Indigokinderen

29-10-2010 13:07 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik vroeg me af of er soms meer mensen waren die zich bezig houden met indigokinderen? Zelf ben ik er achter gekomen via deze link: http://www.foryou.nl/afle ... igo-kinderen-en-opvoeding

Nu vroeg ik mij af of iemand er nog meer van afweet? Dat zou superleuk zijn want dan ben ik tenminste niet de enige, haha!

Liefs,

Veronique
Ben ik nog op tijd? Ik ben HSP.
quote:misspoez schreef op 29 oktober 2010 @ 14:05:

Mijn Caithlyn is net thuis van de vrije kleuterschool en weet je wat ze zegt: mama, ik wil een spijkerbroek! Echt, ik verlies soms bijna mijn geloof. Een spijkerbroek, en dan zeker zo'n strak topje ook. Ik heb het natuurlijk verboden! Ze draagt gewoon haar henneptruitje en haar linnen rokje, auberginekleurig, in overeenstemming met haar trillingsgetal. Werkelijk...kan iemand me adviseren?

Ik ken wel iemand die haar misschien kan genezen. Die vangt de door je dochter uitgezonden vibraties op en leest hieruit wat je moet doen. Zoals geen rood meer dragen en het kettinkje om je hals inkorten

Ik ken mensen die serieus zo'n kwakzalver hebben bezocht en mij dat ook aanraadden om van een dubbele hernia af te komen
quote:rider schreef op 29 oktober 2010 @ 14:08:

[...]

Ach, ik probeer altijd respect te hebben voor mensen uit de spirituele/new age/indigo-hoek. Maar het lukt me nooit echt.

We proberen het allemaal, Echt.

*proest*
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Pinkel78 schreef op 29 oktober 2010 @ 14:10:

[...]

Kan iemand nu eindelijk eens zeggen waar dat voor staat?vrijdag middag borrel topic.
quote:Paque_ schreef op 29 oktober 2010 @ 14:10:

Ben ik nog op tijd? Ik ben HSP.Heel Snel Paars?
Oeps, mijn vriend speelt met Lego (wel samen met zijn zoontje). Zou hij dan een indigo volwassene zijn?
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.

Grote Smurf ook een indigokind geweest?
quote:Hasse88 schreef op 29 oktober 2010 @ 14:09:

[...]

Hoe krijg je het bij elkaar verzonnen!Caithlyn is een bijzonder kindje en dat wil ik graag versterken, ik denk dat ze grootse dingen gaat doen later! Ik probeer haar altijd in de juiste sfeer te kleden, en omdat ze nu net 4,5 is haar ziel aan het indalen dus moet haar hartchakra beschermd worden, vandaar de aubergine kleding, naast uiteraard de zijden onderhemden, snap je?
quote:Starshine schreef op 29 oktober 2010 @ 13:51:

[...]

een zeemeermin!!

Ohhh, maar dan hoor je beslist bij mijn groepje!!!!

ps ,zou TO nog een beetje humor hebben, of is dit alleen aan normale (lees saaie) mensen besteed?
quote:nessemeisje schreef op 29 oktober 2010 @ 14:11:

[...]

Heel Snel Paars?OMG!
Ik had er echt nog nooooit van gehoord, leerzaam zo'n forum! :-) Zal eens gaan googelen of ik dan eindelijk mijn kind een label op kan plakken want huisarts, cb, kinderarts en fysio weten het niet, wie weet heb ik er nu een!
quote:Paque_ schreef op 29 oktober 2010 @ 14:11:

[...]

vrijdag middag borrel topic. Dank je! Ik had al een idee van de VRIJ, de MI en de TO, maar de BO was nog een mysterie...
quote:Bagheera schreef op 29 oktober 2010 @ 14:10:

[...]

Ik ken wel iemand die haar misschien kan genezen. Die vangt de door je dochter uitgezonden vibraties op en leest hieruit wat je moet doen. Zoals geen rood meer dragen en het kettinkje om je hals inkorten

Ik ken mensen die serieus zo'n kwakzalver hebben bezocht en mij dat ook aanraadden om van een dubbele hernia af te komen Oh wauw, werkelijk? Geef me maar snel het adres dan, want vragen om een spijkerbroek vind ik best alarmerend. Inderdaad ben ik blij dat ze niet vroeg om een string, dan was ik pas echt ontdaan geweest. Zou het helpen de ketting in te korten, haar ketting met de rozenkwarts en de aquamarijn bedoel je toch?
quote:calvijn1 schreef op 29 oktober 2010 @ 14:11:

[...]

We proberen het allemaal, Echt.

*proest*Ik neem het wel serieus, simpelweg omdat veel van deze kinderen tussen wal en schip terecht komen omdat er zoveel mythevorming is ontstaan rond deze mensen en zowel ouders als zogenaamde spirituele gidsen, de raarste fratsen met ze uithalen en ze vreemdste dingen aanpraten, en dat vind ik erg, heel erg.
quote:mjdh schreef op 29 oktober 2010 @ 14:14:

[...]

Ohhh, maar dan hoor je beslist bij mijn groepje!!!!

ps ,zou TO nog een beetje humor hebben, of is dit alleen aan normale (lees saaie) mensen besteed?

Indigo-kinderen hebben meestal wel gevoel voor humor. Het probleem zit bij de ouders, die hun saaie, humorloze bestaan proberen op te leuken met het indigo verklaren van hun kinderen.

Het hele verschijnsel is zoiets als Munchhausen-by-proxy. En eigenlijk net zo zielig voor de kinderen.

En ja, dat meen ik.
quote:Paque_ schreef op 29 oktober 2010 @ 14:10:

Ben ik nog op tijd? Ik ben HSP.Oh dat ben ik ook! Nou dan heb ik vast meer kans op zo'n kind toch?
quote:moekie76 schreef op 29 oktober 2010 @ 14:15:

Ik had er echt nog nooooit van gehoord, leerzaam zo'n forum! :-) Zal eens gaan googelen of ik dan eindelijk mijn kind een label op kan plakken want huisarts, cb, kinderarts en fysio weten het niet, wie weet heb ik er nu een! Volgens mij komt jouw avatar sterk in de buurt van de aura van zo'n nieuwe-tijds-kind!
quote:misspoez schreef op 29 oktober 2010 @ 14:13:

[...]

Caithlyn is een bijzonder kindje en dat wil ik graag versterken, ik denk dat ze grootse dingen gaat doen later! Ik probeer haar altijd in de juiste sfeer te kleden, en omdat ze nu net 4,5 is haar ziel aan het indalen dus moet haar hartchakra beschermd worden, vandaar de aubergine kleding, naast uiteraard de zijden onderhemden, snap je?Let je er dan wel op dat ze geen plastic speelgoed in handen krijgt? Dat is bijzonder slecht voor het derde oog, dat ook rond deze tijd moet ontwikkelen he? Ik zou gaan voor gender-neutraal houten speelgoed, met alleen de basiskleuren, om haar aura niet te verstoren...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:rider schreef op 29 oktober 2010 @ 14:16:

[...]

Indigo-kinderen hebben meestal wel gevoel voor humor. Het probleem zit bij de ouders, die hun saaie, humorloze bestaan proberen op te leuken met het indigo verklaren van hun kinderen.

Het hele verschijnsel is zoiets als Munchhausen-by-proxy. En eigenlijk net zo zielig voor de kinderen.

En ja, dat meen ik.Ben ik het helemaal mee eens.
quote:misspoez schreef op 29 oktober 2010 @ 14:15:

Oh wauw, werkelijk? Geef me maar snel het adres dan, want vragen om een spijkerbroek vind ik best alarmerend. Inderdaad ben ik blij dat ze niet vroeg om een string, dan was ik pas echt ontdaan geweest. Zou het helpen de ketting in te korten, haar ketting met de rozenkwarts en de aquamarijn bedoel je toch?

Daar ga je dus al de mist in!

De naam van je kind is numerologisch een zes. Bij een zes horen tijgeroog en toermalijn, rozenkwarts en aquamarijn versterken juist haar negatieve vibraties!

*moet ik dan àlles uitleggen*
quote:Pinkel78 schreef op 29 oktober 2010 @ 14:16:

[...]

Volgens mij komt jouw avatar sterk in de buurt van de aura van zo'n nieuwe-tijds-kind! Nou dat kan allemaal geen toeval zijn, een hsp-er met een bijzonder kind zonder diagnose en een avatar met aurakleuren. Ik denk dat het voorbestemd is dat ik dit topic zag! Ik heb een indigo-kind!
quote:eleonora schreef op 29 oktober 2010 @ 13:50:

[...]

Ik hou van TV kijken, zuipen en in bad liggen.

Wat maakt mij dat?

Ben ik dan ook wel benieuwd naar.....

...en tot hier hield ik het droog dus.

*gaat maandverbandje wisselen voor een Tena Lady en doorlezen*
quote:robo schreef op 29 oktober 2010 @ 14:19:

[...]

*moet ik dan àlles uitleggen*

Intussen zit mijn jongste te zeuren om een boterham, op een manier dat ik de neiging krijg hem een indigo-oog te bezorgen.
quote:rider schreef op 29 oktober 2010 @ 14:16:

[...]

En ja, dat meen ik.
Wat? Ze draagt de rozenkwarts om haar derde oog te versterken en de aquamarijn om de krampjes te verlichten in haar paranormale darmkanaal. Ik had niet bedacht dat ze last kon krijgen van die stenen in haar vibratie-driehoek! Ik ga ze nu gelijk af doen.

Pff, wat ben ik blij dat ik dit topic heb gevonden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven