Nek bijten
zondag 24 oktober 2010 om 18:01
Wat als er heel hard in je nek is gebeten en het een soort wondje is geworden en het van binnen heel erg veel pijn doet. Kan het dan zo zijn dat er een ader kapot is?
Diegene beschrijft het alsof er met een ijzeren pin in is gesneden en alsof het van binnen open ligt kan amper zijn nek bewegen.
Kan het ernstig zijn?
Diegene beschrijft het alsof er met een ijzeren pin in is gesneden en alsof het van binnen open ligt kan amper zijn nek bewegen.
Kan het ernstig zijn?

zondag 24 oktober 2010 om 18:16
zondag 24 oktober 2010 om 18:19
zondag 24 oktober 2010 om 18:21
Ik gok dat Oreokoekje een oudgediende is die zich met een nieuwe nick heeft aangemeld en met dit soort topics een statement wil maken over het beleid dat Sanoma hier blijkbaar voor ogen heeft. Dit zouden dan namelijk typisch vraagstukken zijn die hier nog wel zijn toegestaan.
Maar goed, dat is een aanname en geen feit.
Maar goed, dat is een aanname en geen feit.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 24 oktober 2010 om 18:22
zondag 24 oktober 2010 om 18:23
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 18:17:
[...]
Wat kan er gebeuren als er een bloeduitstorting is?
Doe nou niet zo eigenwijs en bel gewoon even naar de HAP. Wij zijn geen doktoren, bovendien kunnen we je vriend (ga ik maar vanuit) niet zien. Bellen dus!
Even ter info...hoe oud ben je eigenlijk?
[...]
Wat kan er gebeuren als er een bloeduitstorting is?
Doe nou niet zo eigenwijs en bel gewoon even naar de HAP. Wij zijn geen doktoren, bovendien kunnen we je vriend (ga ik maar vanuit) niet zien. Bellen dus!
Even ter info...hoe oud ben je eigenlijk?
zondag 24 oktober 2010 om 18:24