3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 26 oktober 2010 @ 22:26:

boerderie is virtueel, dat scheelt Appel!

Ik had over RLWeet ik!
Daarom wil ik ook geen msn Egel... soms is het me hier op het forum al bijna te veel!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 26 oktober 2010 @ 22:26:

Zo lief, appelhond is zich aan het wassen en hij maakt echt smakgeluidjes. Zo lief..

bah, smakkende honden



Alle reacties Link kopieren
Ik ben anti drugs, dus ook anti wietplanten.

Het is levensgevaarlijk, zo'n wietkwekerij! Je zult er maar naast wonen!
quote:apppel schreef op 26 oktober 2010 @ 22:27:

Mag appelhond meekomen Roos? Ik dnek dat ie lief is met katten maar zeker weten doe ik het niet.. hij heeft er nog nooit een ontmoet.Als je hem de vuurdoop wilt geven dan moet je hem kennis laten maken met onze stoere zwarte kater!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 26 oktober 2010 @ 22:27:

Daarom wil ik ook geen msn Egel... soms is het me hier op het forum al bijna te veel!Je hoeft niet altijd online te zijn op msn. Ben ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Bi: ik ga morgen even met werkman overleggen. En dan ga ik kijken of ik nog meer tegels nodig ben. Maar is beetje standaard tegel, dus zou moeten lukken
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 26 oktober 2010 @ 22:28:

[...]



Als je hem de vuurdoop wilt geven dan moet je hem kennis laten maken met onze stoere zwarte kater! Wanneer?
quote:apppel schreef op 26 oktober 2010 @ 22:28:

Ik ben anti drugs, dus ook anti wietplanten.

Het is levensgevaarlijk, zo'n wietkwekerij! Je zult er maar naast wonen!

Inderdaad... je hoort zo vaak over enorme lekkages en/of brand door zulke grappen!

Een paar maanden geleden las ik in de krant dat iemand zn aarde-resten door de wc had proberen weg te werken.... met als gevolg dat een heel hoog appartementencomplex de aarde door hun wc's omhoog zag komen!
Alle reacties Link kopieren
Sjit, nu is alles leeg. En foon en laptop. Lader ligt boven naast mijn bed. Tot zo dus! Nog even roken en tanden poetsen en dan ga ik naar bed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 26 oktober 2010 @ 22:30:

[...]



Inderdaad... je hoort zo vaak over enorme lekkages en/of brand door zulke grappen!

Een paar maanden geleden las ik in de krant dat iemand zn aarde-resten door de wc had proberen weg te werken.... met als gevolg dat een heel hoog appartementencomplex de aarde door hun wc's omhoog zag komen!Je zult maar net op de pot zitten!
quote:apppel schreef op 26 oktober 2010 @ 22:29:

[...]





Je hoeft niet altijd online te zijn op msn. Ben ik ook niet.Ik ben geen msn-type, als ik aangeklikt word voel ik me ook verplicht om te antwoorden, dus ik hou het bij non-msn
Alle reacties Link kopieren
Jari is niet dol op honden, van Phileine weet ik het niet, maar Appelhondje is welkom hoor!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
ik kan inderdaad offline blijven, maar da's moeilijk
quote:apppel schreef op 26 oktober 2010 @ 22:30:

[...]





Je zult maar net op de pot zitten! Ja inderdaad... de bagger liep echt over de wc-vloeren zo de gang en slaapkamers in, er stonden foto's bij. Was echt één grote ravage! En hij woonde op 13 hoog, alle verdiepingen daaronder hadden bagger-overstroming vanuit de wc-pot.
Phileine... het blijft een leuke naam Roos...
Zegt ze ook: Sorry?
Alle reacties Link kopieren
Dus ga ik nu in ieder geval al hier op viva afsluiten, dan heb ik vast stap 1 genomen!



slaap lekker meiden.
Alle reacties Link kopieren






waarom moet je er zo om lachen Bianc?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Truste Egeltje
Alle reacties Link kopieren
dat heb ik gezien ja, was heel erg!

je zult er maar wonen.
Kweetniet Roos... ik vind het echt zo'n Nerdnaam Maar daardoor ook juist wel heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
en nu echt weg.

Truste
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese Egel
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 26 oktober 2010 @ 22:33:

Zegt ze ook: Sorry?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven