Stemmen op babies

24-10-2010 17:17 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zucht.

Dames. Het is on-ge-looflijk irritant dat het topic vervuild wordt met allerlei oproepjes om op babies te stemmen. Denk ik een leuk topic gevonden te hebben, moet ik weer een of ander kindergedrocht de hemel inprijzen. Ik heb daar helemaal geen zin in. Begrijpelijk dat jouw baby de allermooiste/allergeweldigste en de allerschattigste Geddes (zum kotzen) pose aan kan nemen en er daarbij uitziet alsof ie regelrecht van de catwalk geplukt is, maar post dat in vredesnaam niet hier! Echt, nog 1 topic en ik bel voor jullie allemaal de kinderbescherming.

OPROEPJES HOREN NIET HIER!

*bloos... realiseert zich dat dit ook een oproep is!*

Nou ja, dan roep ik het maar uit tot algemeen moppertopic.
Maar het gaat dus niet over trots foto's plaatsen Meharis, maar om het bedelen om stemmen bij wildvreemden.
quote:iris1969 schreef op 24 oktober 2010 @ 18:16:

Maar het gaat dus niet over trots foto's plaatsen Meharis, maar om het bedelen om stemmen bij wildvreemden.Dat begrijp ik, maar de laatste oproep was toch gisteren, geloof ik van een moeder met een baby van een paar dagen oud? Die wilde toch dat die foto op de 1e plaats kwam omdat ze het zo mooi vond?
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
quote:meharis schreef op 24 oktober 2010 @ 18:20:

[...]

Dat begrijp ik, maar de laatste oproep was toch gisteren, geloof ik van een moeder met een baby van een paar dagen oud? Die wilde toch dat die foto op de 1e plaats kwam omdat ze het zo mooi vond?Dat vind ik zelf iets anders, want dat was van een forummer (haar enthousiaste man). Hier gaat het vooral om die babywedstrijd waar je een miniscooter (wat moet een baby daarmee?) mee kunt winnen.
Stem op mij. Een scooter staat mij gewèldig.

Ik vind hier dingen van.
Forummer die hier al lang ronddwaalt vind ik ook anders dan iemand die hier speciaal ff n accountje voor maakt en waarschijnlijk NOOIT meer komt kijken. (gelukkig maar btw)
quote:draaiorgel schreef op 24 oktober 2010 @ 17:43:

Collega van mij heeft een keer de hele server overbelast door aan alle medewerkers een oproep te mailen om op haar baby te stemmen.....

En iedereen deed reply to all...... Hele ochtend geen mailverkeer op een universiteit. Zeer vervelend.

whaha, toch niet toevallig de UvA?
quote:Sabeltandcavia schreef op 24 oktober 2010 @ 18:55:

[afbeelding]sjeesus sabeltand, heb jij een facelift ondergaan?
quote:Sabeltandcavia schreef op 24 oktober 2010 @ 18:55:

[afbeelding]
@Watchamacallit: nee, niet de UvA!
Hhahahahaa, Cabeltandcavia en Iris !!!

Shit, Juniper, je hebt het goed onthouden. Marciano Dyllano Djordie Dyllan. Ik heb ook nog een vrouwtje, Chantelle Destiny ;)

Brrr... zou iemand op deze stemmen?

Zwaar irritant al die babies of koters waar op gestemd moet worden. Dat jij jouw eigen gedrocht nou de allermooiste vindt, a la. Maar val mij er niet mee lastig!
quote:Blackdress schreef op 24 oktober 2010 @ 17:40:

Ik verbaas me echt over die wedstrijden. Er doen eigenlijk alleen maar tokkies aan mee, met ongelooflijk lelijke namen.

Haha, die namen ja. En ik vind ze meestal ook ontzettend lilluk...

En dan nog, what's the point? Deze of gene hoopt een vergaarbak aan stemmen binnen te halen bij forum x. De ander gaat zitten leuren bij forum y. Laat ons erbuiten en ga fijn je eigen familie lastig vallen die bij je gedrocht koter nog wat eigen genen herkennen.

Eens met je Sha!
Wooooow Sha wat een monster! Complimenten, mocht er ooit een Frankenstein-look-a-like-wedstrijd komen, heb je mijn stem alvast binnen.
Mijn katten heetten Whisky en Bacardi, kan dat er nog mee door ?

En iedereen moet even op Luca stemmen, juist omdat hij de schattigste is, en zijn moeder geen oproepje had geplaatst.

Ik ga nu even kijken of hij inmiddels gestegen is in de top 5, de laatste keer dat ik keek stond hij op nummer 4.
Als dat kattenmonster van mij was,dan had ik haar Yolanthe genoemd en een topic voor haar geopend!!!!!!!!

Kent iemand Elwood?;)
Whiskey en Bacardi? Ach joh,het zijn dieren,dan mag dat!!!!!!:)
Ik vind die kat een snoesje. Echt!
Ik vind hier dingen van.
Ik ben dol op naaktkatten, die zijn mooi van lelijkheid .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven