Philips Lumea
dinsdag 26 oktober 2010 om 18:23
Op dit topic staan wat ervaringen van inderdaad een lucky buzzer;
http://forum.viva.nl/forum/list_message/7515963
http://forum.viva.nl/forum/list_message/7515963
dinsdag 26 oktober 2010 om 19:22
Hier ook ervaringen:
http://forum.fok.nl/topic/1484121/5/25
Klinkt toch best veelbelovend al schijnt de accu snel leeg te zijn.
http://forum.fok.nl/topic/1484121/5/25
Klinkt toch best veelbelovend al schijnt de accu snel leeg te zijn.
.
vrijdag 5 november 2010 om 18:45
Hoi Lizzl,
Ja ik had gisteren mijn eerste afspraak. Ik doe een methode met harsen en dan een creme inbrengen. IPL of Laser is met scheren en ik krijg daar gauw bultjes van ( laat namelijk bikinlijn doen en bovenlip)
Ik zit er ook aan te denken om Kalo te gebruiken. Zo'n creme die belooft dat je haargroei vermindert...Ik ben een sucker voor dat soort producten, wil alles geloven als de haargroei maar weg gaat.
Bedoel je dat permanente ontharing wordt vergoed door de verzekering? Dit is alleen zo bij gelaatsbeharing ( kin, bovenlip, hals namelijk.
Ik zal je meer laten weten, wilde er al een topic over openen.
Groetjes,
Bubble
Ja ik had gisteren mijn eerste afspraak. Ik doe een methode met harsen en dan een creme inbrengen. IPL of Laser is met scheren en ik krijg daar gauw bultjes van ( laat namelijk bikinlijn doen en bovenlip)
Ik zit er ook aan te denken om Kalo te gebruiken. Zo'n creme die belooft dat je haargroei vermindert...Ik ben een sucker voor dat soort producten, wil alles geloven als de haargroei maar weg gaat.
Bedoel je dat permanente ontharing wordt vergoed door de verzekering? Dit is alleen zo bij gelaatsbeharing ( kin, bovenlip, hals namelijk.
Ik zal je meer laten weten, wilde er al een topic over openen.
Groetjes,
Bubble
woensdag 27 mei 2015 om 17:58
Ik heb er sinds een maand eentje. Heb hem nu 3x gebruikt en ik zie al wel wat resultaat. Voor de grap had ik de eerste keer mijn linkerbeen wel gedaan en de rechter niet. Toen ik toe was aan de 3e keer (2e voor rechts dus), zag ik verschil aan mijn benen. Ook mijn bikinilijn leek al wat minder begroeid na 2 behandelingen. Je mag het maar om de 2 weken doen en voor de zekerheid scheer ik tussendoor maar niet, maar na die 2 weken is het nu nog echt wel heel erg nodig.
Ik hoop hem voor de zomer nog een keer of 3 te kunnen gebruiken en dan de vakantie door te komen, zonder scheermesjes.
Het is wel een beetje pijnlijk af en toe, sommige plekken erger dan anderen. Het duurt ook best lang, maar ach, voor de tv gaat het wel. Wie mooi wil zijn....
Ik hoop hem voor de zomer nog een keer of 3 te kunnen gebruiken en dan de vakantie door te komen, zonder scheermesjes.
Het is wel een beetje pijnlijk af en toe, sommige plekken erger dan anderen. Het duurt ook best lang, maar ach, voor de tv gaat het wel. Wie mooi wil zijn....
..
woensdag 27 mei 2015 om 18:34
Ben er super tevreden over. Wees je er wel van bewust dat ie het beste werkt op lichte huid met donkere haren.
Na 3 behandelingen merk je dat de haartjes echt een stuk langer wegblijven. Scheren doe ik in de vakantie nog maar 1 x per week (normaal elke dag). Vooral voor de bikinilijn vind ik het de ideale oplossing, nooit meer ingegroeide haartjes........eindelijk!!!!
Na 3 behandelingen merk je dat de haartjes echt een stuk langer wegblijven. Scheren doe ik in de vakantie nog maar 1 x per week (normaal elke dag). Vooral voor de bikinilijn vind ik het de ideale oplossing, nooit meer ingegroeide haartjes........eindelijk!!!!
zaterdag 30 mei 2015 om 20:06
Ik heb er ook een en ben er ook heel erg tevreden over. Doe het iedere twee weken en hoef maar een keer per week m'n benen te scheren. De haren bij mijn bikinilijn en onder mijn oksels blijven weg als ik trouw iedere twee weken flits. Geen ingegroeide haren en stoppels meer
Als je de Lumea gebruikt mag je volgens de gebruiksaanwijzing voor en na de behandeling niet in de zon en ook geen zelfbruiningscremes gebruiken. Ik vraag me af hoe de andere dames die de Lumea gebruiken dat doen tijdens de zomer?
Als je de Lumea gebruikt mag je volgens de gebruiksaanwijzing voor en na de behandeling niet in de zon en ook geen zelfbruiningscremes gebruiken. Ik vraag me af hoe de andere dames die de Lumea gebruiken dat doen tijdens de zomer?
zaterdag 30 mei 2015 om 20:19
Ik epileer mijn onderbenen al vanaf mijn 15e jaar ben nu 48, af en toe waagt er nog wel eens een haar de weg naar boven, maar voor de rest ben ik haar vrij.
Alleen mijn oksels zou ik nog wel haar vrij willen hebben. Een keer een epileer apparaat geprobeerd, toen ben ik van de pijn in de gordijnen geklommen . Er zitten daar maar liefst 6 haren in één haarzakje Vind alleen dat apparaat zo duur voor alleen mijn oksels.
Alleen mijn oksels zou ik nog wel haar vrij willen hebben. Een keer een epileer apparaat geprobeerd, toen ben ik van de pijn in de gordijnen geklommen . Er zitten daar maar liefst 6 haren in één haarzakje Vind alleen dat apparaat zo duur voor alleen mijn oksels.
Help iedereen een handje
zaterdag 30 mei 2015 om 20:32