3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
We zullen zien Pop
Alle reacties Link kopieren
Jij ook een goedemorgen!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat staat er vandaag op jullie programma Pop?
Alle reacties Link kopieren
Misschien een idee om mee te schrijven op een hardlooptopic?

Die meiden zijn ook allemaal een keer begonnen en herkennen je probleem misschien wel

Gelijk een leuke motivatie!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet even een kado kopen voor een vriendinnetje van grote pop, vanmiddag om 15:00 viert ze haar feestje met haar
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is op zich wel een goed idee.

Zal er eens over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Weet je al wat je gaat kopen?
Alle reacties Link kopieren
Even uitleggen:



Grote pop kan niet zwemmen en dat vriendinnetje hield een zwemfeestje, Ze vond het jammer dat grote pop niet kon komen en nu gaan ze vanmiddag naar de speeltuin
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt geen idee, iets met paarden of Playmobil
Alle reacties Link kopieren
Morgen ga ik lekker naar het strand
Alle reacties Link kopieren
Appel, je loopt te snel. Hardlopen is in het begin echt niet meer dan de beweging maken, iets sneller dan t wandelen. En het wandelen is dus wel doorlopen - niet slenteren - maar niet snellopen. Ech, ga naar een van de evy topics, daar zijn ze allemaal ooit zo begonnen.
Alle reacties Link kopieren








Lieve Luun, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Max bijv. Die heeft anderhalfjaar geleden keivaak les 1 gedaan, en rent nu ff 10km.
Alle reacties Link kopieren
Ow en warm op, even wandelen voor je begint, btje rekken en strekken, spieren opwarmen.
Alle reacties Link kopieren
quote:spuka schreef op 26 oktober 2010 @ 10:13:

Appel, je loopt te snel. Hardlopen is in het begin echt niet meer dan de beweging maken, iets sneller dan t wandelen. En het wandelen is dus wel doorlopen - niet slenteren - maar niet snellopen. Ech, ga naar een van de evy topics, daar zijn ze allemaal ooit zo begonnen.





Daar heb je denk ik wel gelijk in.

Ik zet gewoon door.. het gaat vanzelf een keer goed komen!!

En ik zal idd eens op die topics gaan kijken. Thnx!
Alle reacties Link kopieren
quote:spuka schreef op 26 oktober 2010 @ 10:15:

Ow en warm op, even wandelen voor je begint, btje rekken en strekken, spieren opwarmen.Das een goeie tip! Dat heb ik niet gedaan!
Alle reacties Link kopieren




Gefeliciteerd Luun!
Alle reacties Link kopieren
Spuka!
Alle reacties Link kopieren
Leuke taart Pop!
Alle reacties Link kopieren
Tot welke les ben jij gekomen Spuuk? Heb jij het helemaal uitgelopen?
Alle reacties Link kopieren
Ik liep de halve marathon de week voor ik ziek werd Appelrje. Nu mag t niet meer.
Alle reacties Link kopieren
allemaal
Alle reacties Link kopieren
Luun gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Wow... wat goed van je!!!



Balen dat het nu niet kan/mag..

Maar er komt een tijd dat het wel weer kan/mag!
Alle reacties Link kopieren
Nee, die komt er niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven