3000+ deel 71 alweer

19-10-2010 10:28 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.

De plek waar lief en leed wordt gedeeld.

Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.

Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.

3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.

De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.

Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.

Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?

Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.

3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.

poll?

Totaal aantal stemmen: 17

ja (24%)
nee Geen stemmen
misschien (6%)
weetnie (12%)
mens doe normaal! (59%)
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
ik zag je al rond hoppen ja!
ik krijg nooit post op de boerderie
Ben ik een avondje uit, komt bijna iedereen langs hier.

Ibi heeft een jaarcontract, gefeliciteerd!!!

Ananya is een boerderieterrorist want wil dynamiet onder die van Bi leggen, maar geeft gewoon Luun de schuld. En die is even geband dus kan het niet weerleggen.

Hima was aan de borrel gister, qual ?, en ging slap loellen.

Vera kreeg toch meer bibbers achteraf en Friez en ik hebben haar gister gepest, waarvoor een terugwerkende sowwy

Appel is lekker aan het lopen en daar is Hima beetje jaloers op.

Spuk kwam ook ff gedag zeggen.

Egel heeft mijn lijstje gister nage-aapt (uitsloverT), krijgt van iedereen bewondering (ik niet gister) en moet ex van haar lijf afslaan en is vandaag weer vroeg uit de bladerhoop

Bi gaf zoals altijd goede raad o.a. Hima, die moest zichzelf gaan slaan...Bi doet het niet zelf maar laat Bianco dat doen. Sterkte met stiefdochter.

Caylinn was er ook weer eens gezellig en heeft kind 2 in de buik en met haar mams gaat het goed

Appel trapt niet in Bi's methodes want dan wordt ze verbannen door vriend

Friez'relatie met de wc-pot zit in een dalende lijn,, maar ze rommelt rond en voelt zich vandaag beter

Popp heeft pittig gediscussieerd met zwager.

Floor heeft zich op non-actief laten zetten en iedereen vraagt zich af hoe of ze dat zo snel voor elkaar heeft gekregen

Vin las van een relletje en kwam daardoor nog laat ff langs

Marmul was de nachtploeg en heeft ook nog pijn in de buik en heeft een leip in huis die op het raam slaat

Bankje , Appel en Josje waren erg vroeg op vandaag.

AnneR was er gisteravond ook lang bij en sliep vandaag beetje uit

Roos gaat vandaag echt culinaire hoogstandjes doen.

Ben ik iemand vergeten?

Goedemorgen trouwens.
morguh moos!

fantastische samenvatting!
Ik ben weg, ga op verjaardag.

Tot vanavond
Hij is prachtig Moos!!

Friezzz veel plezier!

Ik ga mn zoveelste bak koffie opdrinken en dan toch echt douchen... want ik riek
ik zag het Hima, thanks!

Appeltje heeft een berichtje

waarom valt het toch vaak weer mee als je eenmaal ergens aan begint?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Is dat zo Roos? Ik gok dat dat voor mijn administratie niet geldt... maar als ik zo gedouched ben dan ga ik toch maar beginnen
het geldt iig voor het opruimen waar ik nu mee bezig ben, Bianc, hoop dat het ook voor jouw admin geldt.

Hoest met stiefdochter?
Ze slaapt nog Roos... ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ze straks wakker wordt. Ze heeft 'hem' in elk geval flink over haar grenzen laten gaan, in die zin dat ze niet meer zichzelf was, altijd rekening met hem hield en teveel hooi op haar vork heeft genomen. Op zich is hij echt een goeie knul, maar wel heel dominant. Zij is absoluut geen schatje maar was altijd heel zeker van zichzelf.. en nu dus niet meer, door het eeuwige commentaar van hem.

Ik ben benieuwd dus... ze woonden samen maar er staat niks op haar naam. Dus praktisch is het zo geregeld.

Ik hoop dat ze haar eigen ik weer snel bij elkaar raapt, want haar eigen ik is best een hele leuke, spontane, vrolijke en zekere ik.
ik hoop het ook Bianc, maar dat moet ze zelf op haar eigen moment beslissen. Moeilijk om dat niet te veel te sturen, lijkt me
Iig wel heel fijn dat ze bij jullie terecht kan en haar steunen met raad en daad.
Bi: ik hoop dat je stiefdochter weer zichzelf wordt!
Ik vroeg op!! Ik stond om half tien naast mijn bed, vinnik niet zo vroeg eigenlijk!!!
In ieder geval fijn dat jullie voor haar klaarstaan, is een fijn gevoel om altijd te weten dat je terug kunt komen
Josje! ben je ook turnen aan het kijken?
Verder een mooie samenvatting Moos!
Ik heb het turnen aan op internet en zit zelf achter de andere computer. Handig twee computers.
Grote pop hebben we even naar buiten gestuurd, die moet even wat overtollige energie lozen, ze mag straks nog even turnen kijken
Ah, haal haar maar gauw binnen Pop, damesturnen begint zo meteen hoor!
Misschien ga ik zo nog wel even lui op bed turnen kijken
quote:josje37 schreef op 24 oktober 2010 @ 14:25:

Ik vroeg op!! Ik stond om half tien naast mijn bed, vinnik niet zo vroeg eigenlijk!!!Ik wel
Gebeurt hier eigenlijk zelden dat we na negenen opstaan, maar we liggen er meestal ook wel vroeg in (gisteren pas half één)
quote:josje37 schreef op 24 oktober 2010 @ 14:27:

Ah, haal haar maar gauw binnen Pop, damesturnen begint zo meteen hoor!

Zodra ze de vloer opgaan haal ik ze naarbinnen!

Ze was een beetje druk, is beter voor alle partijen dat ze even uit ging waaien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven