3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
dinsdag 26 oktober 2010 om 20:17
Ik heb vandaag 2 uur door het park gewandeld met hond en ukkepop! was echt heerlijk!
Ik hoopte dat ze in slaap zou vallen in de kinderwagen maar dat gebeurde niet, ze had 's middags niet geslapen, ze had het te druk met roepen, gillen en zingen in haar bed!
Ze is nu zo oververmoeid dat ze niet kan slapen, iedere keer hoor ik ze heel zielig jammeren maar het is beter dat ik er niet naar toe ga...
Morgen weer een drukke dag voor haar, dan gaan we 's middags naar het strand en doet ze weer geen middagdutje! ik denk dat we donderdag een rustdag in gaan schakelen
Ik hoopte dat ze in slaap zou vallen in de kinderwagen maar dat gebeurde niet, ze had 's middags niet geslapen, ze had het te druk met roepen, gillen en zingen in haar bed!
Ze is nu zo oververmoeid dat ze niet kan slapen, iedere keer hoor ik ze heel zielig jammeren maar het is beter dat ik er niet naar toe ga...
Morgen weer een drukke dag voor haar, dan gaan we 's middags naar het strand en doet ze weer geen middagdutje! ik denk dat we donderdag een rustdag in gaan schakelen
dinsdag 26 oktober 2010 om 20:24
Oh friezz, je bent nog aan het werk. Hoe lang nog?
Bianco bezopen? Of hij is vroeg begonnen of hij heeft behoorlijk doorgetankt.
Ga morgen wat bakspullen halen, glazuur en strooisels en dat soort ellende. Kortingsbonnen van Hima gaan mee. Dat zijn van die ideale kant en klaar mixen, alleen nog maar wat water erbij. Heerlijk, normaal maak ik alles helemaal zelf en daardoor doe ik het stiekem niet zo vaak (of was dat nou omdat het gewoon niet goed is voor ons?). Maar goed, ze is nu in de fase dat ze dit soort dingen helemaal geweldig vind en ook zelf wat kan doen i.p.v. kijken, knoeien en dwarsbomen.
Bianco bezopen? Of hij is vroeg begonnen of hij heeft behoorlijk doorgetankt.
Ga morgen wat bakspullen halen, glazuur en strooisels en dat soort ellende. Kortingsbonnen van Hima gaan mee. Dat zijn van die ideale kant en klaar mixen, alleen nog maar wat water erbij. Heerlijk, normaal maak ik alles helemaal zelf en daardoor doe ik het stiekem niet zo vaak (of was dat nou omdat het gewoon niet goed is voor ons?). Maar goed, ze is nu in de fase dat ze dit soort dingen helemaal geweldig vind en ook zelf wat kan doen i.p.v. kijken, knoeien en dwarsbomen.