Wat eten we vandaag?
zondag 24 oktober 2010 om 17:53
Hmmm er komen heerlijke geuren uit de keuken van mams. Ruik de spruiten al.... En ze is bezig met een grote pan zuurkool voor morgen. HEERLIJK!! Denk dat ik toch maar een bakje meeneem voor thuis in de vriezer.
Zo dus lekker spruitjes, snijbonen, aardappels en een bieflap eten.... Heb voor toe een bitterkoekjes-cake van de Appie meegenomen. Moest net toch nog even een kipfiletje halen voor morgen en kon het niet laten....
Zo dus lekker spruitjes, snijbonen, aardappels en een bieflap eten.... Heb voor toe een bitterkoekjes-cake van de Appie meegenomen. Moest net toch nog even een kipfiletje halen voor morgen en kon het niet laten....
zondag 24 oktober 2010 om 20:58
@winnie: de pasta was lekker zeg! Ik kan me voorstellen dat dit met heel veel soorten groente heel smakelijk kan zijn. Ideaal recept om je restjes in te verwerken vanuit de koelkast (ik had nog paprika liggen en heb die er ook in gedaan, smaakte prima). Vriend vond het ook lekker en voor herhaling vatbaar.
We hebben er nog wat focaccia van gisteravond bij gegeten (even opgewarmd in de oven, lekker hoor) en voor na had ik nog wat tiramisu over. Heerlijk.
We hebben er nog wat focaccia van gisteravond bij gegeten (even opgewarmd in de oven, lekker hoor) en voor na had ik nog wat tiramisu over. Heerlijk.
zondag 24 oktober 2010 om 21:24
zondag 24 oktober 2010 om 22:47
Hi Win, bedankt voor je lieve reactie.
Ja, alles geregeld: dinsdagochtend vroeg die kant op met de auto. Crematie is woensdagochtend. We hebben, gelukkig, een hotelletje gevonden waar we met de hele bups kunnen overnachten.
Nu alleen nog 2 dagen vrij vragen aan de baas, maar dat zal geen probleem zijn. Sta wel vol gepland met afspraken dus morgen allemaal gaan afbellen ..... pfff
Ja, alles geregeld: dinsdagochtend vroeg die kant op met de auto. Crematie is woensdagochtend. We hebben, gelukkig, een hotelletje gevonden waar we met de hele bups kunnen overnachten.
Nu alleen nog 2 dagen vrij vragen aan de baas, maar dat zal geen probleem zijn. Sta wel vol gepland met afspraken dus morgen allemaal gaan afbellen ..... pfff
maandag 25 oktober 2010 om 11:04
Sterkte Koreveen,vrij krijgen zal neem ik aan geen probleem zijn..
Vandaag geen idee wat te eten,vriend is ziek thuis gebleven heeft vannacht en vanmorgen over moeten geven en diarree dus zal wel een buikgriepvirus oid opgelopen hebben.
Hij dacht eerst dat het van de erwtensoep van zijn ouders komt maar ik heb nergens last van en heb ook 2 kommen op gistermiddag...
Ik zal hem straks eens vragen of hij ergens trek in heeft,hoeft hij niks bak ik voor mezelf een omelet ofzo.
Vandaag geen idee wat te eten,vriend is ziek thuis gebleven heeft vannacht en vanmorgen over moeten geven en diarree dus zal wel een buikgriepvirus oid opgelopen hebben.
Hij dacht eerst dat het van de erwtensoep van zijn ouders komt maar ik heb nergens last van en heb ook 2 kommen op gistermiddag...
Ik zal hem straks eens vragen of hij ergens trek in heeft,hoeft hij niks bak ik voor mezelf een omelet ofzo.
maandag 25 oktober 2010 om 12:17
Nogmaals sterkte Koreveen!
@ Suus, inderdaad we eten vandaag de goulash. Met vers brood en een komkommersalade denk ik. Ik ben verslaafd aan pittig dus er zit ong 100 ml sambal en 2 spaanse pepers in
De goulash staat nu weer op.
Ik heb alleen een vraagje: ik heb sommige delen van het vet eraan gelaten. Ik neem aan dat de enige manier om dit er weer af te krijgen is om ze stuk voor stuk uit de saus te nemen er eraf te trekken?
@ Suus, inderdaad we eten vandaag de goulash. Met vers brood en een komkommersalade denk ik. Ik ben verslaafd aan pittig dus er zit ong 100 ml sambal en 2 spaanse pepers in
De goulash staat nu weer op.
Ik heb alleen een vraagje: ik heb sommige delen van het vet eraan gelaten. Ik neem aan dat de enige manier om dit er weer af te krijgen is om ze stuk voor stuk uit de saus te nemen er eraf te trekken?
maandag 25 oktober 2010 om 17:11
Gisteren bij vrienden gegeten: voor een aardappelsalade van aardappelpartjes met courgette, rucola en salami in zelfgemaakte pesto (uit een pot van de lichting die wij zelf ook nog thuis hebben staan lekker dus!). En hoofd een pasta met veel knoflook (uit het knoflookkookboek) en champignons.
Toe ijs met een yoghurt-abrikozen cakeje.
Vanavond weer bij vrienden, de beruchte maandagavond. Ben benieuwd!
Toe ijs met een yoghurt-abrikozen cakeje.
Vanavond weer bij vrienden, de beruchte maandagavond. Ben benieuwd!
maandag 25 oktober 2010 om 17:56