Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg echt de slappelach van al die maffe namen
Ik was al bijna vergeten dat ik deze had, maar ben er al meer dan 3 jaar lid mee
quote:bambino schreef op 24 oktober 2010 @ 08:52:

Plotter doet hettttttt echt leuk dingkie... de eerste namen liggen klaar om gedrukt te worden.Wat kan je daar allemaal voor leuks mee? De Sint en Kerst komt er weer aan per slot van rekening
quote:Suze02 schreef op 24 oktober 2010 @ 08:57:

[...]

Wat kan je daar allemaal voor leuks mee? De Sint en Kerst komt er weer aan per slot van rekening

hahahahahahahah, of ik het voor die tijd allemaal online krijg, maar goed de mail werkt wel gewoon ;)

Je kan er van alles mee. leuke tekst/naam bijvoorbeeld naam met een plaatje op een t-shirt, tas etc.

Ik zal eens kijken of ik een voorbeeld kan vinden!

Ik heb gisteren voor pop Kees, zijn naam geplot en die plant ik zo op een klein mutsje, Juul ook weer blij
Ook stickers voor op deuren en ramen kan ik nu.

Al moet ik dat nog allemaal uitvogelen hoe dat precies werkt
Zeg ruik ik hier reclame?
whahahahahaha

Ben ik wel reclame aan het maken voor mijn concucollega's
Oh wat gaaf Bam, dus we hoeven niet meer naar Simply coulors maar gewoon bij jou??

Haaa, heerlijk geslapen hier. Man was kwart voor 7 wakker, want die had te hard geslapen zeg maar

Oudste kwart voor 8, middelste kwart voor 9 en de dames (hi, dat klinkt leuk!!) kwart voor 10. Beter.

Lang leve de vakantie.

Verder niets te melden. Gelukkig nog geen sneeuw vandaag maar een heerlijk zonnetje dus ik ga er maar eens van genieten.
Leuk Bam! Houd je lekker bezig. Kun je vast leuke omzetjes mee draaien. Die ramen etc., dat is dus CV's werk. Dus als je daar ooit vragen over hebt, kun je bij hem terecht.

Goed woord had J bedacht, sprakologe. Succes bij het volg. bezoek!

Gaaf Mal, zo'n bad! Komt op het juiste moment nu!

CG kan ook niet wachten totdat ze met CB in bad mag..

Zo Jin, jij bent echt wel kampioen kouwkleum zeg!! Ook als man er is?

Juffen kwamen op huisbezoek. Tja, om te zien hoe CG in de thuissituatie is ofzo?

Heel apart om te zien hoe ze met haar omgaan trouwens. Ze halen net als ons een hele trucendoos open om haar zover te krijgen om aan activiteiten mee te doen. Precies als onze tactiek.

Naatie, weer wat bijgetrokken? Lekker gegeten dus. Jammer alleen dat je de dag erna dan weer wat brakker bent he.

Ik ga me bij Tefal maar eens voorstellen, goed idee ja.

Bridges, ze zijn hier op weg naar museum in Cstad (we hebben logees momenteel). Echt wat voor jouw kids ook denk ik?!

CBoy is zo'n zoeterd! Heb bijna spijt van RiaBlommen, zie hem bijna nooit haha! HIj stinkt wel gauw aan alle kanten, o.a. door spugen, zweten..
Compu, wat klinkt dat goed zeg, die juffen. Wat heerlijk dat ze in zulke goede handen is! Wat fijn!

Enka, hoe gaat het met T.? Kan hij een beetje wennen aan het gips?

Bam, klinkt goed van die plotter! Die foto´s van de concurrent . Stickers klinken gaaf!

Amalia, heb al een stuk gewandeld met vriendin en mijn oudste en haar kind. Heerlijke herfstdag vandaag! Wow van dat slapen! Oudste was 5.15 uur up and running, maar bleef keurig op zijn kamertje spelen (lang leve de omkoopstickers ).
Komt even zwaaien naar Henny Huisvrouw.

