Mijn sterfdatum is.....

24-10-2010 01:57 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
maandag 14 januari 2035, op de leeftijd van 68 jaar. En Ouwe hield van bloemen



Wanneer gaan jullie dood? En op welke leeftijd?



Je sterfdatum
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 24 oktober 2010 @ 11:17:

Vriend gaat nog dramatischer;



While on a boat, you slip and fall overboard. As you struggle to climb back in, your hands are chopped off by the motor's blades. You sink beneath the water as you bleed profusely.



Dus daarom heeft ie een hekel aan water, voorspellende gave ofzo



Vriend :



While driving, you give the wrong guy the finger for cutting you off, and he follows you home. As you step out of your car, he leans out his window and fires several shots into the back of your head. Your lifeless body hits the cement, and the gunman drives away.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
opzich kanik me er wel wat bij voorstellen, die manier van Vriend. Vriend heeft de neiging een enorme tokkie te worden zodra hij in de auto stapt.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk toch nieuwsgierig hé, al vind ik het onzin.

Ik word 82. Nou, dan heb ik nog wel even.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
You defeat an egomaniacal opponent at chess. In his rage, he stabs you though the eye with his bishop.
Alle reacties Link kopieren
Arme vriend. Altijd al geweten dat die jongen een agressieprobleem had. Moet je maar niet iedereen the finger geven.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 24 oktober 2010 @ 11:18:

[...]









Ik mag toch wel komen he, op dat feestje?



Ik denk dat jij de dader bent.

Midden in een familieruzie kom jij ineens achter het gordijn vandaan en begin je op me in te hakken met een kalkoen-poot.



Teef.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
quote:Lloreyi schreef op 24 oktober 2010 @ 11:20:

You defeat an egomaniacal opponent at chess. In his rage, he stabs you though the eye with his bishop.hahahaha :D
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Ik wordt 80 en sterf dan aan kanker. Gelukkig gaat mijn man niet vreemd!
Alle reacties Link kopieren
Haha, die site waar jij mee kwam Marels..Hier niet veel spannends, gewoon een ordinair gaslek terwijl ik peacefully lig te slapen
Alle reacties Link kopieren
quote:Lloreyi schreef op 24 oktober 2010 @ 11:20:

You defeat an egomaniacal opponent at chess. In his rage, he stabs you though the eye with his bishop.Whoehahahahah
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, mijn site is veel leuker he
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Van een handlezeres, waar ik 20 jaar geleden een keer ben heengegaan, zei dat ze geen datum of voorspellingen deed over overlijden omdat je ernaar zou gaan leven. Wellicht is dat niet wetenschappelijk onderbouwd. Wat hopelijk wel uitkomt is dat ik na mijn 40e financieel het veel beter ga krijgen. Zal mij benieuwen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Die van vriend vind ik dan weer wat heftiger, ik hoop 'm niet zo niet aan te treffen



As the unfortunate target of a serial killer, a rubber innertube is stuffed into your mouth and fully inflated, causing your head to explode.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is mijn dood minder beangstigend dan in mijn dromen:



While on a camping trip, you become trapped in an outhouse for days. To avoid starvation, you eat some of the waste matter floating in the toilet water. You become violently ill and die shortly thereafter.
Ik wil helemaal niet weten wanneer ik ga sterven dus ga ook niet op die link drukken. Geloof niet echt in dat soort sites.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pink83 schreef op 24 oktober 2010 @ 11:25:

Die van vriend vind ik dan weer wat heftiger, ik hoop 'm niet zo niet aan te treffen



As the unfortunate target of a serial killer, a rubber innertube is stuffed into your mouth and fully inflated, causing your head to explode.



Ik vind hem wel grappig, eigenlijk.

Dr zitten er maar een paar tussen die ik echt een beetje naar vind, de meeste zijn hilarisch. Maar dr zitten er dus ook tussen dat je depressief je polsen doorsnijdt, en dat zóu natuurlijk kunnen, dus dat vind ik iets minder gezellig. Maar over het algemeen zijn ze geniaal.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Rogue_22 schreef op 24 oktober 2010 @ 11:26:

Ik wil helemaal niet weten wanneer ik ga sterven dus ga ook niet op die link drukken. Geloof niet echt in dat soort sites.Spreekt elkaar nogal tegen. Als je er niet in gelooft kun je er gewoon op klikken want het is toch allemaal onzin. Als je niet klikt omdat je "het niet wilt weten" geloof je er ergens toch in.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 'm ook grappig, maar mijn gaslek steekt er wat magertjes bij af
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, ik ga maar wat nuttigs doen. Tot later!
668, the neighbour of the Beast
Ik word 82
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewoon helemaal geen naam ingevuld. Dat kan ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer nu dan maar mijn overlijdensbericht te verwijderen die al jaren in Google opduikt.

Ben benieuwd.
Ik word 64, mooie leeftijd, scheelt dat gestrompel achter een rollator en fijn geprakt eten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 24 oktober 2010 @ 11:10:

Maar je bent toch ook niet zo dom om je echte naam te gebruiken? Ik vind dit onschuldige geintjes hoor.Nou ja, ik zou het gewoon echt niet leuk vinden om mijn naam op deze manier terug te vinden op google. Ik hecht geen enkele waarde aan de informatie van deze site en vind het ook niet morbide ofzo. Als bijv. een werkgever mijn naam googled wordt dit bijna als eerste genoemd de komende jaren. Dat zou ik niet willen. Ik vind het toch een beetje dom overkomen om aan die site gelinkt te worden.
quote:troetelbeertje30 schreef op 24 oktober 2010 @ 11:54:

[...]





Nou ja, ik zou het gewoon echt niet leuk vinden om mijn naam om deze manier terug te vinden op google. Ik hecht geen enkele waarde aan de informatie van deze site en vind het ook niet morbide ofzo. Als bijv. een werkgever mijn naam googled wordt dit bijna als eerste genoemd de komende jaren. Dat zou ik niet willen. Ik vind het toch een beetje dom overkomen om aan die site gelinkt te worden.

Het is ook niet verstandig om je echte naam in te vullen, toch?

Ik heb al jaren een internetnaam, waar ik zelfs mailboxen mee open, mijn naam kunnen ze honderd keer intikken, er komt niets voor de dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven