Nek bijten
zondag 24 oktober 2010 om 18:01
Wat als er heel hard in je nek is gebeten en het een soort wondje is geworden en het van binnen heel erg veel pijn doet. Kan het dan zo zijn dat er een ader kapot is?
Diegene beschrijft het alsof er met een ijzeren pin in is gesneden en alsof het van binnen open ligt kan amper zijn nek bewegen.
Kan het ernstig zijn?
Diegene beschrijft het alsof er met een ijzeren pin in is gesneden en alsof het van binnen open ligt kan amper zijn nek bewegen.
Kan het ernstig zijn?
zondag 24 oktober 2010 om 20:16
quote:himalaya schreef op 24 oktober 2010 @ 20:11:
[...]
Heeft hij meteen even gepraat over je panty?
En haar zwangerschap natuurlijk.
Misschien ook nog wel even over zijn trainingsbroek en wie weet heeft ze ook nog even voor gedaan aan de chirurg hoe het allemaal ging en verwacht ze nu een tweeling.
[...]
Heeft hij meteen even gepraat over je panty?
En haar zwangerschap natuurlijk.
Misschien ook nog wel even over zijn trainingsbroek en wie weet heeft ze ook nog even voor gedaan aan de chirurg hoe het allemaal ging en verwacht ze nu een tweeling.

zondag 24 oktober 2010 om 20:19
zondag 24 oktober 2010 om 20:22
zondag 24 oktober 2010 om 20:24
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 20:22:
Het is zijn vriend niet de mijne ik ken hem niet. Er is niets aan de hand ik heb te hard gebeten en gezogen het gaat wel weer over.
Nu heb je ook al gezogen..... waren jullie niet toch stiekem sex aan het hebben?
Ik geloof er minder en minder van.
Het is zijn vriend niet de mijne ik ken hem niet. Er is niets aan de hand ik heb te hard gebeten en gezogen het gaat wel weer over.
Nu heb je ook al gezogen..... waren jullie niet toch stiekem sex aan het hebben?
Ik geloof er minder en minder van.
zondag 24 oktober 2010 om 20:24