Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mss Pamax ook nog even laten voelen dan. Na, sorry, flauw.

Vriend en zussen hebben genetisch onderzoek aangeboden gekregen (weet van vriend eigenlijk niet zeker, maar zijn zussen in elk geval) toen 1 zus, 1 tante en hun moeder het bleken te hebben. Ene zus nog heel jong, was zwanger, moest toen worden afgebroken, vreselijk.

Ja, vertel, wat hebbie besteld LT?
Even afwachten dus Mamax. Lastig lijkt me, om voor iemand anders te moeten beslissen. Maar goed, als je maar met uitgangspunt hebt dat je iemand niet wilt laten lijden als het niet nodig is...

LT: ah leuk, vertel?

Zusje is er. Ze kijken nu Doornroosje. Vanmorgen naar de Sesamstraat tentoonstelling geweest. Was voor de allerkleinsten erg leuk!
Leuk al die theaters en films! Klinkt echt leuk!

Bam, wat heb je besteld voor 112,-¤? Kun je heel wat voor kopen daar .

Hel, oh wat akelig, brrr.

Mamax, maak je je grote zorgen? .

LT, wat heb jij besteld bij bol?

Zo, heb vanochtend halloween-taarten gemaakt. In harmonie met vent. Morgen halloween op de kita bij oudste, ben benieuwd of hij verkleed wil.
anoniem_47295 wijzigde dit bericht op 28-10-2010 14:25
Reden: Oeps weer bijna verkeerd
% gewijzigd
Bridges, veel plezier met zusje, doornroosje klinkt als erg leuk!
Grrrr, oudste flipt helemaal over de taart, hij wil hem niet. Heb ik daar uren voor geklooid, snotkind .
Suzy Schildpad voor Eetje, Dag Sinterklaasje/O Dennenboom van Jaques Vriens/Dagmar Stam, schminck, It's a Clock, Van Dale liedjesbingo, Fisher Price blokkending.

Jinny, taart niet goed qua kleur ofzo?

Wat heb je voor verkleedkleren voor de jongens?
Bridge, nog plannen voor vanavond met zusje?

Hel, hoe is het met je 'schoonzus' eigenlijk nu?
LT, goeie opbrengst van Bol! Leuke dingen staan er tussen. Taart niet goed omdat ik er een zwarte spin op had gemaakt. Hallo, halloweeeeeeeeeeeeeeen . Jongste heeft geen halloween, alleen de grote kinderen op de kita. Voor jongste gewoon een taart omdat ik het anders zo sneu vond dat oudste een taart had en jongste niet. Oudste heeft duidelijk aangegeven (al weken geleden) dat hij niet verkleed wil. Hij had laatst een heel schattig spookje gefiguurzaagd en ik vond een spookjespak dat er wel een beetje op leek. Hij was heel trots op dat spookje, dus ik probeer hem nu een soortgelijk kostuum aan te smeren. Maar goed, als hij niet wil hoeft het niet van mij.
Hel, gij stiekem meelezert .
Ah, busted! Moest nog even werken, had met mezelf afgesproken dat ik hier pas mocht komen posten als het af was.

Staan de taarten veilig koud? Hoe krijg je twee taarten trouwens heel op de Kita vroeg ik me ineens af? Het zweet breekt me al uit bij het idee alleen!

Ow, leuke kado's LT! Van Dale liedjesbingo ken ik niet maar klinkt leuk, ga ik eens opzoeken. Hoewel ik eigenlijk meer van het speelgoed ben waar ze ook alleen mee kan spelen.

Schoonzus die nu ziek is bedoel je? Zet wel even op de groep. Over schoonmoeder fijn nieuws, zet ik er ook wel even bij.
quote:Helenita2 schreef op 26 oktober 2010 @ 10:50:

Dacht voor verjaardag aan fotocamera + digitaal fotolijstje/viewer (V-tech is niks begreep ik van Suus, dus even zoeken naar een alternatief). Verder zijn playmobil, barbie en aanverwanten en alles van furreal (en lookalikes) hier grote hits en wil ik zoetjesaan de lego een beetje gaan promoten. Puzzelen vindt ze ineens erg leuk, en knutselen ook. Genoeg keus dus voor de Sint.

Ik werd gisteren bij de V&D sufgemauwd door zo'n geval. Echt als je niet gillend gek er van wordt. Moest meteen aan je denken

Gisteren een vleesthermometer gekocht en 's avonds een perfecte rosbief op tafel gezet. Handig ding!
LT, van Dale bingo zag ik laatst in een folder staan, wel leuk dus? Ze hebben van van Dale ook een voorlees woordenboek, vinden de mannen ook erg leuk.
Die is inderdaad leuk Mamax, hebben we hier heel veel uit gelezen. Er schijnt in die serie ook een spreekwoordenboek te zijn, dat is misschien ook al wel leuk voor de kleuters.

Haha, nou we hebben qua Furreal een cavia en een konijntje, die maken niet zo veel geluid. De kleine poes kreeg ik inderdaad een beetje hoofdpijn van, maar die is op een onbewaakt ogenblik in bad geweest dus die zegt niet veel meer.

Hoe is het met je rug, plekje helemaal genezen?
Vrouwtje voelt zich niet zo lekker. Ligt met dekentje en beschuitjes met hagelsag op de bank, helemaal into de zeemeerminmusical (net als Ceetje gisteren met doornroosje). Lekker hoor, zo'n dagje hangen.
Jammer Hel, je wilde vanmiddag naar de film toch? Dit was een enorme poes hoor. Waste zichzelf ook enzo. Gelukkig keurden de mannen haar geen blik waardig

Spreekwoordenboek klinkt ook leuk, ga ik eens voor kijken! Maxi las van de week zomaar 'armband' voor uit het woordenboek!

Plekje is helemaal dicht. Maandagochtend moet ik voor controle naar de chirurg, zal ze het knoopje van de hechting er wel uit plukken. Rest lost gelukkig vanzelf op.

Zo even bij oma op 'kraamvisite'. Ze vond het toch wel erg stil in huis, dus heeft van de week een parkiet gekocht. Had van gisteren nog eten over, dus neem nog een bordje rosbief met spruitjes, aardappeltjes en stoofpeertjes mee. Ben ik de ideale kleindochter of wat
Spreekwoordenboek is pas vanaf 10 jaar, Hel.
Goedemorgen!

Goed dat je even navraagt bij de huisarts wat je moet doen Mamax, bah wat naar voor je oma om op die leeftijd nog zo ziek te worden.

Hele, haha jij helemaal gek van Furreal. Wij hebben 1 cavia, maar daar kijkt Mr J niet naar om. Ik wou dat ik een poes had, als Mr J thuis komt van school staan vaak Ernie, Nijntje en 2 laptops tegelijk aan, ik word dan helemaal gek van al die geluiden. Beterschap voor Maatje!

Bam, jij zal wel een grote doos krijgen van Lobbes

Ik weet helemaal niet wat ik moet kopen voor Sint en verjaardag. Mr J is zo vast met dezelfde speeltjes steeds aan het spelen. Als ik iets nieuws koop kijkt hij er vaak amper naar om.

Heb gisteren wel een berg positiekleding besteld bij Wehkamp en ergens anders een jas, want ik kreeg mijn winterjas al niet meer dicht en ik pas nu nog 1 broek.

Ik heb deze in het zwart (ik plak de grijze dan zie je het model beter)

Stressed is just desserts spelled backwards
Latoya, wanneer gaan jullie naar het Noorden op vakantie dan? is dat na of voor de Kerts?

Enka, hoe gaat het nu met T, wanneer mag hij het dunne gips om?

Jinny, haha ach wel lief dat oudste wel als het spookje wil gaan wat hij zelf heeft gemaakt. Is de taart wel opgekomen?

Wie van jullie gaat er meedoen met Sint Maarten dan?
Leuke jas Mal! Ook voor de military look gegaan? Mijne lijkt er een beetje op (alleen iets getailleerder )

Wij doen mee met Sint Maarten, wordt een druk weekje. 7 november Maxi's verjaardag voor familie en vrienden, 9 november z'n partijtje en 11 november Sint Maarten.

Kun je anders niet wat duurdere kleding kopen voor Sint en verjaardag? Als hij wel interesse krijgt in ander speelgoed kun je het altijd nog kopen toch?
Mamax, een vleesthermometer, ik zou niet weten wat ik daar mee moest doen. Knap van jou!

Hel, ik hoop ook altijd op dingen die oudste alleen kan doen qua cadeautjes . Knutselspullen zijn echt altijd goed. Waar knutselt ze vaak mee dan?

Mal, mooie jas. Heel sjiek, staat je vast prachtig. Verkleden mislukt. Verder dan een tattoo van een spookje op zijn wang zijn we niet gekomen . Ik heb zijn kostuum maar in de garderobe gelegd op de kita mocht hij zich nog bedenken. Ik ben zo benieuwd hoe het was!
Mamax, ik vind jouw jas ook erg mooi! Mooi bij jouw slanke lijntje! Ik geef jongste nu ook wat praktische cadeaus. Een kindergartenvriendenboekje (niks voor J. Mal?), een leuk dekbedovertrek voor bij zijnn ieuwe bed etc. Niet alleen maar praktische dingen, maar wel wat ja.
Compu, wat een mooie foto staat er trouwens op je hyves van CB, wat een lekker beertje is hij zeg! Is het een vrolijk kindje? Wat vindt Cg er nu van, is ze gek op hem?
Mooie jas Mamax, lekker met zo'n hoge kraag. Ja, daar kom ik nu niet meer in natuurlijk

Nou Jinny, een spokentattoo is al wel onwijs stoer natuurlijk
Jin, al gehoord hoe het was op de Kita?

Leuke jassen zie ik voorbij komen!

Van Dale Voorleeswoordenboek is die rode toch? Die hebben wij ook en die heb ik kado gedaan aan Jin paar jaar terug, groot succes nog steeds hier. Bij jullie ook nog?
Mal, wij gaan de week waar kerst in valt naar het hoge noorden. Het vriest er nu al, brrrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven