Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Knuf voor je ziekige grietje Hel! Kleine zeemeermin ook leuk? Had oma al tip gegeven
quote:latoya schreef op 29 oktober 2010 @ 12:16:

Mal, wij gaan de week waar kerst in valt naar het hoge noorden. Het vriest er nu al, brrrrr Gaan jullie ook nog naar zo'n ijshotel? dat vind ik er altijd zo leuk uitzien!
Stressed is just desserts spelled backwards
Die van ons is geel/oranje LT. Maxi begint de woordjes erin nu een beetje te lezen, nog steeds een groot succes dus!

Jin, zo'n vleesthermometer is ideaal! Ik heb gisteren de rosbief aangebraden, thermometer in het dikste stuk gestoken en als hij 55 graden aangeeft is de rosbief mooi rosé van binnen. Kind kan de was doen.

Heeft iemand hier al Stratego voor die kleintjes? Ik zag dat dat vanaf 4 jaar is, lijkt me wel leuk voor Maxi.
van de stoere tattoo Mal.

LT, voorleesboek van vanDale is hier ook een succes. Zijn zulke leuke korte versjes, erg leuk. Oudste wijst vaak aan welke ik moet voorlezen.

Hel, hoe gaat het met de hangerigheid? Klinkt knus zo´n dagje!

Mamax, ik braad nooit rosbief haha. Kun je dus de blits mee maken met zulk vlees! Geen stratego hier.

Heb oudste gelijk na het feest opgehaald, als eerste. Hij heeft een kwartier zijn pak aangehad jawohl! Verder was het geen kind voor zulke feesten (woorden van de juf) en heeft hij van de drie uur dat het feest duurde een uur op de bank gelegen met zijn handen op zijn oren tegen het geluid. Ik vind dat zo sneu voor hem, wij wil zo graag maar kan het geluid en licht en zo niet verdragen, Ik vond het heel positief dat hij wel een manier had gevonden om zich af te sluiten.
Arme Oudste. Hopelijk vind hij ook een weg in het daarmee omgaan zonder dat hij zich hoeft af te sluiten Maar wel een voor hem voor het aanhebben van z'n pak! En fijn dat juf hem zich dan ook af laat sluiten en hem niet 'dwingt' gezellig mee te doen.

Rosbief kennen ze volgens mij ook niet bij jou. Mijn moeder heeft het in ieder geval pas leren kennen toen ze hier woonde. Maar voor andere braadstukken is het ook heel handig hoor, weet je precies of het al gaar is zonder dat je hem te lang laat liggen waardoor het uitdroogt.
Jinny, ik herken het wel een beetje wat je schrijft hoor.

Mr J doet dat ook wel als het te druk is, dan kan hij zich ook aardig afsluiten door iets te gaan doen voor zichzelf (meestal gaat hij dan spelen in de gang ofzo) en dan ook in zichzelf te keren.

Als het dan weer rustig is dan komt hij weer bij je.

Wel sneu als je het zo hoort van de juf he.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 29 oktober 2010 @ 12:20:

[...]

Gaan jullie ook nog naar zo'n ijshotel? dat vind ik er altijd zo leuk uitzien!Om te kijken, niet om in te slapen. Niet te betalen.
Ach die arme Oudste, wat sneu voor dat mannetje. Als je dan vraagt, heeft hij het dan wel naar zijn zin gehad? Vond hij de taart wel lekker?

Ik vond Stratego vroeger echt heel leuk!
Dat vroeg ik me ook af Jin, hoe hij het dan zelf beleeft, zo'n feestje (omdat hij wel graag mee wil doen en dat afsluiten misschien een manier voor hem is om er toch bij te zijn), krijg je daar hoogte van? Dappere dodo is het!

Knutselen hier vooral met stiften, potloden, pennen, wasco, waterverf, lijm, schaar, stickertjes, karton, oude tijdschriften; boekjes maken. Af en toe een kijkdoos (samen). Maar meestal blijft het in het platte vlak zeg maar. Jouw oudste zeker meer echt bouwen? Zo grappig die verschillen. Ik probeerde haar laatst voor lego te interesseren, maar ze gaat er pas mee spelen als ik er wat van gebouwd heb.

Wat gaaf dat Maxi al woordjes begint te lezen Mamax! Ha, die grote poes van furreal ja, wat een monster is dat. Die komt er hier niet in hoor, eng beest... Na, fijn als je van die hechtingknoopjes af bent. Vond dat erg irritant, hele tijd neiging om eraan te gaan trekken.

Leuke jas Mal (die van jouw ook Mamax maar die van Mal past beter bij mijn postuur )! Misschien speelt Mr J op school met andere dingen dan thuis, kan je daar eens kijken/vragen voor inspiratie.

Latoya, doe eens vertellen hoe je dat met die pompoen hebt gedaan alsjeblieft? Eerst kapje eraf en leeg lepelen en dan oogjes, neus en mond uitsnijden? Heb er eentje gekocht vanmiddag.

O, wie vroeg het. Wij gaan ook aan de St. Maarten. Was vorig jaar echt geweldig, grote optocht door kaars- en fakkelverlicht historisch centrum(pje ) met onderweg tableaux vivants en straattheater, eindigend met een "echte" St. Maarten in de met kaarsen verlichte grote kerk en voor alle kinderen een zakje snoep. Alle kindjes een lampion mee. En dan al die ernstige snoetjes (want zoooo spannend)... Verheug me er al helemaal op.

Maatje leefde 's middags wel weer op, zijn zelfs nog naar Foeksia geweest (eerste keer bioscoop, helemaal leuk, en superleuke film). Denk dat ze verkouden/grieperig wordt want ze klaagt over keelpijn en ziet er pips uit. Komt goed.
Haai,

Zo hier weer een paar dagen overleefd en al bijna twee dagen geen i'net gehad grrrr.

Suze, bedankt We hebben heerlijk zitten pielen en fröbelen. Haha. Maar hij staat in zijn kamer!

Bam, jij ook bedankt met het passende cadeautje. T zei, oh kijk dat meisje is helemaal gebroken

Jinny, wat sneu voor oudste, maar wel goed dat hij een manier vindt om het voor zichzelf wel aangenaam te maken. Verteld hij daarna nog wel iets zelf over hoe hij het vond?

LT leuke Bol dingen, ik ben echt nog steeds aan het twijfelen voor L. We hebben geen idee, hij pakt gewoon alles van T

Mal, leuke jas! En wat heb je nog meer voor leuke dingen gescoord? En al in het bad gelegen?
Zo, dat was me financieel gezien de week wel:

vorige week vrijdag reed ik een enorme deuk in de auto: 1100 ex btw. Gisteren blaast meneer zijn Turbo naar de hemel, wat dat gaat kosten is nog niet helder maar ik reken op 2000 euro en vervolgens wordt vandaag zijn portemonee gejat. Waar dus bijna 300 euro (cash en chip) in zat.

Oke dan.... Mama zou een weekend shoppen in Groningen maar dat wordt toch een wat soberder uitje vrees ik

Jinster heb jij recent post gehad? Ik wel: dat ik te weinig postzegels plak . Weet niet zeker of jij het was want stuk bekijken lukt niet.

Goed van oudste dat hij voor zichzelf een oplossing wist te bedenken zeg! En verkleed mee: cewl! Stiekeme foto gemaakt?

Ik ben jaloehoers Star. Maar Abu gaat na deze week definitef niet door. Balen want ik zag me al hiero Kerst dineren. Jammer wel

Hoest verder meissies?

Fijne vakantie allemaal? Ik zag dat Maatje ziekjes was: wel fit genoeg voor Foeksia?

En Juul leuke dingen aan het doen met moeders, klinkt allemaal heel gezellig Bam!

Compu hoest daar? Blauwe wolk? Had ik gelijk? Voel je hem?

ff posten
Hel en Mamax, leuk hè St. Maarten, wij gaan weer naar Terschelling en daar gaan we ook weer lopen (vorig jaar ook, T wist het zelfs nog en ook dat hij toen was gevallen). Ze doen het daar verkleed en dan langs de deuren met lampion, zingen en dan krijgen ze snoepjes/kleinigheidjes in de tas. Zo deed ik het vroeger in Friesland ook. Hier wordt er echt niets aan gedaan.....

Mamax, leuke jas! Hoe gaat het nu met het brilletje, heel gebleven?

Bridges, heb je de laatste dagen wat beter door kunnen brengen met de kids en was het met je zusje nog gezellig?
Hai Enka graag gedaan (ging dat frobelen? Ik dacht lukt wel met arm in gips?).

Hel ha, Foeksia leuk dus? Goed plan voor een regenachtige za/zo dag. Ga ik regelen. Las je goede nieuws nog: wat fijn!!!

Pomptiedomtiedom, verder nog dingen dames?

Waar is Juud? Is die ons zat?
Suze zouden die postzegels niet op dat zware metalen bouw/knutselwerk van T moeten? Wat balen zeg van al die mega kosten posten, dat hakt er zeker even in zeg.

Vandaag trouwens weer met T naar het ziekenhuis geweest, volgens de chirurg was het netjes gezet. Nu is bij het gips van vorige week de bovenste laag afgehaald, de verbandlaag ofzo. En de spalk en het witte gips zitten nu dus nog onder het lichtblauwe (Thomas de Trein) Gips. Van hand tot oksel. Heb een foto op de groep. Ik moest er ook maar gelijk een Thomas op tekenen

Maar de 15e moeten we weer terug en dan gaat dit gips er weer vanaf en dan krijgt hij weer gips maar dan tot zijn elleboog.

Moest nog wel lachen want de arts zei dat de mitella af mocht en toen zei ik dat hij alweer aan het klimmen is geslagen/wil klimmen. En toen zei de arts met een grote lach tegen T: "Nou bij nader inzien moet je de mitella toch nog maar even blijven dragen is veeeeeel beter voor je arm."
quote:Suze02 schreef op 29 oktober 2010 @ 21:28:

Hai Enka graag gedaan (ging dat frobelen? Ik dacht lukt wel met arm in gips?).

Hij gaf de dingetjes aan en mama heeft met zweet op haar voorhoofd de 3 mm metalen schroefjes in de moertjes zitten wurmen
Ha ha ha, slimme dokter . Jij kan wel goed treinen tekenen trouwens. Ziet er goed uit dat gips. Maar wel lekker dat het over 2 weken nog maar half is denk ik?
quote:enka schreef op 29 oktober 2010 @ 21:35:

[...]

Hij gaf de dingetjes aan en mama heeft met zweet op haar voorhoofd de 3 mm metalen schroefjes in de moertjes zitten wurmen

Oeps sollie

Ach weet je Suze, deze mama vind dat ook nog wel een soort van heul leuk om te doen.

Hier trouwens voor Sint de Lego Advent kalender, houten trein onderdelen, Hema letterdoos en ......

En voor L...... nog niets. Hij speelt met alles en met helemaal niets. Dus dat schiet op.
Advent kalender is goed plan. En die Hema letterdoos wil ze ook ja. Ik weet voor Meetje ook niks. We hebben alles al....
Haha Q heeft ook weer wat nieuws, tenminste ik heb het hem nog nooit eerder horen doen. Rijdt net een ambulance met sirenes voorbij, gaat hij janken. Raar geluid
Ik koop tegenwoordig de lego hier, kan je echt van alles kopen en ook nog gratis dingen aan je bestelling toevoegen.
Mogge
Hel, kap eraf, alle ingewanden eruit (men wat een k-klus is dat) en dan hier http://users.telenet.be/HappyHalloween/ ... ronen.html eentje kiezen, uitprinten, met cocktailprikkers op de pompoen bevestigen en hakken maar
Oooooo Suus, wat een rotweek, zo geld in het afvalputje .

Auto moest hier gisteren ook voor APK en niet de turbo, maar wel iets anders inwendigs kaduuk wat ook rond de 2000,- gaat kosten. Gelukkig had ik dan weer geen Shangri-La (die naam, geweldig fout met Gerard Joling in het achterhoofd ) in de planning.

Ga je nu van het voorjaar weer?
Kadootjes voor Eetje....ik heb dus die Suzy Schildpad wiebelstoelding geval en er staat nog een pop en Little People op het lijstje, maar verder weet ik het echt NIET. Dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven