Wonen in Oudenbosch, leuk?
donderdag 28 oktober 2010 om 14:34
vrijdag 29 oktober 2010 om 09:50
Het wordt nu wel heel zwart afgeschilderd hoor, zo erg als Marels zegt is het echt niet. Het is gewoon een woondorp, niet een dorp waar je van alles kan doen. Wel veel winkels om je boodschappen te doen, sporten kan je ook prima, er zijn heel veel scholen en je bent overal zo, met bus, trein of auto.
vrijdag 29 oktober 2010 om 10:38
Maar als je moet kiezen tussen:
's Gravenmoer
Breda
Lage Zwaluwe
Hooge Zwaluwe
Wagenberg
Made
Etten-Leur
Terheijden
Prinsenbeek
Fijnaart
Hoeven
Dongen
Standdaarbuiten
Zevenbergen
Zevenbergschenhoek
Klundert
Sprundel
St. Willebrord
Oudenbosch
Bosschenhoofd
Raamsdonk
Raamsdonksveer
Oosteind
Oosterhout
Den Hout
Drimmelen
Geertruidenberg
Moerdijk
Hank
Dussen
Dorst
Bavel
Teteringen
Langeweg
Zegge
Rucphen
Roosendaal
Halderberge
Noordhoek
(want dat is allemaal de regio, staat willekeurig door elkaar hoor, en wat ligt daar nog meer allemaal? We willen niet boven de rivier).
En je moet kiezen tussen er wel en niet willen wonen, welke plaatsen zijn dan wel leuk?
's Gravenmoer
Breda
Lage Zwaluwe
Hooge Zwaluwe
Wagenberg
Made
Etten-Leur
Terheijden
Prinsenbeek
Fijnaart
Hoeven
Dongen
Standdaarbuiten
Zevenbergen
Zevenbergschenhoek
Klundert
Sprundel
St. Willebrord
Oudenbosch
Bosschenhoofd
Raamsdonk
Raamsdonksveer
Oosteind
Oosterhout
Den Hout
Drimmelen
Geertruidenberg
Moerdijk
Hank
Dussen
Dorst
Bavel
Teteringen
Langeweg
Zegge
Rucphen
Roosendaal
Halderberge
Noordhoek
(want dat is allemaal de regio, staat willekeurig door elkaar hoor, en wat ligt daar nog meer allemaal? We willen niet boven de rivier).
En je moet kiezen tussen er wel en niet willen wonen, welke plaatsen zijn dan wel leuk?
vrijdag 29 oktober 2010 om 11:01
vrijdag 29 oktober 2010 om 11:03
quote:prulletje schreef op 29 oktober 2010 @ 10:38:
's Gravenmoer
Breda
Lage Zwaluwe
Hooge Zwaluwe
Wagenberg
Made
Etten-Leur
Terheijden
Prinsenbeek
Fijnaart
Hoeven
Dongen
Standdaarbuiten
Zevenbergen
Zevenbergschenhoek
Klundert
Sprundel
St. Willebrord
Oudenbosch
Bosschenhoofd
Raamsdonk
Raamsdonksveer
Oosteind
Oosterhout
Den Hout
Drimmelen
Geertruidenberg
Moerdijk
Hank
Dussen
Dorst
Bavel
Teteringen
Langeweg
Zegge
Rucphen
Roosendaal
Halderberge
Noordhoek
En je moet kiezen tussen er wel en niet willen wonen, welke plaatsen zijn dan wel leuk?Zoiets,maar die keuzes zijn wel heel persoonlijk natuurlijk
's Gravenmoer
Breda
Lage Zwaluwe
Hooge Zwaluwe
Wagenberg
Made
Etten-Leur
Terheijden
Prinsenbeek
Fijnaart
Hoeven
Dongen
Standdaarbuiten
Zevenbergen
Zevenbergschenhoek
Klundert
Sprundel
St. Willebrord
Oudenbosch
Bosschenhoofd
Raamsdonk
Raamsdonksveer
Oosteind
Oosterhout
Den Hout
Drimmelen
Geertruidenberg
Moerdijk
Hank
Dussen
Dorst
Bavel
Teteringen
Langeweg
Zegge
Rucphen
Roosendaal
Halderberge
Noordhoek
En je moet kiezen tussen er wel en niet willen wonen, welke plaatsen zijn dan wel leuk?Zoiets,maar die keuzes zijn wel heel persoonlijk natuurlijk
vrijdag 29 oktober 2010 om 11:38
Oudenbosch lijkt me helemaal niets, maar waarom noemt niemand Oud Gastel? Het ligt ernaast en is een prachtig dorp, ben er geboren en getogen.Het is er niet zo bruisend als in een grote stad natuurlijk, maar dat lijkt me niet meer dan logisch. Wel worden er door het jaar heen veel activiteiten georganiseerd. Daarnaast zit je binnen 20 minuten in hartje Breda om te shoppen oid. Vreemd vind ik dat mensen zeggen dat de Brabantse gezelligheid niet in de omgeving Etten Leur - Roosendaal bestaat, daar heb ik zelf namelijk nog nooit iets van gemerkt. Succes met het maken van je keuze!
vrijdag 29 oktober 2010 om 14:49
quote:Hebbes schreef op 28 oktober 2010 @ 22:45:
Ik heb 20 jaar in rucphen gewoond en in Sint Willebrord gewerkt in t weekend. Dat was ok maar ik zou er voor geen goud willen wonen.
@ Marels- Roosendaal kun je echt niet over een kam scheren met Sprundel of WillebrordZeg ik toch ook niet? Ik heb in Roosendaal gewoond, dat vind ik een kutstad, en Sprundel of St. Willebrord vind ik nóg veel erger
Ik heb 20 jaar in rucphen gewoond en in Sint Willebrord gewerkt in t weekend. Dat was ok maar ik zou er voor geen goud willen wonen.
@ Marels- Roosendaal kun je echt niet over een kam scheren met Sprundel of WillebrordZeg ik toch ook niet? Ik heb in Roosendaal gewoond, dat vind ik een kutstad, en Sprundel of St. Willebrord vind ik nóg veel erger
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 29 oktober 2010 om 15:45
Oudenbosch, tja, je kunt er wonen ja. Ben daar getogen en een super jeugd gehad. Toen ik eenmaal ging studeren wist ik niet hoe snel ik daar weg moest. Dus leuk als je opgroeit maar na je 18 e is er helemaal geen ene moer aan. Maar dat vind ik ook van alle dorpen in de omgeving, Inc hoeven, etten, rucphen etc. Roosendaal is helemaal verschrikkelijk. Breda is gewoon erg leuk, authentiek en gezellig, althans, de betere buurten dan.
vrijdag 29 oktober 2010 om 16:32
Maar Prulletje, in de buurt van welke stad moet je wonen? Waar gaat je man werken? Het ging toch om het werk van je man he? Dan kunnen we je iets gerichter adviseren. Het scheelt nogal of je in Breda of in Roosendaal gaat werken, zeg maar. In allebei de richtingen heb je weer andere plaatsen die bewoonbaar zijn.
Oudenbosch valt daar dus duidelijk niet onder
Oudenbosch valt daar dus duidelijk niet onder
668, the neighbour of the Beast