3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
quote:BadAss schreef op 28 oktober 2010 @ 22:38:

[...]





Bij mij?? Denk jij net zulke onzin als ik dan? och erm...Misschien hebben jij en/of ik wel de wijsheid in pacht en praat de rest van de wereld onzin
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:38:

Heb ik hier nog spannende dingen gemist?Snuggiesex, Bi die geilt op een wrattenpad, Graaf die bij mij 3J fan werd en Friez haar tegels, meer niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ja duh Bam, bedoelde wie is wie op de foto (weg enorm komisch grapje
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:40:

Neuhhh niks gemist Josje

Fijn dat je hoesten over is... ik zal niet meer vragen: Hoest?

Afgesproken. Gezellig om weer even hier te zijn en nu over en sluiten



* geeft zichzelf een schop onder haar kont *
Alle reacties Link kopieren
ik ga slapen, trusten!



haai en baai josje!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:41:

[...]



Misschien hebben jij en/of ik wel de wijsheid in pacht en praat de rest van de wereld onzin



Dát is het!

De hele wereld is gek behalve wij.
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 28 oktober 2010 @ 22:38:

Zit even foto's te sneupen, Gravje wat ben je leuk!



(klinkt heel verrast alsof ik dacht dat je niet leuk was maar oké nou ja nou he je snapt het wel, toch?)



Lief van je! (nu kan ik al mijn onzekerheden eruit gooien maar ik doe het niet)



Jij bent ook leuk en helemaal geen BAM! En wat een schattige bammetjes zeg! Prachtig.
Alle reacties Link kopieren
Appel, wacht nog ff, wil nog ff weten hoe het met lopen gaat?
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 28 oktober 2010 @ 22:41:

Ja duh Bam, bedoelde wie is wie op de foto (weg enorm komisch grapje



Oh sorry dat was een grapje?



Sorry.



Even wachten hoor....







Zo beter?
Wat een onzin bij Hart van Nederland... mensen met een vaste relatie zijn een stuk gelukkiger dan singles... zeggen ze!
Alle reacties Link kopieren
Josje!!!! Hoi meid, of ben je al weer weg? In dat geval dag meid.
Appeltje... truste wijffie en de groeten aan Evy... ik kom echt snel een keer een bakkie bij Evy doen, wil je dat tegen haar zeggen?
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 28 oktober 2010 @ 22:42:

[...]

Oh sorry dat was een grapje?

Sorry.

Even wachten hoor....



Zo beter?Dank je Bam, begon al aan mijn komische vaardigheden te twijfelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gevoel of ben ik erg aanwezig hier vanavond, moet wat inhalen denk ik.

Van fulltime forummen naar twee avonden per week is even wennen hoor pfff.



Als ik m'n muil moet houden roepen jullie wel he?



(niet allemaal meteen nu graag dan ga ik huilie doen)
Alle reacties Link kopieren
Moos, ik ben ook nooit in Zoetermeer geweest. Wel bij Shabu in Rotterdam. Graaf wil me geloof ik ook meenemen naar Sumo maar ik weet niet of het nou wel een restaurant is waar je gezellig met zijn tweetjes kunt eten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:42:

Wat een onzin bij Hart van Nederland... mensen met een vaste relatie zijn een stuk gelukkiger dan singles... zeggen ze!Lees de relatiepijlert en je weet dat het onzin is.
Alle reacties Link kopieren
BAM, ben je er morgen weer?
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 22:45:

Moos, ik ben ook nooit in Zoetermeer geweest. Wel bij Shabu in Rotterdam. Graaf wil me geloof ik ook meenemen naar Sumo maar ik weet niet of het nou wel een restaurant is waar je gezellig met zijn tweetjes kunt eten.Klinkt meer alsof je moet gaan worstelen in een luier.
Bam.. ik zou nu heel grappig moeten roepen dat je op moet zouten, we hebben die grote gele letters al weer lang genoeg in beeld gezien..



maar dat doe ik niet...



want ik ben blij dat je er bent



En nu opzouten!
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 28 oktober 2010 @ 22:44:

IAls ik m'n muil moet houden roepen jullie wel he?

Nee hoor, ik forum gewoon om je heen dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 22:45:

BAM, ben je er morgen weer?Nope.
quote:BadAss schreef op 28 oktober 2010 @ 22:45:

[...]





Lees de relatiepijlert en je weet dat het onzin is.Precies!! Ik zou single net zo happy kunnen zijn als samen... maar ik ben dan natuurlijk ook wel een verschrikkelijk leuk persoon om samen mee alleen te zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 22:45:

BAM, ben je er morgen weer?Niet overdrijven Vin.
Ik heb al weken trek in sushi maar Bianco wil niet!





...zucht... ziejewel dat ik een stuk gelukkiger zou zijn als single!!
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, die luier pas ik wel denk ik. Maar hou wel de rest van mijn kleren ook aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven