Gezondheid alle pijlers

Nek bijten

24-10-2010 18:01 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat als er heel hard in je nek is gebeten en het een soort wondje is geworden en het van binnen heel erg veel pijn doet. Kan het dan zo zijn dat er een ader kapot is?

Diegene beschrijft het alsof er met een ijzeren pin in is gesneden en alsof het van binnen open ligt kan amper zijn nek bewegen.

Kan het ernstig zijn?
En ik probeerde, tegen beter weten in, nog wel serieus mee te doen.
Wat een heisa om niks en vooral wat een fantasie!

TO als er echt serieus een mening/advies door je wordt gevraagd heb je nu toch wel een heleboel credits verspeeld!!!
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 20:00:

Hij is langs een chirurg geweest en het is niets ernstigs.Yeah right....je bent je geloofwaardigheid echt compleet kwijt nu
Hoe ziet de wond er eigenlijk uit, Oreokoekje?

Zo?

Of toch meer zo?

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ha ha ha ha!
Zijn vriend is chirurg! Hij is even bij hem langs geweest en het is niets ernstigs.
Whahahahahahhahaha Dana...............ik lig in een deuk!
He wat doen jullie flauw zeg.

We moeten hem juist een complimentje geven! Hij is naar een chirurg geweest en dat op zondagavond. Daar moet je respéct voor hebben.
Het is geen grap of iets dergelijks ik heb wel wat beters te doen, het was erg serieus.
quote:Zanne schreef op 24 oktober 2010 @ 20:02:

[...]

O wat fijn dat die chirurg op zondagavond tijd en zin had om naar zoiets te kijken!Gewoon zoeken op 'weekendchirurg' in de Gouden Gids
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Tip voor Oreokoekje: open als volgende topic 'Help, ik heb iets raars in mijn mond, moet ik hiermee naar de tandarts?'

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 24 oktober 2010 @ 20:08:

Hoe ziet de wond er eigenlijk uit, Oreokoekje?

Zo?

[afbeelding]

Of toch meer zo?

[afbeelding]
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 20:10:

Het is geen grap of iets dergelijks ik heb wel wat beters te doen, het was erg serieus.Als je heel hard bijt, is dat inderdaad serieus. Heb je weleens eerder te hard gebeten?
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 20:09:

Zijn vriend is chirurg! Hij is even bij hem langs geweest en het is niets ernstigs.Heeft hij meteen even gepraat over je panty?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 20:10:

Het is geen grap of iets dergelijks ik heb wel wat beters te doen, het was erg serieus.Ik geloof je niet (meer).
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 20:00:

Hij is langs een chirurg geweest en het is niets ernstigs.Ja hoor daaag ,ga je moeder belazeren!
Kan me bijna niet voorstellen dat jullie 2 dusdanig hoogopgeleide vrienden hebben *gniffel*
Hoe oud is die bevriende chirurg van jullie?
quote:himalaya schreef op 24 oktober 2010 @ 20:11:

[...]

Heeft hij meteen even gepraat over je panty?

En haar zwangerschap natuurlijk.

Misschien ook nog wel even over zijn trainingsbroek en wie weet heeft ze ook nog even voor gedaan aan de chirurg hoe het allemaal ging en verwacht ze nu een tweeling.
quote:SweetSummer schreef op 24 oktober 2010 @ 20:14:

Kan me bijna niet voorstellen dat jullie 2 dusdanig hoogopgeleide vrienden hebben *gniffel*
quote:SweetSummer schreef op 24 oktober 2010 @ 20:14:

Kan me bijna niet voorstellen dat jullie 2 dusdanig hoogopgeleide vrienden hebben *gniffel*Nou jij studeert ook en had niet eens door dat Groenoogje een opmerking maakte die duidelijk sarcastisch bedoeld was.
Het is zijn vriend niet de mijne ik ken hem niet. Er is niets aan de hand ik heb te hard gebeten en gezogen het gaat wel weer over.
quote:Zanne schreef op 24 oktober 2010 @ 20:19:

[...]

Nou jij studeert ook en had niet eens door dat Groenoogje een opmerking maakte die duidelijk sarcastisch bedoeld was.Klopt en dat dacht ik JUIST omdat ik studeer .. Zie bovenstaande reactie hier ergens!
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 20:22:

Het is zijn vriend niet de mijne ik ken hem niet. Er is niets aan de hand ik heb te hard gebeten en gezogen het gaat wel weer over.

Nu heb je ook al gezogen..... waren jullie niet toch stiekem sex aan het hebben?

Ik geloof er minder en minder van.
quote:SweetSummer schreef op 24 oktober 2010 @ 20:02:

:P Ah sorry... Mijn colleges zitten nog te diep in mijn hoofd.. net tentamen gehad...

Bijtwond--> infectie--> te lang wachten--> sepsis--> schock--> niet optijd in ziekenhuis--> dood..

Het kan :P! Echt!!ff mezelluf quoten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven