De Kardashians soap
dinsdag 26 oktober 2010 om 11:03
Bruce is wel een super-relaxte stiefpa hoor, die heeft het allemaal maar te pikken met die gierende hormonen door dat huis.
Hij heeft wel heeeeel vreemde wenkbrauwtjes, dunner dan die van zijn vrouw... en zijn gezicht staat mega strak.
En Kim ja, ik wil ook als Kim herboren worden, maar als het kan dan zonder haar kont dan liever die van mij!
Hij heeft wel heeeeel vreemde wenkbrauwtjes, dunner dan die van zijn vrouw... en zijn gezicht staat mega strak.
En Kim ja, ik wil ook als Kim herboren worden, maar als het kan dan zonder haar kont dan liever die van mij!
dinsdag 26 oktober 2010 om 11:39
De vader van de oudste meiden is Robert Kardashian. Een van de advocaten van OJ Simpson tijdens zijn rechtszaak. Hij is een paar jaar geleden overleden.
Van de Kardashians vind ik alleen Kourtney en Scott leuk. Ik geloof er niks van dat Scott in het echt een eikel is waar ze allemaal een hekel aan hebben. Volgens mij is het allemaal voor de show. De rest van het gezin vind ik veel te overdreven!
Van de Kardashians vind ik alleen Kourtney en Scott leuk. Ik geloof er niks van dat Scott in het echt een eikel is waar ze allemaal een hekel aan hebben. Volgens mij is het allemaal voor de show. De rest van het gezin vind ik veel te overdreven!
dinsdag 26 oktober 2010 om 11:41
quote:Nammma schreef op 26 oktober 2010 @ 10:12:
Nee, echt niet. Eén keer een voorstukje gezien en ik was direct genezen. Wat een waardeloos gedoe zeg!
Net als Oh Oh Cherso, na 1 minuut te hebben gekeken, weet ik dat dit echt pulp is, ik kan mijn tijd wel beter gebruiken!
100% Eensch.
Wat een afschuwelijke plastic ordinaire wijven. Yuk!
Nee, echt niet. Eén keer een voorstukje gezien en ik was direct genezen. Wat een waardeloos gedoe zeg!
Net als Oh Oh Cherso, na 1 minuut te hebben gekeken, weet ik dat dit echt pulp is, ik kan mijn tijd wel beter gebruiken!
100% Eensch.
Wat een afschuwelijke plastic ordinaire wijven. Yuk!
dinsdag 26 oktober 2010 om 11:44
Ik zap af en toe langs de kardashians, maar ik vraag me af waarom mensen dit toe laten? Natuurlijk voor veel geld, maar is het nodig ik vind de meiden niets ze zijn vrij oppervlakkig en de enige die ik leuk vind is Bruce omdat die nog de normaalste is en de spot met alles drijft.
Maar voor de rest vind ik het jammer dat hij zijn gezicht zo heeft verbouwd dat het er onnatuurlijk en vreemd uitziet.
Maar voor de rest vind ik het jammer dat hij zijn gezicht zo heeft verbouwd dat het er onnatuurlijk en vreemd uitziet.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
dinsdag 26 oktober 2010 om 12:24
Het is grotendeels in scène gezet en ook nog eens erg slecht geacteerd.
Zat vorige week een stukje te kijken, over een zwerver bij een winkelcentrum die ze dan oppikten en mee naar huis mocht. Hij kreeg ook nog een kunstgebit aangemeten, en dat alles op dezelfde dag. Je kon zien dat er niets spontaans gebeurde, maar er werd (ahum) geacteerd.
Ook moest een van die jonge grietjes een gevatte opmerking maken naar haar vader (?) en dat kwam er ook erg lacherig en gemaakt uit, duidelijk ingefluisterd.
Wat een pulp.
Zat vorige week een stukje te kijken, over een zwerver bij een winkelcentrum die ze dan oppikten en mee naar huis mocht. Hij kreeg ook nog een kunstgebit aangemeten, en dat alles op dezelfde dag. Je kon zien dat er niets spontaans gebeurde, maar er werd (ahum) geacteerd.
Ook moest een van die jonge grietjes een gevatte opmerking maken naar haar vader (?) en dat kwam er ook erg lacherig en gemaakt uit, duidelijk ingefluisterd.
Wat een pulp.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 26 oktober 2010 om 14:37
quote:Boarn schreef op 26 oktober 2010 @ 10:31:
En die vader, wat is dat voor nietszeggende nietsnut. Is hij niet hun echte vader ofzo? Hij heeft daar helemaal niets te vertellen. Zorgt hij alleen voor geld dat binnenkomt?
Bruce was in de jaren 70 een topatleet.
Olympische Spelen etc
En die vader, wat is dat voor nietszeggende nietsnut. Is hij niet hun echte vader ofzo? Hij heeft daar helemaal niets te vertellen. Zorgt hij alleen voor geld dat binnenkomt?
Bruce was in de jaren 70 een topatleet.
Olympische Spelen etc
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 26 oktober 2010 om 20:21
woensdag 27 oktober 2010 om 14:21
Beetje overdreven om te zeggen dat ze nu niet meer mooi is. Ja, ze heeft aan zichzelf gesleuteld. Who cares. Ze is nog steeds mooi, vind ik. Er zijn veel erger gevallen van 'plastificatie'.
Ik kijk er ook naar en ik weet wel waarom. Het is gewoon simpel verstand op nul (leed) vermaak. Je houdt ervan of je houdt er niet van. Ik vind het overdreven (bijna) acting oppervlakkig e.d. gedrag wel grappig. Heerlijk commentaar leveren terwijl je kijkt. Niks mis mee.
Ik kijk er ook naar en ik weet wel waarom. Het is gewoon simpel verstand op nul (leed) vermaak. Je houdt ervan of je houdt er niet van. Ik vind het overdreven (bijna) acting oppervlakkig e.d. gedrag wel grappig. Heerlijk commentaar leveren terwijl je kijkt. Niks mis mee.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)