The never ending question nr. 81!
woensdag 27 oktober 2010 om 17:18
Geen idee... ben niet zo van de bewust op "avontuurlijke/aparte" plekken gaan seksen.
Het is wel gebeurd, maar nooit zo van: Laten we 's gaan seksen op jouw auto, die geparkeerd staat op de strook bij 't Zwarte Pad, terwijl er zo'n 400 honderd man staan te dansen op 't strandfeest, waarbij de muziek ons zelfs op die afstand nog overstemt
Beschrijf je mooiste dag van dit jaar (al zijn er nog ruim 8 weken te gaan).
Het is wel gebeurd, maar nooit zo van: Laten we 's gaan seksen op jouw auto, die geparkeerd staat op de strook bij 't Zwarte Pad, terwijl er zo'n 400 honderd man staan te dansen op 't strandfeest, waarbij de muziek ons zelfs op die afstand nog overstemt
Beschrijf je mooiste dag van dit jaar (al zijn er nog ruim 8 weken te gaan).
woensdag 27 oktober 2010 om 17:24
Van dit jaar.... Dat is nu precies 2 weken geleden. Om 3 uur 's nachts dacht ik dat ik in bed plaste, maar het bleken mijn gebroken vliezen. Een uurtje later kreeg ik weeën. 's Ochtends naar het zkh, daar bleek ik 2 cm ontsluiting te hebben. Elk uur kwam er 2 cm bij en daarna mocht ik gaan persen. Wat zwaar, echt topsport. Maar na 45 minuten kei en kei hard werken lag er een prachtig, warm mannetje op mijn buik. Wat een oergevoel zeg! Dat was toch met stip de mooiste dag van dit jaar
Loop jij er altijd netjes geschoren bij (benen, oksel, bikinilijn) of is het ook wel eens "oerwoud"?
Loop jij er altijd netjes geschoren bij (benen, oksel, bikinilijn) of is het ook wel eens "oerwoud"?
woensdag 27 oktober 2010 om 21:28
mijn hobbies zijn luieren (ben altijd druk met werk) terrasje in de zomer, af en toe flink op stap, winkelen (zoals bijna elke vrouw) filmpje kijken, sauna.... eigenlijk alles wat geld en tijd kost. Helaas heb ik aan beide chronisch gebrek 
Trekken jullie als je thuiskomt van werk ook altijd je huispak of pyjama/joggingbroek aan ??
Trekken jullie als je thuiskomt van werk ook altijd je huispak of pyjama/joggingbroek aan ??
woensdag 27 oktober 2010 om 21:40
woensdag 27 oktober 2010 om 21:55
woensdag 27 oktober 2010 om 22:11
Gatsie !!!!! ik heb er trauma's van ... Moest er vroeger altijd opeten. Dat werd uiteindelijk een heel drama. Eten op de trap/in de schuur (moest altijd kokhalzen ed, en mijn moeder kon dat niet waarderen. Ik bedierf haar eetlust want zij vond ze werkelijk heerlijk)
Heb je ooit wel eens over iets heel ergs gelogen ?
Heb je ooit wel eens over iets heel ergs gelogen ?