3000+ deel 71 alweer

19-10-2010 10:28 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.

De plek waar lief en leed wordt gedeeld.

Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.

Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.

3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.

De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.

Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.

Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?

Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.

3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.

poll?

Totaal aantal stemmen: 17

ja (24%)
nee Geen stemmen
misschien (6%)
weetnie (12%)
mens doe normaal! (59%)
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
Nou... ik ga me er toch maar toe zetten dan.. ik sleep me naar boven..
Als je naar de Mac gaat Appel, waarom niet?

Bi, ben gewoon moe van al dat stappen deze week. Onwijs leuk en gezellig allemaal, maar het breekt me nu wel op.
Appel: het is beter voor je zelfvertrouwen, en dus voor jou, om je leuk aan te kleden en je haar te doen! anders voel je je straks ongemakkelijk tijdens het eten
Dan lekker rustig aan en nagenieten van een gezellige week Moos...en vanavond een keer lekker vroeg naar je mand?

Appel... wat Pop zegt dus... en moest jij vandaag niet met Evy op stap of was dat gisteren?
Appel goed dat je je er toch even toe gaat zetten. Het is wat pop zegt anders zit je er toch niet op je gemak lijkt me zo.
Appel mocht een dagje rust van Evy.

Uuuh vroeg naar bed, hoe doe je dat? Zou wel goed zijn ja. Ik neem me nu alvast voor om 00.00 beneden te zijn.

Tis trouwens best lekker weer, de zon schijnt hier (zie ik door een kier van de dichte gordijnen).
Hier is het ook lekker weer Moos... misschien dat ik vanavond nog even een stukje ga lopen, als het lekker koud is.

Ik moet administratie doen en het lukt me niet om van mn stoel af te komen!! Eigenlijk hoop ik dat stiefdochter NU wakker wordt, dan heb ik een excuus om geen administratie te doen
Ibi, jij hebt ook al een hoop gedaan zeg vandaag.

Hoe gaat het vandaag met HIH?
Haha Bi, loop even stampend langs haar bed. En vanavond een stukje lopen in het kader van ''ik wil een hond''?
Bianc, doe het dan in etappes, doe ik nu ook

ben al bij etappe 3
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Evy riep me ook nog, maar het regent hier iedere keer met van die korte en hevige buien -> ik nat -> ik koud -> ik sjacherijnig / ik ziek. Dus ik heb gezegd dat ze maar lekker alleen een rondje om moest, en dat ik me straks wel even op de Wii uit ga sloven.

Nu nog doen ook...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oke... ik ga NU beginnen bij etappe 1 ... zucht... maar ik weet dat ik me lekker voel als ik het gedaan heb.

Tot laterrrr

*hoor ik daar stiefdochter de trap afkomen? Nee.. toch niet.. shit!*
Ik heb idd morgen as weer een date met Evy!

Ik ben aangekleed!

Zie er leuk uit al zeg ik het zelf..
Jullie hebben gelijk, zo voel ik me idd een stuk prettiger!
quote:himalaya schreef op 24 oktober 2010 @ 15:07:

Evy riep me ook nog, maar het regent hier iedere keer met van die korte en hevige buien -> ik nat -> ik koud -> ik sjacherijnig / ik ziek. Dus ik heb gezegd dat ze maar lekker alleen een rondje om moest, en dat ik me straks wel even op de Wii uit ga sloven.

Nu nog doen ook...
Succes Bi!
Mag ik even een inspiratie zijn?

Ik heb deze week na heel lang alles voor me uitgeschoven te hebben al het achterstallige werk gedaan, mijn huis, administratie, en hoofd zijn weer op orde!

Ik voel me beter, ben niet meer bang voor overwachts bezoek en heb weer zin om dingen te ondernemen!

Het is nu herfsvakantie hier en ik heb ook vakantie en mag van mijzelf de hele week leuke dingen doen met de poppetjes zonder een schuldgevoel te hebben over een rommelig huis.
Ik ga vragen of vriend wil rijden, dan kan ik een wijntje mee drinken!
quote:apppel schreef op 24 oktober 2010 @ 15:09:

Jullie hebben gelijk, zo voel ik me idd een stuk prettiger!

You go girrrrrl!

Lekker luchtje op en gaan!
quote:himalaya schreef op 24 oktober 2010 @ 15:11:

[...]

You go girrrrrl!

Lekker luchtje op en gaan!Check!
quote:poppedotje schreef op 24 oktober 2010 @ 15:11:

Het is nu herfsvakantie hier en ik heb ook vakantie en mag van mijzelf de hele week leuke dingen doen met de poppetjes zonder een schuldgevoel te hebben over een rommelig huis.

Leuk, geniet er van!

Heb je nog dingen op de agenda staan om de komende week te doen met de poppetjes?
quote:apppel schreef op 24 oktober 2010 @ 15:09:

Ik heb idd morgen as weer een date met Evy!

Ik ben aangekleed!

Zie er leuk uit al zeg ik het zelf..

Ohhhhhh Appel! wat zie je er fantastisch uit!

Je bent goed bezig geweest Pop!

Wat een fijn gevoel moet dat zijn!!

En nu een week vakantie in het vooruitzicht! Heerlijk, je hebt het verdiend om een week samen te zijn met de poppetjes en verder niets te moeten maar wel alles mogen!
goed zo Appeltje, schouderklopje voor jezelf!

Voor heel veel mensen is dit de normaalste zaak van de wereld, maar ik weet hoe moeilijk het is als je depressief bent
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:poppedotje schreef op 24 oktober 2010 @ 15:13:

[...]

Ohhhhhh Appel! wat zie je er fantastisch uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven