3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
donderdag 28 oktober 2010 om 22:50
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:48:
Eigenlijk zit ik gewoon stom te lullen, want ik ben vanaf mn 16e niet single geweest... maar ik denk dat ik het wel heel goed zou kunnen... ofzow Haha hier precies hetzelfde. En, ik zou het ook goed kunnen. Kan mezelf prima vermaken en praten vind ik meestal vermoeiend. Luisteren eigenlijk ook wel.
Eigenlijk zit ik gewoon stom te lullen, want ik ben vanaf mn 16e niet single geweest... maar ik denk dat ik het wel heel goed zou kunnen... ofzow Haha hier precies hetzelfde. En, ik zou het ook goed kunnen. Kan mezelf prima vermaken en praten vind ik meestal vermoeiend. Luisteren eigenlijk ook wel.
donderdag 28 oktober 2010 om 22:51
donderdag 28 oktober 2010 om 22:55
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:48:
Eigenlijk zit ik gewoon stom te lullen, want ik ben vanaf mn 16e niet single geweest... maar ik denk dat ik het wel heel goed zou kunnen... ofzow Dat dacht ik ook Bi maar heb de laatste vier jaar ontdekt dat ik er niet veel van bak, van happy single zijn.
Eigenlijk zit ik gewoon stom te lullen, want ik ben vanaf mn 16e niet single geweest... maar ik denk dat ik het wel heel goed zou kunnen... ofzow Dat dacht ik ook Bi maar heb de laatste vier jaar ontdekt dat ik er niet veel van bak, van happy single zijn.
donderdag 28 oktober 2010 om 23:04