3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!

Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!

Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje

Nog even een paar regels:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Goedmeurning!!!

Spuuk je bent een lastig typetje, bij jou weet ik nooit of ik nou wel of niet moet vragen. Ik hou me op de hoogte van je door Robo dr topic steeds bij te lezen. Het is lastig doseren met je. Mooie reactie van Moos trouwens!

Ik heb me verslapen (op mn vrije dag!), had nu al in de stad willen zijn om wat zakelijke rompslomp af te handelen maar zit nog in mn badjas. Ga nu rennen, tot laterrrrr!!
Nee, ik ga vanmiddag een strandwandeling maken! ik heb wel iets uit kunnen slapen en ik lag er op tijd op.

Man moet werken vandaag dus die heeft het wel zwaar
Goedemorgen Bi!
Ik ga toch maar even gluren bij Ukkepop
Goeiemorgen Bi!
ik heb redelijk geslapen, ben nu niet echt lekker maar dat kan nog goed komen.

Ik heb om half 11 een bespreking en daarna ga ik aan een verslag werken! O ja tussendoor wil ik gaan zwemmen
a docter a day keeps the apple away
Ik zit nu steeds te denken wat ik tegen Spuuk kan zeggen.. Maar Moos heeft het al zo mooi verwoord..

Ik kan nu alleen maar zeggen hoe kut ik het voor je vind Spuuk.. maar daar heb je geen ene fuck aan.
Goedemorgen allemaal.

Egel, ben nieuwsgierig naar wat je wilt schrijven. Doe rustig aan en vertel het zoals je wilt.

Spuka, ik vind het heel moeilijk om op je openhartige post te reageren. Ik wil een heel attent persoon zijn maar het lukt me niet altijd, eigenlijk vaker niet. Waarom weet ik niet. Het is nu eenmaal zo. Ik kan ook heel moeilijk de juiste woorden vinden van wat ik wil overbrengen en dat lukt dus eigenlijk ook maar zelden. Als je dus IRL met mijn soort mensen te maken hebt dan snap ik heel goed je gevoelens. Alleen, de meeste doen zo hun best om het juiste te zeggen en hun bezorgdheid, twijfles of liefde over te brengen. Zij zullen jou ook niet lastig willen vallen met hun eigen angsten als zijzelf ziek worden of hun angst om jou, om jou kwijt te raken.

Het is zo moeilijk om wat te zeggen of om te reageren. Zelfs nu, terwijl ik gewoon kan wissen, weet ik het niet. Kan ik niet de juiste woorden vinden.

En ook voor jou is het een tweestrijd, je wil geen medelijden, je wil geen extra aandacht, je wil wel extra aandacht, je wil niet geknuffeld worden, je wil wel geknuffeld worden, je wil niet ziek zijn, je wil een toekomstbeeld en geen onzekerheid, je wil het er wel over hebben, je wil het er niet over hebben.

Je zit in een van de moeilijkste situaties die er mogelijk zijn en ik wil er graag voor je zijn maar ik weet niet hoe.

Kunnen we niet een handleiding schrijven met zijn allen? Codewoorden verzinnen voor je gemoed en daarbij behorende reacties?

In ieder geval, spreek me aan als je vind dat ik verkeerd reageer of als je er juist behoefte aan hebt.
wat een mooie teksten hier!

Mooi geschreven Vin
Goeiemorgen Graafje!

Mooi geschreven..!
Pop, lekker naar t strand, wat ga je daar doen?
Mooi Vin mag ik me daarbij aansluiten?
quote:marmul schreef op 27 oktober 2010 @ 09:58:

Pop, lekker naar t strand, wat ga je daar doen?

Wandelen, uitwaaien, zankasteel bouwen, foto's maken en warme choco met slagroom drinken

(mits het niet gaat regenen)
Klinkt heerlijk Pop!! En zelfs in de regen is dat nog heerlijk!
Lekker hoor Pop!

Ik zou willen dat ik mee kon! Ik ben gek op de zee!!

Waar ga je?
Luun heeft een ban van een week!
quote:apppel schreef op 27 oktober 2010 @ 10:05:

Lekker hoor Pop!

Ik zou willen dat ik mee kon! Ik ben gek op de zee!!

Waar ga je?

(haal het zo weer weg)

*ra ra ra*
Wat heeft ze nou weer gedaan??
Is vast haar verjaardagscadeautje.....
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2010 @ 10:03:

Klinkt heerlijk Pop!! En zelfs in de regen is dat nog heerlijk!Het waait hier best hard, als het dan ook nog regent ben ik bang dat de poppetjes het niet zo leuk vinden
Appel, wij kunnen ook wel eens een keer een strandwandeling gaan maken hoor!
.
quote:poppedotje schreef op 27 oktober 2010 @ 10:11:

Appel, wij kunnen ook wel eens een keer een strandwandeling gaan maken hoor!Ik ben voor!!!!!!
Lunaan, ban van 1 week i.v.m. het plaatsen van verwensingen richting een Angel.
quote:apppel schreef op 27 oktober 2010 @ 10:12:

[...]

Ik ben voor!!!!!!Leuk! laat maar weten wanneer je zin en tijd hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven