Mode & Beauty alle pijlers

Spraytan

26-10-2010 11:56 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand er ervaring mee, en zo ja, beviel het? En hoe werkt dat nou echt, in zo'n cabine?

Ik heb over een paar weken een optreden en ik ben spierwit. Ik kan natuurlijk om de dag naar de zonnebank, maar heel gezond is dat niet en het kost bovendien veel tijd. Vandaar het idee om maar te sprayen. Iemand ervaringen?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ja, wil ook graag weten! Ik ben zelf ook spierwit, kunnen ze je ook lichtlichtbruin spuiten, dus zonder overduidelijk nepeffect?
Lees dit even. Is een verslag met foto's van hoe een spraytan werkt en bevalt.

http://www.beautygloss.nl ... j-zonnestudio-palm-beach/
Leuke site is dat toch, Beautygloss.

Wie naar deze cabine wil, moet nu trouwens naar Leiderdorp:

http://www.palm-beach.nl/acties
Dat artikel vind ik ook leuk, maar ik zou toch liever handmatig gesprayed worden... iemand ervaring?
Waarom wil je liever handmatig gesprayd worden?
ik denk dat dat egaler gaat, op die site van beautygloss zijn er echt nog veel vlekken/druppels en ik wil gewoon iemand die me er helemaal mee helpt en precies de goede kleur kan mengen (als dat überhaupt kan).
Ik moet bij een spraytan altijd denken aan die scene uit Friends waarin Ross dit ook uit gaat proberen hahahaha

Ross gets a tan
Dan zie jij vlekken die ik niet zie Ze geeft zelf ook aan dat het super egaal is geworden.

Qua kleur kiezen zit er geen verschil tussen handmatig of in een cabine. Je kan bij beide aangeven wat je wil hebben. Bovendien heb je in de cabine een stem die je precies vertelt wat je moet doen en buiten de cabine de medewerker van de tanning-salon.
Ik zie ook geen vlekken.
hoelang blijft het zitten?
Ok, ik ben overtuigd en wil ook wel in een cabine :-). Verhoogt mijn vindkansen wel. Wat is een normale prijs?
Ik had trouwens gereageerd op een ander filmpje van beautygloss, wanneer ze zelf zon sprayding in haar badkamer heeft, dat werkt niet helemaal. Ik ga nu die van de link bekijken!
Ik heb een paar keer spray tan genomen ( in een cabine). Ik werd heel mooi en heel egaal bruin! Alleen, het gaf behoorlijk af! Vooral op mijn witte lakens zaten vlekken, ze zijn er wel in de was weer uitgegaan gelukkig. Ander nadeel is, vind ik, dat het een beetje vreemd ruikt en dat de kleur niet mooi van je af slijt.

Prijs was rond de 17 euro geloof ik.
Het bleef trouwens ongeveer een week zitten, maar het sleet er niet echt mooi af!
Ikzelf ben laatst in Wormerveer geweest voor een handmatige spray tan (spray tan @ zaanstad) Ik ben heel wit van mijzelf en voor het eerst in mijn leven was ik gewoon bruin :-) ik vind het fantastisch, jammer dat het maar een weekje houdt, maar ik ga het zeker vaker doen! PS ik had de lichtste kleur Groetjes Jillian

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven