Mijn sterfdatum is.....

24-10-2010 01:57 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
maandag 14 januari 2035, op de leeftijd van 68 jaar. En Ouwe hield van bloemen

Wanneer gaan jullie dood? En op welke leeftijd?

Je sterfdatum
Nee, maar daarom snap ik ook niet dat mensen hun echte naam gebruiken. Dat was mijn punt dus.
668, the neighbour of the Beast
ik baal behoorlijk dat ik dit onder me echte naam hebt gedaan... maar kan dus mijn advertentie niet vinden. Om te verwijderen heb je een bepaald nr nodig.. heeft iemand enig idee hoe ik mijn advertentie kan vinden?
Weet niet of het al gezegd is, maar je kunt je naam wel weer laten verwijderen van deze site. Beetje gedoe en het duurt even voordat Google dat dan ook weer aanpast, maar uiteindelijk wel heul fijn. Je krijgt dan een berichtje " blijkbaar heb je niet hetzelfde gevoel voor humor als wij " (of zoiets)
Nee dat snap ik ook niet, met een nickname ok, dan is het gewoon wel grappig. Ik ken wel mensen die dat hebben gedaan, met hun eigen naam.
Boefus zal overlijden op zondag 30 februari 2059 op de leeftijd van 83 jaar.

Ik heb nog wel een tijdje te gaan.....
quote:demianna schreef op 24 oktober 2010 @ 12:00:

ik baal behoorlijk dat ik dit onder me echte naam hebt gedaan... maar kan dus mijn advertentie niet vinden. Om te verwijderen heb je een bepaald nr nodig.. heeft iemand enig idee hoe ik mijn advertentie kan vinden?Iemand schreef dat het nog wel een paar dagen kan duren en dat Google het dan verwerkt heeft.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
mmm das best klote... baal echt, kindjes vonden het ook grappig.. Stom zeg nooit bij stil gestaan dat je dat via google kan vinden. Nou ja kijk over een paar dagen wel op google en verwijder het dan alsnog. Best een luguber idee
Ik moet nog het meest lachen om de "wijze woorden" bovenaan: Sterven kan toch zo moeilijk niet zijn. Tot nu toe is iedereen erin geslaagd.

Uiteraard heb ik niet mijn echte naam gebruikt, die laat ik nooit achter op Internet. Zijn er echt mensen die zomaar hun complete naam en geboortedatum invullen bij dit soort onzinsites? Misschien moet ik dan toch maar mijn nick wijzigen, zo dom ben ik dus niet
mmm nee je bent slimmer als dat je dus dacht haha... ik kan wel in het rijtje domme actie's me gaan aansluiten...
Ik lees steeds woorden als morbide en luguber, dat snap ik niet. De dood hoort toch gewoon bij het leven, je kan proberen om daarmee in ontkenning te leven, maar we gaan allemaal gewoon een keer hoor.
Ik heb Steph Noorwegen ingevuld maar niet mijn eigen datum. Die heeft nog een tijdje te gaan. En ze houd ook al van bloemen en ze sterft tijdens het leven???? Logisch toch.
Nou, gezellig, ik ga het hoekje om op 18 december 2071. Das nog een end weg, ik word stokoud XD (En nee, ik ga niet vertellen hoe oud ik nu ben, het kan in ieder geval nooit dat ik zo oud word :p).

En het tekstje erbij:

De twee maanden die ik volgens de dokter nog te leven had vielen helaas niet in de zomer.

Klinkt niet zo prettig.... Die hele rouwadvertentie is sowieso om te janken, bah, wat deprimerend.
Hier een berichtje uit het hiernamaals, ik ben al dood en nee het klopte niet ze zaten er twee dagen naast.
quote:monalisalove schreef op 24 oktober 2010 @ 12:44:

Hier een berichtje uit het hiernamaals, ik ben al dood en nee het klopte niet ze zaten er twee dagen naast. Ohhh wat een opluchting te weten dat je daar ook internet hebt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik googelde een tijdje terug mn naam en vond deze idd met een rouwadvertentie. Ik baalde er wel vreselijk van, zeg.

Ik ben niet echt zo'n type die op dat soort sites zit. =p

Maarre... ook al heb je de advertentie niet zelf ingevuld/gemaakt/whatever, kun je hem dan nog wel verwijderen?
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 oktober 2010 @ 12:46:

[...]

Ohhh wat een opluchting te weten dat je daar ook internet hebt.En de beste kookboeken met hemelse recepten.
Het hiernamaals is zo slecht nog niet (hopelijk duurt het voor een ieder nog lang).
quote:Marels schreef op 24 oktober 2010 @ 11:10:

Maar je bent toch ook niet zo dom om je echte naam te gebruiken? Ik vind dit onschuldige geintjes hoor.Maar als iemand anders nou JOUW echte naam invult....
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 10-11-2010 21:47
Reden: Hummeltje, je was door dit bericht erg Googlebaar. Ik heb het gewist in de veronderstelling dat je dat niet wilt.
% gewijzigd
Waarom is het dom om je eigen naam in te vullen? Wat boeit dat, het is toch gewoon een grap.
quote:monalisalove schreef op 24 oktober 2010 @ 12:48:

[...]

En de beste kookboeken met hemelse recepten. Nou kijk eens aan, ik boek maar gelijk een enkeltje Hemel.
quote:yette schreef op 24 oktober 2010 @ 03:10:

Bedenk wel dat je je eigen rouwbericht met dit geintje voorgoed op internet zet!

Ik heb dit meer dan een jaar geleden gedaan. Wie mijn naam googled (bijvoorbeeld mijn kinderen of een werkgever) komt bij mijn overlijdensbericht uit. Erg vervelend.

Oh ik vind dat wel cool.

Zien ze dat staan en 2 weken later zien ze me vrolijk rondlopen. Of als een zombie...
Ik ga zo:

Enraged by your accusations of incompetence, your cable installer beats you to death with his crimping tool.
Nou, jullie zijn nog lang niet van mij af!

marielle1410 zal overlijden op vrijdag 21 maart 2068 op de leeftijd van 86 jaar
quote:Hummeltje_ schreef op 24 oktober 2010 @ 14:11:

[...]

Oh ik vind dat wel cool.

Zien ze dat staan en 2 weken later zien ze me vrolijk rondlopen. Of als een zombie...

Ik vind dat helemaal niet cool. Als ik mijn moeder google, zou ik haar nog bij me hebben tot 2032. Site heeft een missertje gemaakt: ze is er al vier jaar niet meer.

En nee, dat is niet cool om te zien. Echt niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven