3000+ deel 71 alweer
dinsdag 19 oktober 2010 om 10:28
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.
De plek waar lief en leed wordt gedeeld.
Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.
Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.
3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.
De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.
Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.
Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?
Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.
3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.
De plek waar lief en leed wordt gedeeld.
Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.
Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.
3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.
De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.
Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.
Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?
Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.
3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
zondag 24 oktober 2010 om 13:45
Ben ik een avondje uit, komt bijna iedereen langs hier.
Ibi heeft een jaarcontract, gefeliciteerd!!!
Ananya is een boerderieterrorist want wil dynamiet onder die van Bi leggen, maar geeft gewoon Luun de schuld. En die is even geband dus kan het niet weerleggen.
Hima was aan de borrel gister, qual ?, en ging slap loellen.
Vera kreeg toch meer bibbers achteraf en Friez en ik hebben haar gister gepest, waarvoor een terugwerkende sowwy
Appel is lekker aan het lopen en daar is Hima beetje jaloers op.
Spuk kwam ook ff gedag zeggen.
Egel heeft mijn lijstje gister nage-aapt (uitsloverT), krijgt van iedereen bewondering (ik niet gister) en moet ex van haar lijf afslaan en is vandaag weer vroeg uit de bladerhoop
Bi gaf zoals altijd goede raad o.a. Hima, die moest zichzelf gaan slaan...Bi doet het niet zelf maar laat Bianco dat doen. Sterkte met stiefdochter.
Caylinn was er ook weer eens gezellig en heeft kind 2 in de buik en met haar mams gaat het goed
Appel trapt niet in Bi's methodes want dan wordt ze verbannen door vriend
Friez'relatie met de wc-pot zit in een dalende lijn,, maar ze rommelt rond en voelt zich vandaag beter
Popp heeft pittig gediscussieerd met zwager.
Floor heeft zich op non-actief laten zetten en iedereen vraagt zich af hoe of ze dat zo snel voor elkaar heeft gekregen
Vin las van een relletje en kwam daardoor nog laat ff langs
Marmul was de nachtploeg en heeft ook nog pijn in de buik en heeft een leip in huis die op het raam slaat
Bankje , Appel en Josje waren erg vroeg op vandaag.
AnneR was er gisteravond ook lang bij en sliep vandaag beetje uit
Roos gaat vandaag echt culinaire hoogstandjes doen.
Ben ik iemand vergeten?
Goedemorgen trouwens.
Ibi heeft een jaarcontract, gefeliciteerd!!!
Ananya is een boerderieterrorist want wil dynamiet onder die van Bi leggen, maar geeft gewoon Luun de schuld. En die is even geband dus kan het niet weerleggen.
Hima was aan de borrel gister, qual ?, en ging slap loellen.
Vera kreeg toch meer bibbers achteraf en Friez en ik hebben haar gister gepest, waarvoor een terugwerkende sowwy
Appel is lekker aan het lopen en daar is Hima beetje jaloers op.
Spuk kwam ook ff gedag zeggen.
Egel heeft mijn lijstje gister nage-aapt (uitsloverT), krijgt van iedereen bewondering (ik niet gister) en moet ex van haar lijf afslaan en is vandaag weer vroeg uit de bladerhoop
Bi gaf zoals altijd goede raad o.a. Hima, die moest zichzelf gaan slaan...Bi doet het niet zelf maar laat Bianco dat doen. Sterkte met stiefdochter.
Caylinn was er ook weer eens gezellig en heeft kind 2 in de buik en met haar mams gaat het goed
Appel trapt niet in Bi's methodes want dan wordt ze verbannen door vriend
Friez'relatie met de wc-pot zit in een dalende lijn,, maar ze rommelt rond en voelt zich vandaag beter
Popp heeft pittig gediscussieerd met zwager.
Floor heeft zich op non-actief laten zetten en iedereen vraagt zich af hoe of ze dat zo snel voor elkaar heeft gekregen
Vin las van een relletje en kwam daardoor nog laat ff langs
Marmul was de nachtploeg en heeft ook nog pijn in de buik en heeft een leip in huis die op het raam slaat
Bankje , Appel en Josje waren erg vroeg op vandaag.
AnneR was er gisteravond ook lang bij en sliep vandaag beetje uit
Roos gaat vandaag echt culinaire hoogstandjes doen.
Ben ik iemand vergeten?
Goedemorgen trouwens.
zondag 24 oktober 2010 om 14:12
Ze slaapt nog Roos... ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ze straks wakker wordt. Ze heeft 'hem' in elk geval flink over haar grenzen laten gaan, in die zin dat ze niet meer zichzelf was, altijd rekening met hem hield en teveel hooi op haar vork heeft genomen. Op zich is hij echt een goeie knul, maar wel heel dominant. Zij is absoluut geen schatje maar was altijd heel zeker van zichzelf.. en nu dus niet meer, door het eeuwige commentaar van hem.
Ik ben benieuwd dus... ze woonden samen maar er staat niks op haar naam. Dus praktisch is het zo geregeld.
Ik hoop dat ze haar eigen ik weer snel bij elkaar raapt, want haar eigen ik is best een hele leuke, spontane, vrolijke en zekere ik.
Ik ben benieuwd dus... ze woonden samen maar er staat niks op haar naam. Dus praktisch is het zo geregeld.
Ik hoop dat ze haar eigen ik weer snel bij elkaar raapt, want haar eigen ik is best een hele leuke, spontane, vrolijke en zekere ik.
zondag 24 oktober 2010 om 14:34