3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Op wie doel je in je laatste stukje van je post van 14.51 uur?

Je praat duidelijk in de je vorm, en naar mijn idee is dit persoonlijk aan iemand gericht.
Alle reacties Link kopieren
Oké. Maar dan snap ik het laatste stukje van je laatste lange post niet.

Als je depressief bent geweest dan weet je toch dat dát nou net niet lukt hoe graag je ook wilt?



Dat je juist door wilt met je leven?

Dat je juist er alles aan wilt doen maar niet op gang komt?

Dat je wel weet dat er een uitgang is maar hem niet kan vinden?

Dat je het bordje "nooduitgang" wel ziet maar negeert want dat is het laatste?

Dat je van alles wilt maar niks kan?

Dat je de zon wel ziet maar niet voelt?





(Geloof me, ik was altijd de eerste die afgaf op mensen die in therapie of aan de pillen zaten, noemde ze allen Zwelgje, kon er helemaal niet tegen als mensen zaten te miepen of te sippen.



Denk dat onzelieveheer me een lesje wilde leren en dat is gelukt.)
Alle reacties Link kopieren
ben d'r nog Appel
Alle reacties Link kopieren
de "je" is meer algemeen bedoelt als 3e persoon.

In zijn algemeenheid dus Appel.

Wie deschoen denkt te passen mag hem aantrekken

Ik bedoel niemand persoonlijk te grazen te nemen ofzo
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het zilver in mijn haar weer even aanvullen.



Lators.
Alle reacties Link kopieren
Succes BAM.



Hoi Vilma, nog gefeliciteerd. Heb je een leuke dag gehad.



Ben er even half bij dus reageer even verder niet op de discussie.
Alle reacties Link kopieren
Egel er is een postduifje terug:)
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
De beste weg uit depressie was voor mij het feit dat ik wel MOEST werken anders was ik binnen week dakloos en had niet te eten. Dus heel snel de realiteit van het leven weer onder ogen moeten zien. De voordelen van geen financieel vangnet hebben. Je kunt je de luxe van een depressie gewoon niet veroorloven.



En voor diegene die al denken je hebt toch altijd recht op een uitkering, Nou nee dus kan ik je verzekeren.
Alle reacties Link kopieren
ik begrijp wat iedereen wil zeggen en bedoelt en ik voel me alleen op het punt van het opruimen aangesproken , maar ik denk wel dat iedereen zijn eigen weg heeft te gaan om uit een depressie te komen en dat wat voor de een geldt, niet voor de ander hoeft te gelden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren


(heeft pa even laten poseren voor het plaatje)
Alle reacties Link kopieren
hey mevr Broekkie, hoest?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
hai roosje...



Ik hoest niet jij wel?
Alle reacties Link kopieren
ik wel en ik snotter ook
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
ah gossie *schuift een kommetje kippensoep richting roosje*



en en en...



natuurlijk...



een doos tissues!
Alle reacties Link kopieren
oeh lekker Courtje thx!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 27 oktober 2010 @ 15:25:

de "je" is meer algemeen bedoelt als 3e persoon.

In zijn algemeenheid dus Appel.

Wie deschoen denkt te passen mag hem aantrekken

Ik bedoel niemand persoonlijk te grazen te nemen ofzoOké! Dan snap ik het!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 27 oktober 2010 @ 15:57:

oeh lekker Courtje thx! wen er maar niet aan dat ik aardig doe
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 27 oktober 2010 @ 15:26:

Ik ga het zilver in mijn haar weer even aanvullen.



Lators.Ik ben nu wel heul benieuwd hoe je haar eruit ziet! Foto?
Alle reacties Link kopieren
Poehee.. Ben er moe van!
Alle reacties Link kopieren
deet met Evy gehad Appeltje?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
ik weet het Courtje, daarom geniet ik er des te meer van
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 27 oktober 2010 @ 16:02:

deet met Evy gehad Appeltje?





Nee, morgenvroeg weer!



Moe van het lezen en verwerken wat er hier allemaal geschreven is, en het niet allemaal op mezelf betrekken zoals ik dus wel doe.
Alle reacties Link kopieren
heb op voorhand al last van studieontwijkend gedrag...

schandalig he...

alles braaf doorgelezen...

studiehandleiding...

eisen blabla...

maar om dan echt actief te gaan beginnen...

Het lijkt me toch een zwaardere studie dan ik op het eerste oog dacht... met meer praktijk dan ik dacht...

en en en... uhhh...

*gaat poging doen om een goede smoes te verzinnen*

kom er nog op terug
Alle reacties Link kopieren
heb je je ingeschreven Cour? Wat goed!!!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven