Mijn sterfdatum is.....

24-10-2010 01:57 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
maandag 14 januari 2035, op de leeftijd van 68 jaar. En Ouwe hield van bloemen

Wanneer gaan jullie dood? En op welke leeftijd?

Je sterfdatum
Heb trouwens net even gegoogled maar ik zie hem gelukkig niet bij de resultaten.
quote:Scuba schreef op 24 oktober 2010 @ 07:32:

Heb trouwens net even gegoogled maar ik zie hem gelukkig niet bij de resultaten.Het duurt vaak wel even voordat iets in Google te vinden is, soms wel 1 of 2 dagen.
Heeft iedereen echt al die persoonlijke info op die site gezet? Nou heeft iedereen het over de privacy maar zoveel info als ze daar vragen en je weet niet wat ze ermee doen. Ik wil de datum wel weten maar niet al die info invullen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:yette schreef op 24 oktober 2010 @ 03:10:

Bedenk wel dat je je eigen rouwbericht met dit geintje voorgoed op internet zet!

Ik heb dit meer dan een jaar geleden gedaan. Wie mijn naam googled (bijvoorbeeld mijn kinderen of een werkgever) komt bij mijn overlijdensbericht uit. Erg vervelend.

Ik up je maar even want het is zo waar. Jij schreef over dat werkgevers die info zo kunnen zien als ze je naam intoetsen maar wat dacht je bijv. als je een hypotheek afsluit. Ik heb pagina's moeten invullen over gezondheid enz. om een levensverzekering af te sluiten die bij de hypotheek hoorde.

Verder vind ik het een rare site met links een rijtje met namen die binnenkort gaan overlijden en eronder een rijtje met overleden mensen.

Maar goed, ik ben nog in opperste verbazing dat het kwakkeloos ingevuld wordt terwijl je geen idee hebt wat ze gaan doen met die gegevens, wie er achter zit, wellicht staat het voor altijd op internet. Je kan denk ik ook je gegevens niet verwijderen, ik denk dat Yette dat anders zeker gedaan had.

En dat allemaal nog los van het feit dat iedereen wel snapt dat het zo niet te berekenen valt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ga jezelf over 2 weken maar googelen. Dan heeft google deze info verwerkt en kan iedereeeeen dit van je weten.

Echt waar. Eerder topic over geweest.
Ooo, jullie hebben het al hierover...
quote:yette schreef op 24 oktober 2010 @ 03:10:

Bedenk wel dat je je eigen rouwbericht met dit geintje voorgoed op internet zet!

Of een ander doet het voor je........

Je kunt van iedereen gegevens invullen natuurlijk en dan verschijnt de naam van diegene op de advertentie.

Je hoeft maar heel weinig te weten van iemand om m in te vullen. Ook niet leuk hoor, als dat gebeurt!
quote:whopper schreef op 24 oktober 2010 @ 09:14:

[...]

Of een ander doet het voor je........

Je kunt van iedereen gegevens invullen natuurlijk en dan verschijnt de naam van diegene op de advertentie.

Je hoeft maar heel weinig te weten van iemand om m in te vullen. Ook niet leuk hoor, als dat gebeurt!Ook dat nog. Tis maar te hopen dat je geen rancuneuze ex hebt die de site kent.
ik wordt 84!!
Ach wat een onzin. Die datums kloppen toch helemaal niet. Denk eens na. En je vult alleen wat gegevens in die toch helemaal niet geheim zijn. Je geboortedatum, lengte, gewicht (daar liegt iedereen over) en dat is het. Het is net zoiets als vroeger een spelletje op school. Wie gelooft hier nu in?
Ik zou het niet invullen. Als je nu je eigen naam googled krijg je dit te zien.
quote:Sam32 schreef op 24 oktober 2010 @ 09:29:

Ik zou het niet invullen. Als je nu je eigen naam googled krijg je dit te zien.Joh?
ik word 84 jaar... nou daar kan ik nog mee leven

heb hem wel ingevuld met een gekke naam.
Als 'n werkgever op zulke nonsens afgaat, dan is ie geen knip voor de neus waard.

Volgens deze test word ik 81, dus ik heb nog ff.

Ooit zo'n ander testje ingevuld en mijn doodsoorzaak was daar dat ik aangevallen word door 'n beer. Volgend jaar ga ik naar Canada, dus de ultieme kans om beren tegen 't lijf te lopen, alleen ben ik dan nog geen 81 jaar, haha!
Misschien dat je na jaaaaaaaaaaaaaaren nog komt te overlijden aan een gevaarlijke infectie die je hebt overgehouden aan die beer:P
Een tijdje terug zag ik, toen ik mezelf googelde, ook mijn sterfdatum tussen de zoekresultaten staan. Ik schrok wel een beetje toen ik op de link drukte en mijn eigen fictieve rouwadvertentie zag staan.

Want ik heb dit nooit zelf ingevuld.

Iemand wilde kennelijk graag weten wanneer ik zou overlijden

Er is op de website wel een functie waarmee je je eigen advertentie kunt laten verwijderen en ook uit de google resultaten kunt laten verwijderen. Je moet dan een formuliertje invullen. Werkt prima en snel.
Ik ga de kerst verpesten....over 64 jaar
Ik heb nog even. Al ga ik wel jonger dood dan de rest van mijn familie

Volgens mijn rouwadvertentie ben ik wel lang bezig met sterven

Trouwens voor de berekening maakt de naam niet uit. Vul dus gewoon je nick in.

De geneeskunde maakt dat je langer sterft.

Pepermint Paty

op de leeftijd van 77 jaar

zondag 22 juli 2051
hahaha peppermint patty jij staat tussen de laatst berekende mensen van die site haha

er is ook nog een lesbo meter en en meter wanneer je gaat scheiden...knap hoor
"De duivel had me eerder gehaald als hij niet dacht nog iets van me te kunnen leren."

Dat vind ik wel een mooie voor op mijn échte rouwkaartje

Ik ga overigens dood op de leeftijd van 74 jaar dus ik zit al over 1/3 van mijn leven.

Ik heb wel een nepnaam ingevuld, zou dat uitmaken?
quote:beautyfly schreef op 24 oktober 2010 @ 09:29:

Ach wat een onzin. Die datums kloppen toch helemaal niet. Denk eens na. En je vult alleen wat gegevens in die toch helemaal niet geheim zijn. Je geboortedatum, lengte, gewicht (daar liegt iedereen over) en dat is het. Het is net zoiets als vroeger een spelletje op school. Wie gelooft hier nu in?

Stel voor dat je morgen komt te overlijden vanwege een auto-ongeluk.

Volgens mij klopt die site niet. Ik heb het ook niet ingevuld. Wil niet dat er een overlijdingsadvertentie van Steph komt.
quote:Pepermint_Patty schreef op 24 oktober 2010 @ 09:50:

Ik heb nog even. Al ga ik wel jonger dood dan de rest van mijn familie

Volgens mijn rouwadvertentie ben ik wel lang bezig met sterven

Trouwens voor de berekening maakt de naam niet uit. Vul dus gewoon je nick in.

De geneeskunde maakt dat je langer sterft.

Pepermint Paty

op de leeftijd van 77 jaar

zondag 22 juli 2051Hoe doe je dat langer sterven? Of bedoel je langer leven?
Ja dat klopt inderdaad, ik was die site een poosje terug al tegengekomen en heb toen ook m'n naam ingevuld. En als ik nu google komt die site tevoorschijn. Hmmmm had ik niet bij stilgestaan. (scheelt wellicht, ik word 84)
Vul je toch gewoon niet je eigen naam in. Simpel zat.

Overigens beweert de site dat ik op een vrijdag ben geboren terwijl dat een dinsdag is.
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 oktober 2010 @ 10:08:

[...]

Hoe doe je dat langer sterven? Of bedoel je langer leven?

Geneeskunde kan veel ouderdomskwalen niet oplossen maar wel rekken, dus je bent langer ziek aan het eind van je leven.

Nog zo'n opwekkend feitje: vrouwen worden wel ouder dan mannen maar hebben niet meer gezonde jaren dan mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven