drama in de weekends
woensdag 27 oktober 2010 om 22:04
ik heb een geheime relatie,door de week zie ik hem op mn werk en in het weekend niet,dat gaat moeilijk dus.maar heb de laatste tijd in het weekend dat ik moet huilen omdat ik hem mis en bij hem wil zijn, ik heb het dat verteld en hij vind dit niet normaal.wat vinden jullie? elk weekend is het bij mij drama,dat ik verdriet heb.ik zei dat ik gevoel heb en dat het een goed teken is dat ik hem mis
donderdag 28 oktober 2010 om 19:20
hij wou geen kind en die relatie ging toen niet echt super, ze was per ongeluk zwanger geraakt maar ze deden het alleen met condoom maar zij was ook een keer vreemdgegaan en weet hij dus niet of het kind van hem is, ik zei al tegen hem,als wij ooit een echte serieuzerelatie aangaan, wil ik dit,zoals je nu doet,bij die ex en zijn kind slapen of heen gaan,wil ik dat niet. dan zou ik het fijn vinden dat je er werk van maakt,dus rechtbank en advocaat. geen enkele vrouw wil toch geen relatie als je bij je ex komt?
donderdag 28 oktober 2010 om 19:26
donderdag 28 oktober 2010 om 19:26
smurfje,
Ik heb je verhaal even kort gelezen, maar ik denk dat het niet goed is dat jij zo gefocust met hem bezig bent, hoor.
Probeer een beetje eelt op je ziel te kweken en vooral zelfvertrouwen. Jij legt op dit moment je hele leven in zijn handen en vraagt je dingen af, die bij hem horen (bijv. over zijn omgang met zijn kind en zijn ex).
Kun je in de wekenden geen leuke dingen doen met vriendinnen? Of zelf dingen gaan ondernemen?
Ik heb je verhaal even kort gelezen, maar ik denk dat het niet goed is dat jij zo gefocust met hem bezig bent, hoor.
Probeer een beetje eelt op je ziel te kweken en vooral zelfvertrouwen. Jij legt op dit moment je hele leven in zijn handen en vraagt je dingen af, die bij hem horen (bijv. over zijn omgang met zijn kind en zijn ex).
Kun je in de wekenden geen leuke dingen doen met vriendinnen? Of zelf dingen gaan ondernemen?
Only dead fish go with the flow
donderdag 28 oktober 2010 om 20:37
Lieve TO, een echte relatie hoort leuk te zijn en je moet het van de daken kunnen en mogen schreeuwen. Het feit dat dat niet kan, en het feit dat jij elke week verdrietig bent, betekenen dat deze relatie niet goed is. Niet goed voor jou.
Jouw vriend klinkt erg wispelturig. Een kind niet erkennen maar wel omgangsregeling afdwingen? Lijkt me niet zo eenvoudig gedaan. Hoe dan ook is dat niet jouw probleem, maar het zijne.
Focus jij je op de dingen die voor jou goed zijn, en laat deze man lekker lopen. Je verdient beter.
Jouw vriend klinkt erg wispelturig. Een kind niet erkennen maar wel omgangsregeling afdwingen? Lijkt me niet zo eenvoudig gedaan. Hoe dan ook is dat niet jouw probleem, maar het zijne.
Focus jij je op de dingen die voor jou goed zijn, en laat deze man lekker lopen. Je verdient beter.