3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Zat ook ff helemaal in Derek.
Alle reacties Link kopieren
BAM is goed hoor. Zal je zo gelijk even accepteren.



Moos, geen idee waar het zit. Ben niet bekend daar. Graaf wel, hij werkt daar in de regio.

Maar geloof wel dat het een Jap is, veel vreten voor weinig.
Alle reacties Link kopieren
Schijnt wel erg lekker te zijn Vin. Binnenkort maar eens heen, ben gek op Japans.
Alle reacties Link kopieren
Euh BAM, ben jij dat? Je staat met zijn 2 op de foto?
Alle reacties Link kopieren
daar hen ik me schuldig aan gemaakt egel.

is het goed als ik het morgen ga wissen?

forum nu met foon en lig al onder mijn dekbed.
Ik heb gewist Egel... maar mag ik vragen waarom eigenlijk? Er staat toch geen prive-info in over jou? Ik hoef niet alles te snappen... maar dit snap ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Hij vond het ook lekker en erg gezellig. Ken je Shabu Shabu? Die zit in Zoetermeer geloof ik. Erg lekker, ook zo'n vreetschuur maar echt verschrikkelijk lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 22:33:

Euh BAM, ben jij dat? Je staat met zijn 2 op de foto?Ja that's me.
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 28 oktober 2010 @ 22:34:

[...]





Ja that's me.Oke, heb je geweigerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:33:

Ik heb gewist Egel... maar mag ik vragen waarom eigenlijk? Er staat toch geen prive-info in over jou? Ik hoef niet alles te snappen... maar dit snap ik niet.U haalt me de woorden uit het toetsenbord.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 22:35:

[...]





Oke, heb je geweigerd.
Alle reacties Link kopieren
Niks bijgelezen, kom alleen maar even zwaaien. Heerlijk rustig zonder forum, maar druk in Real Life
Alle reacties Link kopieren
Heb ik wel van gehoord Vin. Maar ga bijna nooit naar Zoetermeer om uit eten te gaan, woon vlakbij het centrum hier dus geen noodzaak. Ben er trouwens wel zo met de RandstadRail, 20 min.
Alle reacties Link kopieren
Josje
quote:BadAss schreef op 28 oktober 2010 @ 22:35:

[...]





U haalt me de woorden uit het toetsenbord.Oh dat heb ik bij jou ook zo vaak... nu was ik een keertje sneller
Alle reacties Link kopieren
vergeet jullie niet hoor
Haaai Josje... hoe voel je je vandaag meis??
Alle reacties Link kopieren
Maar ben nu wel weer weg. Tot de volgende keer!!
Alle reacties Link kopieren
Zit even foto's te sneupen, Gravje wat ben je leuk!



(klinkt heel verrast alsof ik dacht dat je niet leuk was maar oké nou ja nou he je snapt het wel, toch?)
Baaaai Josje
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 28 oktober 2010 @ 22:34:

[...]

Ja that's me.Hoe weet je wie ze bedoelt?
Alle reacties Link kopieren
Bi, voel me ondanks drukte op werk en cursus aardig goed. Merk ook dat het goed is dat ik niet elke keer naar het forum getrokken wordt. Morgen laatste prednison. Hoesten is gelukkig ongeveer over. Heb ik hier nog spannende dingen gemist?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:37:

[...]



Oh dat heb ik bij jou ook zo vaak... nu was ik een keertje sneller Bij mij?? Denk jij net zulke onzin als ik dan? och erm...
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 28 oktober 2010 @ 22:38:

[...]





Hoe weet je wie ze bedoelt? Omdat ik vermoed dat ze geen honderden vriendenuitnodigingen heeft nu en omdat ik met z'n tweetjes op de foto sta, daarom.
Neuhhh niks gemist Josje

Fijn dat je hoesten over is... ik zal niet meer vragen: Hoest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven