Napraat topic.
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:54
zaterdag 23 oktober 2010 om 21:54
quote:flanellennellie schreef op 23 oktober 2010 @ 21:54:
[...]
Eh
Nee, maar jij ziet er wel geyl uit dus ik kies jou biancaaaaa * klapt haar pokedex open*
Goed zo.
Prima keuze,
Heb je kinderen? Zo ja; dan weet ik nog wel een paar leuke topics om te starten.
[...]
Eh
Nee, maar jij ziet er wel geyl uit dus ik kies jou biancaaaaa * klapt haar pokedex open*
Goed zo.
Prima keuze,
Heb je kinderen? Zo ja; dan weet ik nog wel een paar leuke topics om te starten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zaterdag 23 oktober 2010 om 21:58
zaterdag 23 oktober 2010 om 22:04
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:57:
fantaseren over donkere mannen
Ik heb een protegé gevonden!
Dat heb je heel snel gedaan, chapeau!
Cay; bijna. Naomi is gewoon zo ziende blind dat ze een dansende roze olifant nog niet waar zou nemen. Dat, of er is iets anders niet pluis gaande. Elke zot ziet dat er hier dingen niet door de beugel kunnen en dat het niet van forummerskant komt.
Ik heb een protegé gevonden!
Cay; bijna. Naomi is gewoon zo ziende blind dat ze een dansende roze olifant nog niet waar zou nemen. Dat, of er is iets anders niet pluis gaande. Elke zot ziet dat er hier dingen niet door de beugel kunnen en dat het niet van forummerskant komt.
when you wish upon a star...
zaterdag 23 oktober 2010 om 22:06
quote:Pixiedust schreef op 23 oktober 2010 @ 22:04:
[...]
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid
Ik vraag me hier echt af wie er hier nu voor wie is. Zijn wij er voor de mods of zijn die er voor ons? (verrek het lijkt mijn werk wel, daar voer ik dezelfde discussies met de ondersteunende diensten, alleen kunnen die me dan weer niet bannen oid)
[...]
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid
Ik vraag me hier echt af wie er hier nu voor wie is. Zijn wij er voor de mods of zijn die er voor ons? (verrek het lijkt mijn werk wel, daar voer ik dezelfde discussies met de ondersteunende diensten, alleen kunnen die me dan weer niet bannen oid)
zaterdag 23 oktober 2010 om 22:10
Wij zijn hier voor het geld, Cay. Je weet wel, wat Viva adverteerders door kan berekenen n.a.v. de cijfers omtrent hits. Alleen daarom al zou het niet moeten verbazen dat alles altijd zo uit de hand loopt en genegeerd wordt. Levert meer hits op.
Geld heerst dit forum, niets of niemand anders.
Geld heerst dit forum, niets of niemand anders.
when you wish upon a star...
zaterdag 23 oktober 2010 om 22:13
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 21:57:
Ik heb een protegé gevonden! Kan je die ook niet meteen in het programma Oh Cherso stoppen? Ja je moet toch ergens aan verdienen? Alleen dit forum zal niet veel opleveren.
Ik heb een protegé gevonden! Kan je die ook niet meteen in het programma Oh Cherso stoppen? Ja je moet toch ergens aan verdienen? Alleen dit forum zal niet veel opleveren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 23 oktober 2010 om 22:29
ow.. ik las al zoiets maar kon het niet zo snel vinden.. Waarom/over heeft 2 nou weer lopen miepen ?
Die engelen zijn werkelijk dodelijk vermoeiend.. zo ben ik weer de hele avond bezig het forum uit te pluizen.. dacht vanochtend in deel 4 bijgelezen te zijn en dat ik met een gerust hart wat anders kon gaan doen.. bedoel antwoorden van Naomi krijg je toch niet en dan 2 weer.. tjeez..
Die engelen zijn werkelijk dodelijk vermoeiend.. zo ben ik weer de hele avond bezig het forum uit te pluizen.. dacht vanochtend in deel 4 bijgelezen te zijn en dat ik met een gerust hart wat anders kon gaan doen.. bedoel antwoorden van Naomi krijg je toch niet en dan 2 weer.. tjeez..