Mac Make up
donderdag 21 oktober 2010 om 21:14
Ik kan het niet langer ontkennen.
Ik ben verslaafd aan MAC make-up
Wie ook? Of heb je vragen?
Kom hier in het Mac Make up fan topic
Er was zeer recent de Venomous Villains Collectie:
Swatches van de venomous villains collectie
En het wachten is op de ' Holiday 2010' collectie
Swatches van de Holiday 2010 collectie
Ik ben verslaafd aan MAC make-up
Wie ook? Of heb je vragen?
Kom hier in het Mac Make up fan topic
Er was zeer recent de Venomous Villains Collectie:
Swatches van de venomous villains collectie
En het wachten is op de ' Holiday 2010' collectie
Swatches van de Holiday 2010 collectie
zaterdag 23 oktober 2010 om 13:59
zaterdag 23 oktober 2010 om 16:20
Yess, een Mac topic! Ben een beginner wat Mac betreft en ben vooral op zoek naar info over de kwasten. Ik heb wel wat goede kwasten, maar zoek nog eentje die goed oogschaduw 'pakt'.
Ik ga dus beginnen met een 239 denk ik zo De 224 en 217 heb ik ook op mijn lijstje gezet.
Verder heb ik Studio Sculpt Foundation en de bijpassende Minerale Skin Finish, geeft een heel mooi resultaat!
Vraag, wat is nou een mooi kwast om blush mee aan te brengen? Ik heb 1 blush van Mac, Plum Foolery. In de winkel kwam ie mooier op mijn gezicht dan thuis.
Ik ga dus beginnen met een 239 denk ik zo De 224 en 217 heb ik ook op mijn lijstje gezet.
Verder heb ik Studio Sculpt Foundation en de bijpassende Minerale Skin Finish, geeft een heel mooi resultaat!
Vraag, wat is nou een mooi kwast om blush mee aan te brengen? Ik heb 1 blush van Mac, Plum Foolery. In de winkel kwam ie mooier op mijn gezicht dan thuis.
zaterdag 23 oktober 2010 om 23:39
De 116 is fijn voor blush. De 168 om te shapen, maar kan ook gebruikt worden voor blush. De 186 en 188 zijn fijn voor hele gepigmenteerde blushes.
De 186 is sowieso een must-have kwast.
De MSF's van MAC zijn fijn, de gelliners ook. Fix+ is ook een heerlijk product. Eigenlijk is bijna alles fijn van MAC.
De 186 is sowieso een must-have kwast.
De MSF's van MAC zijn fijn, de gelliners ook. Fix+ is ook een heerlijk product. Eigenlijk is bijna alles fijn van MAC.
zondag 24 oktober 2010 om 16:38
Goed geshopt bij de MAC vandaag
Russian Red Voor Roosje (we blijken dicht bijelkaar te wonen dus die heeft ze vanavond al in huis! )
Voor mij:
Viva Glam IV lipstick
Een nieuw 4 palletje gelijk maar vol gemaakt met:
Greensmoke
Patina
All that glitters
DazzleLight
Yay!
De 239 hadden ze niet maar misschien moet ik voor sigma gaan? Hoe komt een mens aan die borstels? Ik ben geen pro en wil dat ook niet worden dus die zijn wellicht goed genoeg. Waar haal je die en welke haal je waarvoor?
Ik ben heul heul blij!
Ze hadden best wel wat nog van de VV collectie maar ik ben er vrij zeker van dat ze wat nagellak uit de gewone collectie erbij hadden gezet want ik herkende ze niet! Raarrrrrr...
Russian Red Voor Roosje (we blijken dicht bijelkaar te wonen dus die heeft ze vanavond al in huis! )
Voor mij:
Viva Glam IV lipstick
Een nieuw 4 palletje gelijk maar vol gemaakt met:
Greensmoke
Patina
All that glitters
DazzleLight
Yay!
De 239 hadden ze niet maar misschien moet ik voor sigma gaan? Hoe komt een mens aan die borstels? Ik ben geen pro en wil dat ook niet worden dus die zijn wellicht goed genoeg. Waar haal je die en welke haal je waarvoor?
Ik ben heul heul blij!
Ze hadden best wel wat nog van de VV collectie maar ik ben er vrij zeker van dat ze wat nagellak uit de gewone collectie erbij hadden gezet want ik herkende ze niet! Raarrrrrr...
zondag 24 oktober 2010 om 19:26
Ik ben ook mac fan! Kan niet wachten op de Tartan Tale collectie! Ik wil nog wat kwasten hebben en in die collectie zitten dus voordelige kwastensetjes ( op mijn web-log de producten van de lijn op een rijtje ) en daar ga ik voor!
De VV collectie is ivm vakantie helaas langs me heen gegaan! Jammer want vooral de Facilier collectie had mooie dingen! Volgende keer beter maar weer
De VV collectie is ivm vakantie helaas langs me heen gegaan! Jammer want vooral de Facilier collectie had mooie dingen! Volgende keer beter maar weer
zaterdag 30 oktober 2010 om 09:48
Ik ben gister even naar de MAC store geweest, en heb de Pro Longwear foundation en bijbehorende concealer gekocht.
Had een proefje van de foundation, en i love it ! Het houdt mijn vette huid de hele dag mat,en blijft goed zitten.
Alleen weer vergeten om een leeg e/s pallet mee te nemen,stom...
Heb er nu 3, bijna alle 3 vol, maar wil een 4e, zodat ik meer bruintinten kan kopen, die met bruintinten is nl. helemaal vol.
Ben volgende week in Utrecht, maar daar hebben ze het niet.
Ach, goede reden om snel weer even naar Amsterdam te gaan.
Had een proefje van de foundation, en i love it ! Het houdt mijn vette huid de hele dag mat,en blijft goed zitten.
Alleen weer vergeten om een leeg e/s pallet mee te nemen,stom...
Heb er nu 3, bijna alle 3 vol, maar wil een 4e, zodat ik meer bruintinten kan kopen, die met bruintinten is nl. helemaal vol.
Ben volgende week in Utrecht, maar daar hebben ze het niet.
Ach, goede reden om snel weer even naar Amsterdam te gaan.