3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk zit ik gewoon stom te lullen, want ik ben vanaf mn 16e niet single geweest... maar ik denk dat ik het wel heel goed zou kunnen... ofzow
Haaai Pop... hoe was je dag? Ben je nog in t bos geweest?
Alle reacties Link kopieren
Zeg BAM, kon je me wel vinden tussen de foto's eigenlijk? Op zoveel sta ik er niet. En Moos is ook aan het sneupen denk ik......
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:48:

Haaai Pop... hoe was je dag? Ben je nog in t bos geweest?Neuj, mijn jas en schoenen waren nog nat, en zelfs ik durf niet met snuggie en crocs over straat!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:48:

Eigenlijk zit ik gewoon stom te lullen, want ik ben vanaf mn 16e niet single geweest... maar ik denk dat ik het wel heel goed zou kunnen... ofzow Haha hier precies hetzelfde. En, ik zou het ook goed kunnen. Kan mezelf prima vermaken en praten vind ik meestal vermoeiend. Luisteren eigenlijk ook wel.
Zou er niet aan moeten denken om weer single te zijn. Ben dat niet geweest sinds mijn 17de en het bevalt me prima!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 22:48:

Zeg BAM, kon je me wel vinden tussen de foto's eigenlijk? Op zoveel sta ik er niet. En Moos is ook aan het sneupen denk ik......Is sneupen als in gluren op andermans Hyves? Zo ja: guilty!
Alle reacties Link kopieren
Popp
Alle reacties Link kopieren
Hee Pop.



En ben ik leuk Moos?
Alle reacties Link kopieren
Ei joe hieves dan Vin?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:48:

Eigenlijk zit ik gewoon stom te lullen, want ik ben vanaf mn 16e niet single geweest... maar ik denk dat ik het wel heel goed zou kunnen... ofzow Dat dacht ik ook Bi maar heb de laatste vier jaar ontdekt dat ik er niet veel van bak, van happy single zijn.
Alle reacties Link kopieren
Yes Yes Pop.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 22:54:

En ben ik leuk Moos? Heb niet bij jou gekeken, want ik ''kende'' je al. En ja, je bent hartstikke leuk!
Alle reacties Link kopieren
Heb je daar je echte naam dan? had je nog niet gezien
Hmmm... dan blijf ik wel gewoon getrouwd, ik wil het risico niet lopen om geen happy single te kunnen zijn



Laat me dan gewoon maar in de waan dat ik het zeker wel had kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren




Joehoe! Ben ik ook nog even!
Alle reacties Link kopieren
Choco
Ha die choco!
Alle reacties Link kopieren
chooc
Chocooooo
Alle reacties Link kopieren
Heuj Sjook.
Ga zo echt slapen. Morgen weer een lange dag. Zaterdag werken als vrijwilliger voor het buurtcentrum leuk halloween
Alle reacties Link kopieren
Hoi Chooc!



Ja Pop, echte naam.



Dank je Moos. Ik ben zo leuk. *gaat goed he die onzekerheid maskeren*



Was er nog iemand naar bed die ik welterusten moet wensen?



Na 18 jaar samenzijn vind ik het nog steeds leuk met Graaf dus dat prefereer ik boven single zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ga je dan zo als op je avatar Ieb?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven