelexpress
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:57:

Ik heb een protegé gevonden!

Dat heb je heel snel gedaan, chapeau!

Cay; bijna. Naomi is gewoon zo ziende blind dat ze een dansende roze olifant nog niet waar zou nemen. Dat, of er is iets anders niet pluis gaande. Elke zot ziet dat er hier dingen niet door de beugel kunnen en dat het niet van forummerskant komt.
quote:Pixiedust schreef op 23 oktober 2010 @ 22:04:

[...]

Dat heb je heel snel gedaan, chapeau!

Cay; bijna. Naomi is gewoon zo ziende blind dat ze een dansende roze olifant nog niet waar zou nemen. Dat, of er is iets anders niet pluis gaande. Elke zot ziet dat er hier dingen niet door de beugel kunnen en dat het niet van forummerskant komt.

Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid

Ik vraag me hier echt af wie er hier nu voor wie is. Zijn wij er voor de mods of zijn die er voor ons? (verrek het lijkt mijn werk wel, daar voer ik dezelfde discussies met de ondersteunende diensten, alleen kunnen die me dan weer niet bannen oid)
Wij zijn hier voor het geld, Cay. Je weet wel, wat Viva adverteerders door kan berekenen n.a.v. de cijfers omtrent hits. Alleen daarom al zou het niet moeten verbazen dat alles altijd zo uit de hand loopt en genegeerd wordt. Levert meer hits op.

Geld heerst dit forum, niets of niemand anders.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:57:

Ik heb een protegé gevonden! Kan je die ook niet meteen in het programma Oh Cherso stoppen? Ja je moet toch ergens aan verdienen? Alleen dit forum zal niet veel opleveren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zeu zeu, mij is ter eure gekeumen dat het hier nogal een rutzeuj is, en aangezien ik als böhnhaes alleen upscale klösjes doe zit ik hier wel juist
Ik ga er weer vandoor, ben wel benieuwd of dit topic er morgen nog is en wat de gevolgen waren....
Hey Beun. Trustuh, Cay.

Mijn glazen bol roept "ban voor Thee binnen no time".
Böhn he, alleen dit is een goedkope forumversie dös je mag geen ö in je nicknaem hebben
ja Hallo ! Ben ik de hele dag hartstikke druk en geen tijd om te forummen.kom ik even kijken en zijn er mensen weg, gebannend, topic pleite..

What happened ?
Hi Föhn.
Ik gooi er eens een liedje in;

Voor 2; *kuch kuch*

Maar toen ze na een tijdje zo diep was gezonken

Dat ze in de kerk nog naar de preekstoel zat te lonken

Toen kwam het ogenblik dat zij de laan uitvloog

Wim Sonneveld "Nikkelen Nelis"
quote:poldervrouw schreef op 23 oktober 2010 @ 22:25:

ja Hallo ! Ben ik de hele dag hartstikke druk en geen tijd om te forummen.kom ik even kijken en zijn er mensen weg, gebannend, topic pleite..

What happened ?2 in tha house
zie evt mijn 'het regent topic'
ow.. ik las al zoiets maar kon het niet zo snel vinden.. Waarom/over heeft 2 nou weer lopen miepen ?

Die engelen zijn werkelijk dodelijk vermoeiend.. zo ben ik weer de hele avond bezig het forum uit te pluizen.. dacht vanochtend in deel 4 bijgelezen te zijn en dat ik met een gerust hart wat anders kon gaan doen.. bedoel antwoorden van Naomi krijg je toch niet en dan 2 weer.. tjeez..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven