Mijn sterfdatum is.....
zondag 24 oktober 2010 om 11:19
quote:Marels schreef op 24 oktober 2010 @ 11:17:
Vriend gaat nog dramatischer;
While on a boat, you slip and fall overboard. As you struggle to climb back in, your hands are chopped off by the motor's blades. You sink beneath the water as you bleed profusely.
Dus daarom heeft ie een hekel aan water, voorspellende gave ofzo
Vriend :
While driving, you give the wrong guy the finger for cutting you off, and he follows you home. As you step out of your car, he leans out his window and fires several shots into the back of your head. Your lifeless body hits the cement, and the gunman drives away.
Vriend gaat nog dramatischer;
While on a boat, you slip and fall overboard. As you struggle to climb back in, your hands are chopped off by the motor's blades. You sink beneath the water as you bleed profusely.
Dus daarom heeft ie een hekel aan water, voorspellende gave ofzo
Vriend :
While driving, you give the wrong guy the finger for cutting you off, and he follows you home. As you step out of your car, he leans out his window and fires several shots into the back of your head. Your lifeless body hits the cement, and the gunman drives away.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
zondag 24 oktober 2010 om 11:21
quote:Marels schreef op 24 oktober 2010 @ 11:18:
[...]
Ik mag toch wel komen he, op dat feestje?
Ik denk dat jij de dader bent.
Midden in een familieruzie kom jij ineens achter het gordijn vandaan en begin je op me in te hakken met een kalkoen-poot.
Teef.
[...]
Ik mag toch wel komen he, op dat feestje?
Ik denk dat jij de dader bent.
Midden in een familieruzie kom jij ineens achter het gordijn vandaan en begin je op me in te hakken met een kalkoen-poot.
Teef.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
zondag 24 oktober 2010 om 11:24
Van een handlezeres, waar ik 20 jaar geleden een keer ben heengegaan, zei dat ze geen datum of voorspellingen deed over overlijden omdat je ernaar zou gaan leven. Wellicht is dat niet wetenschappelijk onderbouwd. Wat hopelijk wel uitkomt is dat ik na mijn 40e financieel het veel beter ga krijgen. Zal mij benieuwen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 24 oktober 2010 om 11:26
zondag 24 oktober 2010 om 11:28
quote:Pink83 schreef op 24 oktober 2010 @ 11:25:
Die van vriend vind ik dan weer wat heftiger, ik hoop 'm niet zo niet aan te treffen
As the unfortunate target of a serial killer, a rubber innertube is stuffed into your mouth and fully inflated, causing your head to explode.
Ik vind hem wel grappig, eigenlijk.
Dr zitten er maar een paar tussen die ik echt een beetje naar vind, de meeste zijn hilarisch. Maar dr zitten er dus ook tussen dat je depressief je polsen doorsnijdt, en dat zóu natuurlijk kunnen, dus dat vind ik iets minder gezellig. Maar over het algemeen zijn ze geniaal.
Die van vriend vind ik dan weer wat heftiger, ik hoop 'm niet zo niet aan te treffen
As the unfortunate target of a serial killer, a rubber innertube is stuffed into your mouth and fully inflated, causing your head to explode.
Ik vind hem wel grappig, eigenlijk.
Dr zitten er maar een paar tussen die ik echt een beetje naar vind, de meeste zijn hilarisch. Maar dr zitten er dus ook tussen dat je depressief je polsen doorsnijdt, en dat zóu natuurlijk kunnen, dus dat vind ik iets minder gezellig. Maar over het algemeen zijn ze geniaal.
668, the neighbour of the Beast
zondag 24 oktober 2010 om 11:29
quote:Rogue_22 schreef op 24 oktober 2010 @ 11:26:
Ik wil helemaal niet weten wanneer ik ga sterven dus ga ook niet op die link drukken. Geloof niet echt in dat soort sites.Spreekt elkaar nogal tegen. Als je er niet in gelooft kun je er gewoon op klikken want het is toch allemaal onzin. Als je niet klikt omdat je "het niet wilt weten" geloof je er ergens toch in.
Ik wil helemaal niet weten wanneer ik ga sterven dus ga ook niet op die link drukken. Geloof niet echt in dat soort sites.Spreekt elkaar nogal tegen. Als je er niet in gelooft kun je er gewoon op klikken want het is toch allemaal onzin. Als je niet klikt omdat je "het niet wilt weten" geloof je er ergens toch in.
668, the neighbour of the Beast
zondag 24 oktober 2010 om 11:54
quote:Marels schreef op 24 oktober 2010 @ 11:10:
Maar je bent toch ook niet zo dom om je echte naam te gebruiken? Ik vind dit onschuldige geintjes hoor.Nou ja, ik zou het gewoon echt niet leuk vinden om mijn naam op deze manier terug te vinden op google. Ik hecht geen enkele waarde aan de informatie van deze site en vind het ook niet morbide ofzo. Als bijv. een werkgever mijn naam googled wordt dit bijna als eerste genoemd de komende jaren. Dat zou ik niet willen. Ik vind het toch een beetje dom overkomen om aan die site gelinkt te worden.
Maar je bent toch ook niet zo dom om je echte naam te gebruiken? Ik vind dit onschuldige geintjes hoor.Nou ja, ik zou het gewoon echt niet leuk vinden om mijn naam op deze manier terug te vinden op google. Ik hecht geen enkele waarde aan de informatie van deze site en vind het ook niet morbide ofzo. Als bijv. een werkgever mijn naam googled wordt dit bijna als eerste genoemd de komende jaren. Dat zou ik niet willen. Ik vind het toch een beetje dom overkomen om aan die site gelinkt te worden.
zondag 24 oktober 2010 om 11:58
quote:troetelbeertje30 schreef op 24 oktober 2010 @ 11:54:
[...]
Nou ja, ik zou het gewoon echt niet leuk vinden om mijn naam om deze manier terug te vinden op google. Ik hecht geen enkele waarde aan de informatie van deze site en vind het ook niet morbide ofzo. Als bijv. een werkgever mijn naam googled wordt dit bijna als eerste genoemd de komende jaren. Dat zou ik niet willen. Ik vind het toch een beetje dom overkomen om aan die site gelinkt te worden.
Het is ook niet verstandig om je echte naam in te vullen, toch?
Ik heb al jaren een internetnaam, waar ik zelfs mailboxen mee open, mijn naam kunnen ze honderd keer intikken, er komt niets voor de dag.
[...]
Nou ja, ik zou het gewoon echt niet leuk vinden om mijn naam om deze manier terug te vinden op google. Ik hecht geen enkele waarde aan de informatie van deze site en vind het ook niet morbide ofzo. Als bijv. een werkgever mijn naam googled wordt dit bijna als eerste genoemd de komende jaren. Dat zou ik niet willen. Ik vind het toch een beetje dom overkomen om aan die site gelinkt te worden.
Het is ook niet verstandig om je echte naam in te vullen, toch?
Ik heb al jaren een internetnaam, waar ik zelfs mailboxen mee open, mijn naam kunnen ze honderd keer intikken, er komt niets voor de dag.