Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mogge allemaal!

Mal, dank je wel voor je adviezen. Ik zal het van de rietjes vragen als ik een informatiegesprek heb met de arts die hem opereert. Zal denk ik ook wel niet mogen bij laseren, ik vraag het na.

Enka, wat heb je toch een stoere knul. Petje af voor hem! (En jou). Fijn dat hij de ballon leuk vindt.

Kokos, hoe gaat het met je? Voel je je nog steeds zo ellendig?
Wat goed dat de badkamer bijna klaar is Mal!

Kind zit met open mond naar Doornroosje musical te kijken op tv, schattig.
Foto?
Kan niet want zit met andere hand op buik van Eetje die moppert.
Hai!

Jin: oh wat sneu voor jongste! Hopelijk helpt het hem en hebben jullie een betere winter deze keer, gezondheidstechnisch... Weekend was oké. Geen bommetje gelukkig, behalve dat de helft van de familie nu ziek is en de andere helft zich afvraagt of ze het nog krijgen, haha. nichtje spuugde in nacht een hele bed onder (en ik ben niet zo'n held met spugen...) Eerste nacht weinig geslapen. Tweede nacht iets beter. maar nu in combinatie met bewerkelijke kinders even erg moe.

Vanmiddag met oudste naar theater, leuk!

Star: ik heb ze opgenomen en sneeuwwitje staat nu aan. Gisteren Pinokkio, ook zo leuk!
Jin, hopelijk knapt Jongste van het laseren op, klinkt als een slopend proces de eerste dagen. Maxi en Mini hadden beiden begin van het jaar een bacteriele keelontsteking, drinken was toen ook een klein drama.

Enka, fijn dat T er blij mee was! Is hij alweer naar school?

Moeder kwam net met minder nieuws, duitse oma heeft borstkanker . Is nu al de derde van moeders kant, dus zal de HA eens bellen of dat voor mij nog wat betekent.
Bridge, zitten ze elkaar in de weg?
Bridges, dat is ook wat, allemaal ziek op het familieweekend! Fijn dat het verder wel gezellig was. Leuk naar het theater, waar ga je heen?

Mamax, he wat een rotnieuws. Ben je bang dat het in de genen zit? .
Een beetje Jin. Ik las op KWF dat je een verhoogde kans op erfelijkheid hebt bij meer dan 2 verwanten (bij mij tante, oma en oudtante) en als het in 2 dezelfde organen zit (bij oma zit het ws in beide borsten). Daarentegen waren ze allemaal boven de 50 dat ze het kregen. Tante was begin 50, oma is 82 en oudtante was begin 50 bij d'r eerste borst en begin 70 bij d'r 2e. Maar goed het zijn wel allemaal 2e en meer graads verwanten, dus dat scheelt misschien ook weer.

Snap ook niet helemaal hoe het werkt, ze hadden het toch nog over een operatie terwijl oma hartstikke dement is en ze een tumor in d'r hoofd heeft waar ze vanwege gezondheid niks meer aan wilden doen.
'Mag' je dan niet voor controle al op jouw leeftijd als het in de familie zit Mamax?
Hai!!

Jinny: wat naar dat kleine man zijn amandelen eruit moeten, klinkt ook wel erg heftig, laseren.

Drie uur wachten, jeee zijn ze wel lekker daar met zo,n klein kind nog. Dat jij niet gillend gek bent geworden.pff

Mamax: ahh arm mensje, dan heeft opereren toch geen zin meer, als ze al zo ziek is?

Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt, wellicht mag je idd zoals star zegt wel voor controle?
Star: msn klapte eruit bij mij, dus geen idee wat je allemaal nog getypt hebt ?

Vanmiddag met Apie naar Foeksia de mini heks geweest, haha super film. Was ook helemaal vol. Dat heb ik alleen nog maar meegemaakt met HP
Ja maar je bent vast nog niet eerder in de herfstvakantie gewest

Hier naar de kermis die flut was en het was nat enzo dus maar naar de V&D voor warme choco.
Die is ook weleens op tv toch Bam of is dat een andere heks? Maxi vind dat helemaal niks, het leek mij wel leuk.

Ik weet niet of ik al op controle mag, dat was ook mijn vraag aan de HA of ik ergens aan moet denken. Ik bel hem morgen even.
Geen idee Mamax of die wel eens op tv is.

Juul had ook protesten hoor, maar besloot als hij het spannend vond dat hij Bolo zijn knuffel voor zijn ogen deed. Hij heeft de hele tijd met open mond zitten kijken

Klopt Star, nog nooit geweest, maar ze waren zelf ook verbaasd dat het zo,n populaire film blijkt te zijn.
ah toch gegaan, het was hier ook boutweer, niks aan dan.

Choco wel weer goed plan.
zo, ik moest net toch wel 3,95 betalen aan verzendkosten bij Lobbes . heb wel voor 112 euro besteld

Hadden ze dan eigenlijk wel gratis mogen doen tsssssssss
Zo. Theater was leuk, mannetje heeft zich vermaakt. Was nachtverhaal van theater Gnaffel. Wel gezellig met oudste!

Mamax: schrikken! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ben benieuwd wat je huisarts morgen zegt, hopelijk mag je op controle.

Star: blgh buiten in snertweer. Niet fijn... Gelukkig is er een V&D

Bam: wat heb je voor leuks besteld?
Ah, Foeksia, leuk! Schattig dat Juul zo genoten heeft. Is het eng (voor kleuters dan )? Ik zou er vandaag ook heen met Maatje, maar vriendinnetje belde of ze kwam spelen. Dus nu voor vrijdag in de planning. Zal maar reserveren als ik jou zo hoor.

LT (gelukkig ben ik normaal al slecht in gezichten ) kermis bij Bplein? Is normaal al niet erg opbeurend daar...

O, mijn meneer moet wat met de laptop.
Mamax, wat een naar nieuws... Ben je zo oud en moet je dat ook nog meemaken.
Goeie morgen, Bam!

Tante is beslissingsbevoegd over oma, denk niet dat ze nog geopereerd gaat worden hoor, daar denken we allemaal hetzelfde over. De biopsie was al een drama, laat staan elke dag chemo/bestralingen.

Dinsdag trouwens een leuke winterjas gescoord. Had er bij Asos 1 gezien, maar kon niet echt vinden hoe dat met terugsturen gaat, dus ben toch maar even gaan shoppen.
Huisarts al gebeld Mamax?

Zo, de eerste Sinterklaas dingen besteld bij Bol.com. Handig wel internet, hoef je tenminste de winkels niet meer in
Nee, als het goed is spreekt tante de arts deze of volgende week, dan weten we ook of het in beide borsten zit. Heb gisteravond wel zelf even gevoeld. Voel niks raars

Wat heb je besteld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven