3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
oh en Minny heeft me gevraagd om te vertellen dat alles goed is gegaan vandaag en dat ze ook al weer thuis is.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Luun en Vilma!



Bankje



Roos waar is je ava?

Fijn dat alles goed is gegaan met Min.
Alle reacties Link kopieren
ik zie roos haar ava gewoon hoor.

en ik verveel me, want ik hoef niet te leren en heb geen zin om andere dingen te doen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
forum doet echt vreemd nu. ik zie allemaal gevouwen vliegtuigjes op de achtergrond en de letters zien er raar uit
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
He Marmul Fijn dat je tentames goed zijn gegaan!



Roos De dolfijntjes staan er weer gewoon
Alle reacties Link kopieren
ja ben ik ook heel blij om AR
a docter a day keeps the apple away




Dank jullie wel voor alle felicitaties



Marmul wat een leuke studie, weet je al welke richting je op wilt?



Ik durf niet bij te lezen op Vivamod, dus ik zit nu heel erg op mijn handen



Enne oja Mijn scooter doet het weer.
Ow wat fijn Roos, zeg maar tegen Minny dikke van luun. Hehehehe
Alle reacties Link kopieren
jeej dubbel feest voor luun! waarom durf je niet op vivamod?



is zeker een leuke studie, weet nog niet precies wat ik ga doen maar ik denk aan vertegenwoordiger voor medicijn of voerfabrikant
a docter a day keeps the apple away
Omdat de laatste keer dat ik dit deed een ban te pakken had, en toen ik op vriendelijke wijze vroeg of iemand aan 't hengelen was, weer een ban had.
Alle reacties Link kopieren
euh het zegt me zo niks, maar ik ken de jongerejaars niet dus misschien heeft dat er mee te maken...



en die ban dingen zijn echt onzin, fijn dat je weer terug bent!
a docter a day keeps the apple away
Goediefning!!



Ik ben druk, kom later weer terug!



En morgen ben ik vrij (maar dan heb ik het ook druk)
Dank je wel



Maar ze is denk ik net klaar met de opleiding. Nevermind.



Ik ga effe naar de Boerderie....X-D
Hee Bi, Get has a life
quote:rosanna08 schreef op 26 oktober 2010 @ 16:30:

oh en Minny heeft me gevraagd om te vertellen dat alles goed is gegaan vandaag en dat ze ook al weer thuis is.

Geef haar maar een ferme handdruk van me!



En nu ben ik weg, tot strakkies!!
Alle reacties Link kopieren
ben ik ook weer eventjes. Pff nou wordt nog een lange avond. geen f*ck te doen hiero. (en ja, de deuren staan hier gewoon altijd open! ) .

Als ik dan rond half 10 thuis ben, dan nog snel een douche opzoeken.

En heeeel mss kom ik dan nog even hier langs.
Alle reacties Link kopieren




We hebben een bod gedaan! Wat een superhuis!!!!!!







En om het bod te vieren gaan we vanavond aan de baco en vroeg naar bed
Alle reacties Link kopieren
Maar veetel jullie later meer! Wij gaan ff eten!
Alle reacties Link kopieren
Hé Roos, doe Min de HG (hartelijke groeten).

He get Friez, niets vervelender dan nietsen op je werk.
Alle reacties Link kopieren
Chooc
Alle reacties Link kopieren
He choco. Wat spannend! Hopelijk gaat het lukken.



Mocy: idd niks an. Nou ja, gelukkig kan ik forummen op het werk
Alle reacties Link kopieren
goed zo chooc spannend!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Kan je niet iets gaan schoonmaken/opruimen daar Friez?
quote:chocolover schreef op 26 oktober 2010 @ 18:27:





We hebben een bod gedaan! Wat een superhuis!!!!!!







En om het bod te vieren gaan we vanavond aan de baco en vroeg naar bed



Ow Choco wat super, het gaat echt de goede kant op he lieverd



Je verdiend het





Oja, ik ging naar de Boerderie
En ik heb heule mooie kadootjes gehad vandaag ,



Verjaardag vieren doe ik pas in November samen met een andere vriendin die over een paar dagen jarig is,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven