Mijn sterfdatum is.....
zondag 24 oktober 2010 om 12:01
Weet niet of het al gezegd is, maar je kunt je naam wel weer laten verwijderen van deze site. Beetje gedoe en het duurt even voordat Google dat dan ook weer aanpast, maar uiteindelijk wel heul fijn. Je krijgt dan een berichtje " blijkbaar heb je niet hetzelfde gevoel voor humor als wij " (of zoiets)
zondag 24 oktober 2010 om 12:04
quote:demianna schreef op 24 oktober 2010 @ 12:00:
ik baal behoorlijk dat ik dit onder me echte naam hebt gedaan... maar kan dus mijn advertentie niet vinden. Om te verwijderen heb je een bepaald nr nodig.. heeft iemand enig idee hoe ik mijn advertentie kan vinden?Iemand schreef dat het nog wel een paar dagen kan duren en dat Google het dan verwerkt heeft.
ik baal behoorlijk dat ik dit onder me echte naam hebt gedaan... maar kan dus mijn advertentie niet vinden. Om te verwijderen heb je een bepaald nr nodig.. heeft iemand enig idee hoe ik mijn advertentie kan vinden?Iemand schreef dat het nog wel een paar dagen kan duren en dat Google het dan verwerkt heeft.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 24 oktober 2010 om 12:11
Ik moet nog het meest lachen om de "wijze woorden" bovenaan: Sterven kan toch zo moeilijk niet zijn. Tot nu toe is iedereen erin geslaagd.
Uiteraard heb ik niet mijn echte naam gebruikt, die laat ik nooit achter op Internet. Zijn er echt mensen die zomaar hun complete naam en geboortedatum invullen bij dit soort onzinsites? Misschien moet ik dan toch maar mijn nick wijzigen, zo dom ben ik dus niet
Uiteraard heb ik niet mijn echte naam gebruikt, die laat ik nooit achter op Internet. Zijn er echt mensen die zomaar hun complete naam en geboortedatum invullen bij dit soort onzinsites? Misschien moet ik dan toch maar mijn nick wijzigen, zo dom ben ik dus niet
zondag 24 oktober 2010 om 12:29
Nou, gezellig, ik ga het hoekje om op 18 december 2071. Das nog een end weg, ik word stokoud
(En nee, ik ga niet vertellen hoe oud ik nu ben, het kan in ieder geval nooit dat ik zo oud word :p).
En het tekstje erbij:
De twee maanden die ik volgens de dokter nog te leven had vielen helaas niet in de zomer.
Klinkt niet zo prettig.... Die hele rouwadvertentie is sowieso om te janken, bah, wat deprimerend.
En het tekstje erbij:
De twee maanden die ik volgens de dokter nog te leven had vielen helaas niet in de zomer.
Klinkt niet zo prettig.... Die hele rouwadvertentie is sowieso om te janken, bah, wat deprimerend.
zondag 24 oktober 2010 om 12:46
quote:monalisalove schreef op 24 oktober 2010 @ 12:44:
Hier een berichtje uit het hiernamaals, ik ben al dood en nee het klopte niet ze zaten er twee dagen naast. Ohhh wat een opluchting te weten dat je daar ook internet hebt.
Hier een berichtje uit het hiernamaals, ik ben al dood en nee het klopte niet ze zaten er twee dagen naast. Ohhh wat een opluchting te weten dat je daar ook internet hebt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 24 oktober 2010 om 12:47
zondag 24 oktober 2010 om 14:11
zondag 24 oktober 2010 om 14:11
quote:yette schreef op 24 oktober 2010 @ 03:10:
Bedenk wel dat je je eigen rouwbericht met dit geintje voorgoed op internet zet!
Ik heb dit meer dan een jaar geleden gedaan. Wie mijn naam googled (bijvoorbeeld mijn kinderen of een werkgever) komt bij mijn overlijdensbericht uit. Erg vervelend.
Oh ik vind dat wel cool.
Zien ze dat staan en 2 weken later zien ze me vrolijk rondlopen. Of als een zombie...
Bedenk wel dat je je eigen rouwbericht met dit geintje voorgoed op internet zet!
Ik heb dit meer dan een jaar geleden gedaan. Wie mijn naam googled (bijvoorbeeld mijn kinderen of een werkgever) komt bij mijn overlijdensbericht uit. Erg vervelend.
Oh ik vind dat wel cool.
Zien ze dat staan en 2 weken later zien ze me vrolijk rondlopen. Of als een zombie...
zondag 24 oktober 2010 om 14:37
quote:Hummeltje_ schreef op 24 oktober 2010 @ 14:11:
[...]
Oh ik vind dat wel cool.
Zien ze dat staan en 2 weken later zien ze me vrolijk rondlopen. Of als een zombie...
Ik vind dat helemaal niet cool. Als ik mijn moeder google, zou ik haar nog bij me hebben tot 2032. Site heeft een missertje gemaakt: ze is er al vier jaar niet meer.
En nee, dat is niet cool om te zien. Echt niet.
[...]
Oh ik vind dat wel cool.
Zien ze dat staan en 2 weken later zien ze me vrolijk rondlopen. Of als een zombie...
Ik vind dat helemaal niet cool. Als ik mijn moeder google, zou ik haar nog bij me hebben tot 2032. Site heeft een missertje gemaakt: ze is er al vier jaar niet meer.
En nee, dat is niet cool om te zien. Echt niet.