3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
woensdag 27 oktober 2010 om 15:17
Oké. Maar dan snap ik het laatste stukje van je laatste lange post niet.
Als je depressief bent geweest dan weet je toch dat dát nou net niet lukt hoe graag je ook wilt?
Dat je juist door wilt met je leven?
Dat je juist er alles aan wilt doen maar niet op gang komt?
Dat je wel weet dat er een uitgang is maar hem niet kan vinden?
Dat je het bordje "nooduitgang" wel ziet maar negeert want dat is het laatste?
Dat je van alles wilt maar niks kan?
Dat je de zon wel ziet maar niet voelt?
(Geloof me, ik was altijd de eerste die afgaf op mensen die in therapie of aan de pillen zaten, noemde ze allen Zwelgje, kon er helemaal niet tegen als mensen zaten te miepen of te sippen.
Denk dat onzelieveheer me een lesje wilde leren en dat is gelukt.)
Als je depressief bent geweest dan weet je toch dat dát nou net niet lukt hoe graag je ook wilt?
Dat je juist door wilt met je leven?
Dat je juist er alles aan wilt doen maar niet op gang komt?
Dat je wel weet dat er een uitgang is maar hem niet kan vinden?
Dat je het bordje "nooduitgang" wel ziet maar negeert want dat is het laatste?
Dat je van alles wilt maar niks kan?
Dat je de zon wel ziet maar niet voelt?
(Geloof me, ik was altijd de eerste die afgaf op mensen die in therapie of aan de pillen zaten, noemde ze allen Zwelgje, kon er helemaal niet tegen als mensen zaten te miepen of te sippen.
Denk dat onzelieveheer me een lesje wilde leren en dat is gelukt.)
woensdag 27 oktober 2010 om 15:36
De beste weg uit depressie was voor mij het feit dat ik wel MOEST werken anders was ik binnen week dakloos en had niet te eten. Dus heel snel de realiteit van het leven weer onder ogen moeten zien. De voordelen van geen financieel vangnet hebben. Je kunt je de luxe van een depressie gewoon niet veroorloven.
En voor diegene die al denken je hebt toch altijd recht op een uitkering, Nou nee dus kan ik je verzekeren.
En voor diegene die al denken je hebt toch altijd recht op een uitkering, Nou nee dus kan ik je verzekeren.
woensdag 27 oktober 2010 om 15:42
ik begrijp wat iedereen wil zeggen en bedoelt en ik voel me alleen op het punt van het opruimen aangesproken , maar ik denk wel dat iedereen zijn eigen weg heeft te gaan om uit een depressie te komen en dat wat voor de een geldt, niet voor de ander hoeft te gelden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 27 oktober 2010 om 15:58
woensdag 27 oktober 2010 om 16:08
heb op voorhand al last van studieontwijkend gedrag...
schandalig he...
alles braaf doorgelezen...
studiehandleiding...
eisen blabla...
maar om dan echt actief te gaan beginnen...
Het lijkt me toch een zwaardere studie dan ik op het eerste oog dacht... met meer praktijk dan ik dacht...
en en en... uhhh...
*gaat poging doen om een goede smoes te verzinnen*
kom er nog op terug
schandalig he...
alles braaf doorgelezen...
studiehandleiding...
eisen blabla...
maar om dan echt actief te gaan beginnen...
Het lijkt me toch een zwaardere studie dan ik op het eerste oog dacht... met meer praktijk dan ik dacht...
en en en... uhhh...
*gaat poging doen om een goede smoes te verzinnen*
kom er nog op terug