Welke slofjes?
woensdag 27 oktober 2010 om 13:02
woensdag 27 oktober 2010 om 13:03
Wij hebben heel veel slofjes gekregen (ook hele dure!), maar dochter schopte ze altijd binnen no time uit. Dus wij hielden het gewoon bij dikke sokken. Op het kdv 'moest' ze op een bepaald moment slofjes aan, die hebben we toen bij Zeeman gekocht. De leidsters moesten die zo'n 10x per dag weer aan doen en gaven het dus ook maar op.
woensdag 27 oktober 2010 om 13:22
Ik vind zootjes en sokken met anti-slipzolen het fijnst. In (volgens mij) alle andere lederen babyslofjes zit een behoorlijk vervelende naad waar de zool vast zit aan de rest van het slofje. Dat kan gaan irriteren als je kindje er veel op oefent met lopen. Omdat de zootjes anders in elkaar zitten hebben zij dit niet. Maar Zootjes zijn nogal aan de prijs en bijna nergens meer verkrijgbaar. Misschien nog op Marktplaats.
woensdag 27 oktober 2010 om 13:36
Hier gekregen zootjes.
Het hangt een beetje af van de maat van zoon. Leuke leren sloffen (bruin met rendieren erop gestikt) van de C&A gekocht, maar wegens nu al te klein weer moeten retourneren.
De slofjes van Name It en Bobux (inderdaad 3 tientjes duur) hebben de handigheid van elastiekjes die hak en voor-schoen bij elkaar houden: veel makkelijker aan te trekken. Die van de HEMA zijn een tientje goedkoper maar met een ander soort systeem veel lastiger aan die pootjes te krijgen, is mijn ervaring.
Het hangt een beetje af van de maat van zoon. Leuke leren sloffen (bruin met rendieren erop gestikt) van de C&A gekocht, maar wegens nu al te klein weer moeten retourneren.
De slofjes van Name It en Bobux (inderdaad 3 tientjes duur) hebben de handigheid van elastiekjes die hak en voor-schoen bij elkaar houden: veel makkelijker aan te trekken. Die van de HEMA zijn een tientje goedkoper maar met een ander soort systeem veel lastiger aan die pootjes te krijgen, is mijn ervaring.
woensdag 27 oktober 2010 om 19:37
hier voor de oudste zootjes gehad, echt prima maar sleten erg snel, daarna (en nu voor de jongste) van aapies of aapjes ofzo, die zijn ook super, alleen zitten ze eigenlijk pas mooi als ze echt goed passen en dus bijna te klein zijn. Als ze nog een beetje op de groei zitten dat hebben ze een rare platte neus.
Heb voor de oudste ook altijd soksloffen van Nowali, echt helemaal super en blijven perfect aan, voor de jongste van de hema en die zitten helemaal niet goed, het voetje glijdt steeds in het sok gedeelte..
Heb voor de oudste ook altijd soksloffen van Nowali, echt helemaal super en blijven perfect aan, voor de jongste van de hema en die zitten helemaal niet goed, het voetje glijdt steeds in het sok gedeelte..
woensdag 27 oktober 2010 om 20:31
quote:Tia Dalma schreef op 27 oktober 2010 @ 13:36:
De slofjes van Name It en Bobux (inderdaad 3 tientjes duur) hebben de handigheid van elastiekjes die hak en voor-schoen bij elkaar houden: veel makkelijker aan te trekken.Ik vond de Boumy's (zelfde) maar niks. Zoon heeft misschien spekpootjes maar het elastiek sneed in zijn vel.
De slofjes van Name It en Bobux (inderdaad 3 tientjes duur) hebben de handigheid van elastiekjes die hak en voor-schoen bij elkaar houden: veel makkelijker aan te trekken.Ik vond de Boumy's (zelfde) maar niks. Zoon heeft misschien spekpootjes maar het elastiek sneed in zijn vel.
woensdag 27 oktober 2010 om 21:33
Ja, die van aapie zijn fijn! Dat van die platte neus herken ik niet. www.baby-schoenen.nl
Baby paws zijn volgens mij ook ok, maar net weer een slag duurder. Die van de zeeman hebben we ook geprobeerd, vonden we waardeloos. Sokken met antislip werken ook, maar bij het KDV willen ze liever sloffen en nu het wat kouder wordt, is dat ook wel fijn.
Succes!
Baby paws zijn volgens mij ook ok, maar net weer een slag duurder. Die van de zeeman hebben we ook geprobeerd, vonden we waardeloos. Sokken met antislip werken ook, maar bij het KDV willen ze liever sloffen en nu het wat kouder wordt, is dat ook wel fijn.
Succes!