3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
woensdag 27 oktober 2010 om 16:45
En even nog voor Spuuk (ik heb een schoen gepast en ik trek hem dus even aan): dat ik zei dat je ingewikkeld bent slaat op het feit dat je vandeweek duidelijk uit de doeken deed dat je niet wilt dat er steeds gevraagd wordt hoe het met je gaat... en nu dan deze posts.
Maar nogmaals (maar dan in zn algemeenheid)... ik vraag en zeg vanaf nu gewoon weer wat er in me opkomt want ik merkte de laatste dagen dat ik nogal eens wat zat te typen om vervolgens weer te wissen... en daar schei ik mee uit.
Maar nogmaals (maar dan in zn algemeenheid)... ik vraag en zeg vanaf nu gewoon weer wat er in me opkomt want ik merkte de laatste dagen dat ik nogal eens wat zat te typen om vervolgens weer te wissen... en daar schei ik mee uit.
woensdag 27 oktober 2010 om 16:46
quote:poppedotje schreef op 27 oktober 2010 @ 16:44:
[...]
Dan kan ik ook deze weer terughangen of gebruik maken van mijn onderhoudsabbonnement!Dat kan ook... kun je nog 2 maanden met deze doen? Je kan ook een vervangende vragen, niet ophangen maar bewaren, dan heb je een mooie complete set (incl. schroeven) liggen voor als je ooit gaat verhuizen.
[...]
Dan kan ik ook deze weer terughangen of gebruik maken van mijn onderhoudsabbonnement!Dat kan ook... kun je nog 2 maanden met deze doen? Je kan ook een vervangende vragen, niet ophangen maar bewaren, dan heb je een mooie complete set (incl. schroeven) liggen voor als je ooit gaat verhuizen.
woensdag 27 oktober 2010 om 16:47
Goedemiddag!
Gisteren niet bijgelezen op het forum, had het te druk met andere dingen. De laatste keer dat ik heb gelezen, zat ik op bladzijde 10, nu zijn er al 58.... Ik ga niet alles bijlezen maar heb af en toe een bladzijde geopend.
Onder andere dat sommige mensen zich niet gehoord voelen hier. Ik denk dat dat inherent is aan de hoeveelheid en snelheid van de berichten. Ik ga niet altijd alles bijlezen, dus ga ook soms voorbij aan het grote of kleine leed wat voorbij is gekomen.
Als ik op dit topic blijf hangen, weet ik wel wat er speelt, en dan reageer ik er wel op. Maar ik kan me ook laatst een bericht herinneren dat iemand juist niét wilde dat er een hug werd gegeven of gevraagd werd hoe het ging. Tja, dan wordt het de volgende keer ook moeilijk: wat is wel/niet gewenst/nodig?
Kortom, ik probeer mijn best te doen, ook om te onthouden wie wat mee maakt etc. Maar dat lukt me dus niet altijd.
Daarom, voor iedereen die dat wil of behoefte aan heeft:
De rest mag hem overslaan.
Gisteren niet bijgelezen op het forum, had het te druk met andere dingen. De laatste keer dat ik heb gelezen, zat ik op bladzijde 10, nu zijn er al 58.... Ik ga niet alles bijlezen maar heb af en toe een bladzijde geopend.
Onder andere dat sommige mensen zich niet gehoord voelen hier. Ik denk dat dat inherent is aan de hoeveelheid en snelheid van de berichten. Ik ga niet altijd alles bijlezen, dus ga ook soms voorbij aan het grote of kleine leed wat voorbij is gekomen.
Als ik op dit topic blijf hangen, weet ik wel wat er speelt, en dan reageer ik er wel op. Maar ik kan me ook laatst een bericht herinneren dat iemand juist niét wilde dat er een hug werd gegeven of gevraagd werd hoe het ging. Tja, dan wordt het de volgende keer ook moeilijk: wat is wel/niet gewenst/nodig?
Kortom, ik probeer mijn best te doen, ook om te onthouden wie wat mee maakt etc. Maar dat lukt me dus niet altijd.
Daarom, voor iedereen die dat wil of behoefte aan heeft:
De rest mag hem overslaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 27 oktober 2010 om 16:48
quote:poppedotje schreef op 27 oktober 2010 @ 16:45:
Maakt de waterdruk echt uit met een regendouche? anders kan het waarschijnlijk niet......Een regendouche doet het niet echt lekker als je nu met je gewone douchekop al een flutstraaltje hebt. En dan ligt het er ook nog aan welke je gaat nemen. Die van HansGrohe, daarbij wordt lucht aangezogen waardoor je toch een goeie volwaardige regendouche-straal hebt zonder dat je een enorme capaciteit nodig hebt! En inmiddels zullen er ook wel andere merken zijn waarbij dat ook toegepast wordt.
Maakt de waterdruk echt uit met een regendouche? anders kan het waarschijnlijk niet......Een regendouche doet het niet echt lekker als je nu met je gewone douchekop al een flutstraaltje hebt. En dan ligt het er ook nog aan welke je gaat nemen. Die van HansGrohe, daarbij wordt lucht aangezogen waardoor je toch een goeie volwaardige regendouche-straal hebt zonder dat je een enorme capaciteit nodig hebt! En inmiddels zullen er ook wel andere merken zijn waarbij dat ook toegepast wordt.
woensdag 27 oktober 2010 om 16:48
quote:poppedotje schreef op 27 oktober 2010 @ 16:41:
Of wacht ik even en koop ik over een maand of 2 een regendouche?
Verbruikt een regendouche ook niet veel meer water?
En als het zo'n 'neveldouche' is, kun je dan wel lekker je haren uitspoelen?
*overduidelijk praat hier een douche-nitwit*
Of wacht ik even en koop ik over een maand of 2 een regendouche?
Verbruikt een regendouche ook niet veel meer water?
En als het zo'n 'neveldouche' is, kun je dan wel lekker je haren uitspoelen?
*overduidelijk praat hier een douche-nitwit*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 27 oktober 2010 om 16:51
Goede dag dus Bi! Goede post ook!
Ik denk wel dat er over niet al te lang een streep onder gezet moet worden onder deze discussie. Zoveel mensen, zoveel meningen. Als iedereen zijn plasje heeft gedaan over het onderwerp moet er niet over doorgeemmerd worden.
Als er wat is, of speelt, of iemand iets kwijt moet. Doe het. Laat het niet opborrelen maar je kunt ook iets kapot discussieren en ik hoop niet dat 3000+ dat gaat gebeuren.
Ik denk wel dat er over niet al te lang een streep onder gezet moet worden onder deze discussie. Zoveel mensen, zoveel meningen. Als iedereen zijn plasje heeft gedaan over het onderwerp moet er niet over doorgeemmerd worden.
Als er wat is, of speelt, of iemand iets kwijt moet. Doe het. Laat het niet opborrelen maar je kunt ook iets kapot discussieren en ik hoop niet dat 3000+ dat gaat gebeuren.
woensdag 27 oktober 2010 om 16:53
woensdag 27 oktober 2010 om 16:54
Ik heb het over dit stukje van je Egel:
Leed en leed wordt niet vergeleken toch?
!
Als je een depressie hebt (en ik weet eigenlijk niet eens waar ik over praat want heb het gelukkig nooit gehad) dan lukt het je met de beste wil van de wereld niet om te bedenken dat het ooit over gaat. Hoe sterk en stoer je ook bent, hoeveel je ook al op je bordje hebt gehad, je kunt er gewoon aan onderdoor gaan. En dus voelt het voor die persoon wel als erg... als verschrikkelijk. En relativeren lukt dan gewoonweg niet.
Leed en leed wordt niet vergeleken toch?
!
Als je een depressie hebt (en ik weet eigenlijk niet eens waar ik over praat want heb het gelukkig nooit gehad) dan lukt het je met de beste wil van de wereld niet om te bedenken dat het ooit over gaat. Hoe sterk en stoer je ook bent, hoeveel je ook al op je bordje hebt gehad, je kunt er gewoon aan onderdoor gaan. En dus voelt het voor die persoon wel als erg... als verschrikkelijk. En relativeren lukt dan gewoonweg niet.
woensdag 27 oktober 2010 om 16:56
quote:Gravinnetje schreef op 27 oktober 2010 @ 16:51:
Goede dag dus Bi! Goede post ook!
Ik denk wel dat er over niet al te lang een streep onder gezet moet worden onder deze discussie. Zoveel mensen, zoveel meningen. Als iedereen zijn plasje heeft gedaan over het onderwerp moet er niet over doorgeemmerd worden.
Als er wat is, of speelt, of iemand iets kwijt moet. Doe het. Laat het niet opborrelen maar je kunt ook iets kapot discussieren en ik hoop niet dat 3000+ dat gaat gebeuren.IEWH! stelletje viezerikken hier
Goede dag dus Bi! Goede post ook!
Ik denk wel dat er over niet al te lang een streep onder gezet moet worden onder deze discussie. Zoveel mensen, zoveel meningen. Als iedereen zijn plasje heeft gedaan over het onderwerp moet er niet over doorgeemmerd worden.
Als er wat is, of speelt, of iemand iets kwijt moet. Doe het. Laat het niet opborrelen maar je kunt ook iets kapot discussieren en ik hoop niet dat 3000+ dat gaat gebeuren.IEWH! stelletje viezerikken hier
woensdag 27 oktober 2010 om 17:01