Eindelijk weer internet. Dinsdagochtend lag het eruit, buren hadden woensdagavond weer internet. Vrijdag hele dag met Ziggo gebeld, nog steeds niks, maar gisteren deed hij het spontaan weer. Fijn!

En lekker vakantie, ook al zo fijn. We hebben gisteravond met de mannen Cars gekeken, zo gezellig!

Hier nog iets gemist wat ik niet op Hyves heb bijgelezen net?

Bridge en Compu, jullie mannen nog naar het voetbal? Die van mij zit er nu ook. Vriend had kaarten van zijn werk dus vroeg hem mee.
Hallo allemaal,

Sneeuw??? Uhm ik houd me eerst even bezig met de regen hoor.

Hier alles best, L is dwars en T is druk met 1 arm. Dus bijna alweer vergeten dat hij met een arm in de mitella zit. Gaat dus best goed, alleen 's nachts vaker wakker want dan maakt hij natuurlijk vreemde bewegingen en dat doet pijn. Dus 's nachts nog paracetamol.

Gisteren naar het Thomas de Trein event geweest in zuid-limburg. Was geslaagd! T vond het heel leuk, L was bij mijn schoonmoeder want die heeft er toch niks aan en wij vonden het wel gaan. Ze hadden wel wat meer aan de aankleding kunnen doen. Maar we hebben een ritje met Gorden gemaakt en Emilie en De show met Thomas gezien en T staat op de foto met de dikke controleur. En die vroeg, en de clowns natuurlijk ook, wat hij had gedaan met zijn arm. Wat wel erg leuk was was het continium in Kerkrade waar ze proefjes mochten doen en een Thomas sleutelhanger konden maken met een soort van krimp plastic.

Ook de zwemles afgezegd... duurt wel weer tot januari waarschijnlijk voordat hij weer kwam zwemmen, dat vond hij wel jammer.

Naatie, gezellig even met de dames een hapje eten.

Compu, wat fijn zeg dat CB zo'n lekker joch is (zie je helemaal niet hoor op de foto's ), CG nog steeds helemaal trots op haar broertje?

Mal,Is het weer druk in de sahara vandaag of een rustdag?

Jinny, ik vind het knap hoor zoveel kinderen in huis. Ik zit nu al te bedenken wat te gaan doen met HET verjaardagsfeestje.

Mamax, fijn dat je weer online bent. Ze zijn zo handig computers, als ze het doen...

Star, wat leuk dat ze toch kon naar het feestje. Foto's? Of staan die al op de groep? Wel mooie snowboots!

Bam, gaaf zeg wat je allemaal met de plotter kan! Nu dus nog eerst verbouwen, dat jullie dat allemaal doen hoor.
Goed hoor Enka, die zoon van jou!

Over voetbal gesproken, PSV - Feyenoord, 10 - 0
Dag Paque .

Mamax, leuk Cars kijken! Wat gezellig. Balen van Internet zeg. Haat ik. Die dingen moeten het gewoon altijd doen.

Enka, wat fijn dat het zo goed gaat! Jullie hebben je gipsen draai snel gevonden, fijn. Hoe lang moet hij in het gips?
Hey mensen ik ben er weer! Manlief was net in tranen vanwege de 10-0, arme vent.

Heee Paque, gezellig!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ha Mal, fijn dat je er weer bent! Nu Star nog!

Oh arme man, die leeft dus erg mee!
Enka, arme T in het gips! Hoe gaat het met hem?

Jin, zo stom, ik heb vrijdag 3 keer met ze aan de telefoon gezeten, vent 's avonds nog een keer. Lukte allemaal niet en zaterdag doet hij het spontaan weer na het nogmaals resetten.

Pamax had het leuk. Zat ergens op de viptribune bij de middenlijn op leren stoeltjes. En ze wonnen, ook altijd leuk, al was het niet met 10-0
HUH? Hoe krijg je dat voor elkaar Mal? O, je had maar 1 dag
24 uur he? Nou ja, op naar de 48

ik zit blijkbaar ook bij het clubje wat mag moven, net als jij
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven