3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
woensdag 27 oktober 2010 om 09:49
Goedmeurning!!!
Spuuk je bent een lastig typetje, bij jou weet ik nooit of ik nou wel of niet moet vragen. Ik hou me op de hoogte van je door Robo dr topic steeds bij te lezen. Het is lastig doseren met je. Mooie reactie van Moos trouwens!
Ik heb me verslapen (op mn vrije dag!), had nu al in de stad willen zijn om wat zakelijke rompslomp af te handelen maar zit nog in mn badjas. Ga nu rennen, tot laterrrrr!!
Spuuk je bent een lastig typetje, bij jou weet ik nooit of ik nou wel of niet moet vragen. Ik hou me op de hoogte van je door Robo dr topic steeds bij te lezen. Het is lastig doseren met je. Mooie reactie van Moos trouwens!
Ik heb me verslapen (op mn vrije dag!), had nu al in de stad willen zijn om wat zakelijke rompslomp af te handelen maar zit nog in mn badjas. Ga nu rennen, tot laterrrrr!!
woensdag 27 oktober 2010 om 09:55
Goedemorgen allemaal.
Egel, ben nieuwsgierig naar wat je wilt schrijven. Doe rustig aan en vertel het zoals je wilt.
Spuka, ik vind het heel moeilijk om op je openhartige post te reageren. Ik wil een heel attent persoon zijn maar het lukt me niet altijd, eigenlijk vaker niet. Waarom weet ik niet. Het is nu eenmaal zo. Ik kan ook heel moeilijk de juiste woorden vinden van wat ik wil overbrengen en dat lukt dus eigenlijk ook maar zelden. Als je dus IRL met mijn soort mensen te maken hebt dan snap ik heel goed je gevoelens. Alleen, de meeste doen zo hun best om het juiste te zeggen en hun bezorgdheid, twijfles of liefde over te brengen. Zij zullen jou ook niet lastig willen vallen met hun eigen angsten als zijzelf ziek worden of hun angst om jou, om jou kwijt te raken.
Het is zo moeilijk om wat te zeggen of om te reageren. Zelfs nu, terwijl ik gewoon kan wissen, weet ik het niet. Kan ik niet de juiste woorden vinden.
En ook voor jou is het een tweestrijd, je wil geen medelijden, je wil geen extra aandacht, je wil wel extra aandacht, je wil niet geknuffeld worden, je wil wel geknuffeld worden, je wil niet ziek zijn, je wil een toekomstbeeld en geen onzekerheid, je wil het er wel over hebben, je wil het er niet over hebben.
Je zit in een van de moeilijkste situaties die er mogelijk zijn en ik wil er graag voor je zijn maar ik weet niet hoe.
Kunnen we niet een handleiding schrijven met zijn allen? Codewoorden verzinnen voor je gemoed en daarbij behorende reacties?
In ieder geval, spreek me aan als je vind dat ik verkeerd reageer of als je er juist behoefte aan hebt.
Egel, ben nieuwsgierig naar wat je wilt schrijven. Doe rustig aan en vertel het zoals je wilt.
Spuka, ik vind het heel moeilijk om op je openhartige post te reageren. Ik wil een heel attent persoon zijn maar het lukt me niet altijd, eigenlijk vaker niet. Waarom weet ik niet. Het is nu eenmaal zo. Ik kan ook heel moeilijk de juiste woorden vinden van wat ik wil overbrengen en dat lukt dus eigenlijk ook maar zelden. Als je dus IRL met mijn soort mensen te maken hebt dan snap ik heel goed je gevoelens. Alleen, de meeste doen zo hun best om het juiste te zeggen en hun bezorgdheid, twijfles of liefde over te brengen. Zij zullen jou ook niet lastig willen vallen met hun eigen angsten als zijzelf ziek worden of hun angst om jou, om jou kwijt te raken.
Het is zo moeilijk om wat te zeggen of om te reageren. Zelfs nu, terwijl ik gewoon kan wissen, weet ik het niet. Kan ik niet de juiste woorden vinden.
En ook voor jou is het een tweestrijd, je wil geen medelijden, je wil geen extra aandacht, je wil wel extra aandacht, je wil niet geknuffeld worden, je wil wel geknuffeld worden, je wil niet ziek zijn, je wil een toekomstbeeld en geen onzekerheid, je wil het er wel over hebben, je wil het er niet over hebben.
Je zit in een van de moeilijkste situaties die er mogelijk zijn en ik wil er graag voor je zijn maar ik weet niet hoe.
Kunnen we niet een handleiding schrijven met zijn allen? Codewoorden verzinnen voor je gemoed en daarbij behorende reacties?
In ieder geval, spreek me aan als je vind dat ik verkeerd reageer of als je er juist behoefte aan hebt.