Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
Geen droger.. ik moet er werkelijk niet aan denken. Hier gaat bijna alles (behalve sportkleding) in dat ding en het komt eruit alsof het gestreken is. I-D-E-A-A-L!

Ja sorrie, spuit 11, discussie van eerder vandaag.

Speaking of droger; Ik moet heel nodig plassen.. maar ik heb geen zin. Jammer dat ik mezelf niet over een waslijn kan vouwen. Of nou ja, kan wel maar dat hangt zo rot.

Weltrusten!
Morning!!!!!!!!!!!!!!

Taart omdat we een jarige Cheerster hebben. Maar ik ga er meteen vandoor. Is beter voor mijn lijn. En ik heb het druk druk druk druk druk vandaag. EN ik wil het helemaal niet druk druk druk druk druk druk hebben eigenlijk. Nou ja, komt wel weer goed. Aan het eind van de dag heb ik een wasdroger en zijn de schilders weer weg tot morgenvroeg.
Er zit fruit op die taart, Toet!

JOEHOEPIE, onze mooiste liefste Bloezemeis is 25 lentes jong! Hiephiep! HOERAAAA!!!!!!!

Heb gisteren werkelijk niks binnen gehouden, ga het vandaag maar weer eens opnieuw proberen. Behalve ziek, moet mijn lichaam dus ook afkicken van koffie, dat is wel veel gevraagd in 1x.

Kjong, behalve het klimaatverzoek zou je zo bij de geemigreerde vriendin terecht kunnen, alle andere vereisten zijn voorhanden. Inclusief leuk boeren-buurmeisje oppas.

Wauw, Bambi! Dat lijkt me ook wel heeeeeel fijn (als schoonmoeder ok is, en dat leest wel zo:) ). Wat heerlijk, dan kunnen je hertjes ook makkelijk over en weer naar oma rennen, super.
Ja, Bam, had ik geloof ik helemaal niet op gereageerd, maar wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Superfijn natuurlijk. Komt er van al dat niet leuks toch wat leuks uit zo!

Sterkte Lil!
Fruit? ehm, is dat verkeerd? Kzalutnooitmeerdoen!
bloes, van harte. Mooie vrouw!

Geen droger? Dat is bijna onmogelijk. Ik zou niet weten hoeveel meter waslijn ik dan waar in huis zou moeten ophangen. Huis is best vol. Wasmand ook.
Wasdroger komt vanmiddag! Heb net een plekje vrijgemaakt tussen de Himalayabergen van was waar ie kan staan
Wow, een plekje voor de wasdroger en een schoonmoeder om de hoek! En me zus aan het opknappen dat is ook fijn.

Dank voor de veelicitaties ik voel me heel jarig!

Ik ben vanmorgen gewekt door de Bloesjes met een ontbijt op bed (waarbij opvallend veel m&m's en smarties en koekjes zaten, omdat ze zelf honger hadden ) en moest zelf op zoek naar mijn kadootjes. Mijn kadootjes hadden ze zelf geheimzinnig gekocht en ingepakt, daarna verstopt op Jongstes kamer. Ik heb een hele mooie ring gekregen omdat ik de ring van MM krijt ben. En een rood met witte stippen knip, waar ik mijn zwempasje en geld in kan doen. Daarna was MM aan de beurt want ze waren niet thuis toen hij jarig was. Hij heeft een zelf beschreven kop en schotel gekregen. "MM's koffikopje" "of voor caputsjino" "xxx" "Bloesjes" Zooooo lief.... Hij moest zijn kado's zoeken dat ze voor de spanning in tweeen hadden verstopt op Oudste's kamer . En beneden hangen er slingers en was er vers gebakken brood en nu ben ik nog gelukkiger dan ik al was.

Maar ik stink nog wel, moet nog een appeltaart en muffins bakken en moet ook nog een stapel was wegwerken voor de visite komt!

~zoefffffffffffff~
Klinkt goed, van harte Bloezepoes.
Gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van!

... met een zachte g he.
En een harde L zeker.

lieve bloes, van harte meis!!! Je verjaardag klinkt heerlijk en huiselijk en gelukkig, fijn!

De rest is ook fijn (huis voor schoonmoe, droger en opknappend lijf) maar ik ben moe en wil effe niet veel typen., Kuss
Zo hoor je op je verjaardag je dag te starten Bloes! Van harte!

Wat lekker Bam dat het gelukt is om zo snel een woning voor je schoonmoeder te vinden. En dan nog zo dichtbij ook.

Geen droger is hier ook echt geen optie. Naast het gebrek aan droogruimte is het gebrek aan zin om alle sokken/onderbroeken/hemden/washandjes en ander klein kutspul stuk voor stuk op te hangen ook wel een factor van doorslaggevende waarde. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat Toet blij wordt van het vooruitzicht weer een droger te hebben.

Hier een volle werkweek. Maar wel tijd om gisteren zowaar even kindloos te winkelen. Ik heb zowaar wat voor mezelf gekocht het moet niet gekker worden.
Bloes, hier ook gefeliciflapstaart!

Bam, wat een ontzettend leuk nieuws (natuurlijk niet van scheiding). Heerlijk iemand die je leuk vindt, zo dichtbij!

En praktisch
Bloes, nog van harte gefeliciteerd schat

Sorry dat ik dagje te laat ben Lag gisteren gevloerd.. nouja, in bed dan.

Vandaag hier een jarige!

13 is LD alweer

dus

(mèn, google je op tienertaart, krijg je barbiemeuk en roze glitter en hoeraaa.. 1 jaar )
Later is nu
Die's leuk, die taart!

Bloes nog met terugwerkende kracht van harte gefeliciteerd, en Dream evenzo met LD. 13 Jaar alweer....... Hoe gaat het nu, de afgelopen week? Het is natuurlijk vakantie, maar als ze dan helemaal geen last heeft van misselijkheid, koorts, duizelingen enz., is dat mss toch ook ietszeggend?!

Hier heel fijn 2 daagjes vrij gehad en ehhh.... NIETS gedaan. Behalve dan met eigen kinders en 2 logeetjes leuke dingen doen.

Lekker, hoor.

Kjong een boek? Goed idee. 'k Wacht ook nog op een exemplaar van Toet en Mims .

Sjeee, Bent, vanaf juli al niet meer vrij geweest?! Mens! Da's dan wel erg lekker, dat je rond Kerst 6 dagen achtereen uit kunt puffen. Heel erg verdiend, ook.

(Het is even zoeken, maar dan ben je ook wel echt 13 geworden)

Gefeliciteerd!

(Met een Greuningse g natuurlijk)
Hahaha Kjong heeft zich even suf gegoogled. Mooi allemaal. Wauw, een 13jarige dochter. Poeh!

Gefeliciteerd Dream!
Wow Kjong... bedankt! Wat een mooie ploaties allemoal!!
Later is nu
Van harte met LD Dream!
Dichter des Vaderlands Ramsey Nasr schreef een uit zeven strofen bestaande pastiche (de term pastiche wordt vooral gebruikt om een literair werk aan te duiden dat is opgezet als een nabootsing van een werk van een bekende auteur) op een gedicht van Hendrik Tollens. Tollens' Wien Neêrlandsch bloed was meer dan een eeuw het officiële Nederlandse volkslied.

Meer weten: http://www.nrcboeken.nl/nieuws/mijn-nieuwe-vaderland

Wie neerlands bloed in d’aders vloeit

van vreemde smetten vrij

wiens hart voor volk en orde gloeit

verhef uw zang als wij.

Vandaag zien wij weer één van zin

de vlaggen afgestoft.

Vandaag zet ik mijn feestlied in

voor vaderland en schoft.

Ik eer de leiders van mijn land.

Hun vlekkeloos parcours

leert mij wat macht vóór al verlangt:

’t geweten van een hoer.

Ik eer mijn leiders hemelhoog

en ’t hoogst zit een fascist

die u en mij zolang gedoogt –

zolang als hij beslist.

Beschermt gij, leiders, onze grond

waar vreemde adem gaat

gij die zo rein zijt, kerngezond

en zuiver op de graat.

Wij smeken om een harde hand

in aangewreven haat.

Behoud voor ’t lieve vaderland

de blanke natiestaat.

Braakt uit, gij vrienden, vrij van zin

uw krop, uw kreet, uw gal.

Niets is taboe en niets te min

uw bagger minst van al.

Verneder dus wat u niet zint

sla stuk wat niet bevalt

laat zien hoe u dit land bemint

omhels het op zijn smalst.

Hoe klopt ons hart, hoe zwelt ons bloed

bij ’t rijzen van dees' toon.

Klonk ooit een zuiverder gemoed

een leger hart zo schoon?

Waar hoorde men die koekoekszang

voor volk en vaderland?

Dat was toen in het landsbelang

een heel volk werd verbrand.

Dood nu wat afwijkt van uw bloed

en van uw onderbuik.

Bewaar het niet, verdelg het goed

zodat dit land ontluikt.

Wie hier nog onze mildheid zoekt:

los op in brandend veen.

Waar elk verschil werd opgedoekt

zijn staat en burger één.

Wie neerlands bloed in d’aders vloeit

van vreemde smetten vrij

die fabel staat weer eens in bloei

in dwazen zoals wij.

Veel liever word ik door een volk

van hunnen aangerand (errug grappig)

dan mee te gaan in deze kolk

van schoft en vaderland.

Hear hear!
Ik forum mobiel! :-);
Later is nu
En nu weer op pc.. gaat sneller

Heb niet het hele gedicht gelezen, Kjong.. maar wat ik las, dat las goed!
Later is nu
Amén!

HOERA, gefeliciteerd Dream, jeeeeeeeeeeemig een 13-jarige.

*kloenk*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven