Indigokinderen

29-10-2010 13:07 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik vroeg me af of er soms meer mensen waren die zich bezig houden met indigokinderen? Zelf ben ik er achter gekomen via deze link: http://www.foryou.nl/afle ... igo-kinderen-en-opvoeding

Nu vroeg ik mij af of iemand er nog meer van afweet? Dat zou superleuk zijn want dan ben ik tenminste niet de enige, haha!

Liefs,

Veronique
Oh oh....
In de dertiende aflevering gaat Terry Rose uitleggen wat Indigo kinderen zijn en de opvoeding ervan. 90% van de kinderen die geboren zijn, zijn Indigo, sterren en kristal kinderen die leven vanuit een persoonlijk gevoel. Volgens Terry worden kinderen te agressief wanneer je ze teveel suiker geeft of ze kunnen niet wennen aan hun stoffelijke lichaam waardoor de problemen met de motorische vaardigheden krijgen. Dit ligt Terry Rose u allemaal uit.

Oh oh.. Superleuk!
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
..
Eum, nee. Wij hebben nog een gewoon ouderwets kindje gekregen.

Succes.

Monique
quote:NevankaLetonja schreef op 29 oktober 2010 @ 13:09:

Oh oh....

Ben bang dat je hier niet veel gelijkgestemden vindt... maar wie weet.

Ik klinkte op je link en wist niet hoe snel ik weer moest sluiten. Niet mijn ding, zeg maar.
Veronique, maak je borst maar nat voor de reacties... Succes!

ik voorspel een vijmiboto
quote:mjdh schreef op 29 oktober 2010 @ 13:11:

Succes.

MoniqueWat uniek!
quote:mjdh schreef op 29 oktober 2010 @ 13:11:

Succes.

MoniqueTsja, die van ons ziet ze wel eens vliegen, maar voor de rest ook maar ouderwets 'normaal'
Frankly my dear, I don"t give a damn
Mmmm.... alweer reclame.
Ik geloof er niet zo in. Elk kind heeft zijn eigen, unieke, persoonlijkheid, en daar moet je op anticiperen.

Ik heb overigens een keer iemand heel hard op zijn ziel getrapt toen ik IRL een opmerking maakte over nieuwetijdskinderen, dus ik waag me hier vandaag maar niet aan
Stressed is just desserts spelled backwards
Kun je dat niet beter op het forum van die site bespreken? Meer kans op gelijkgestemden, lijkt mij.
Home is where your wifi connects automatically.
Ik dacht overigens dat indigo een kleur is. Zijn deze kindertjes bang voor smurfen?
*kijkt op horloge, pakt klapstoel en gaat er even goed voor zitten*
quote:Dejavu schreef op 29 oktober 2010 @ 13:10:

In de dertiende aflevering gaat Terry Rose uitleggen wat Indigo kinderen zijn en de opvoeding ervan. 90% van de kinderen die geboren zijn, zijn Indigo, sterren en kristal kinderen die leven vanuit een persoonlijk gevoel. Volgens Terry worden kinderen te agressief wanneer je ze teveel suiker geeft of ze kunnen niet wennen aan hun stoffelijke lichaam waardoor de problemen met de motorische vaardigheden krijgen. Dit ligt Terry Rose u allemaal uit.

Oh oh.. Superleuk!

Euh, een persoonlijk gevoel? Hebben niet-indigo kinderen dan een onpersoonlijk gevoel ofzo?

En agressief worden van suiker, tja, is dat nieuw? Kinderen èn volwassen krijgen een 'sugar rush' en reageren daarop.

Nee TO, ik hou me niet bezig met Indigokinderen. En ik snap ook nog steeds niet wat dat dan inhoudt, misschien was dat nuttiger geweest in de OP dan een link. En wat is er nu precies superleuk aan?
Toen ik Caithlyn droeg waren mijn partner en ik zó vol van het begrip Indigokinderen, ik was ervan overtuigd dat ikj zo'n bijzonder kindje zou mogen ontvangen. Aan de inseminatie ging een bezoek aan een sterrenkundige vooraf om het juiste tijdstip te bepalen. Ook hebben wij eerst uitgebreid gecontroleerd of het aura van de donor wel de juiste kleur bezat. Tijdens een Kabbalistisch ritueel, onder begeleiding van Tantraïsche muziek, hebben we toen de Maan-Zon-bevruchtingsrite voltrokken. We hebben dus echt ons best gedaan om ons kind zo veel mogelijk in het Aquarius-tijdperk te laten passen. Maar ja. In het begin sluit je toch je ogen ervoor, denk ik. Het uit zich in allerlei kleine dingetjes, waarvan je denkt dat ze gewoon bij het zelfontplooïngsproces horen. Zo wou Caithlyn al heel snel geen Caithlyn meer heten, maar stond ze er op dat we haar Kniertje noemden. Ook trok ze heel erg naar de vader van Murray (haar partner) toe, een vieze, oude, reactionaire conservatief. Eerst dachten wij dat dit misschien kwam door een onbalans tussen Yin en Yang in ons huishouden, dus hebben wij speciaal hiervoor een leuke gezinshomo aangetrokken. Hier wou ze echter helemaal geen contact mee hebben. Ze zei dat ze hem "raar" vond.

Nou, je schaamt je soms echt. Vooral wanneer ze in een gesprek met van die ontzettend reactionaire uitspraken komt. Uitspraken over negers, homo's of allochtonen. Vorige week nog begon ze opeens over de Foetor Judaïcus, midden in de kringloopwinkel! Waar haalt ze het vandaan, vraag je jezelf dan af. En iedereen maar jóu, de opvoeder, aankijken!

Heb jij tips, Veronique, hoe ik Caithlyn tóch weer meer in overeenstemming met haar spirituele zelfje kan laten leven?

min of meer geleend van oudetijdskinderen.nl]
Weinig kans op een rel, vrees ik. De meningen zijn eensgezind. Of wil je toch een poging wagen, Veronique?
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
*Neemt plaats naast SG, hoewel eigenlijk natuurlijk gewoon aan het werk*
Dat geleuter over Indigo-, Sterre- Kristal,- en Nieuwetijdskinderen is toch allang niet hip meer? Ik vind het zo 2001....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Wat intrigeert je Veronique?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@Misspoez; hòe krijg je het verzonnen!
quote:misspoez schreef op 29 oktober 2010 @ 13:21:

Toen ik Caithlyn droeg waren mijn partner en ik zó vol van het begrip Indigokinderen, ik was ervan overtuigd dat ikj zo'n bijzonder kindje zou mogen ontvangen. Aan de inseminatie ging een bezoek aan een sterrenkundige vooraf om het juiste tijdstip te bepalen. Ook hebben wij eerst uitgebreid gecontroleerd of het aura van de donor wel de juiste kleur bezat. Tijdens een Kabbalistisch ritueel, onder begeleiding van Tantraïsche muziek, hebben we toen de Maan-Zon-bevruchtingsrite voltrokken. We hebben dus echt ons best gedaan om ons kind zo veel mogelijk in het Aquarius-tijdperk te laten passen. Maar ja. In het begin sluit je toch je ogen ervoor, denk ik. Het uit zich in allerlei kleine dingetjes, waarvan je denkt dat ze gewoon bij het zelfontplooïngsproces horen. Zo wou Caithlyn al heel snel geen Caithlyn meer heten, maar stond ze er op dat we haar Kniertje noemden. Ook trok ze heel erg naar de vader van Murray (haar partner) toe, een vieze, oude, reactionaire conservatief. Eerst dachten wij dat dit misschien kwam door een onbalans tussen Yin en Yang in ons huishouden, dus hebben wij speciaal hiervoor een leuke gezinshomo aangetrokken. Hier wou ze echter helemaal geen contact mee hebben. Ze zei dat ze hem "raar" vond.

Nou, je schaamt je soms echt. Vooral wanneer ze in een gesprek met van die ontzettend reactionaire uitspraken komt. Uitspraken over negers, homo's of allochtonen. Vorige week nog begon ze opeens over de Foetor Judaïcus, midden in de kringloopwinkel! Waar haalt ze het vandaan, vraag je jezelf dan af. En iedereen maar jóu, de opvoeder, aankijken!

Heb jij tips, Veronique, hoe ik Caithlyn tóch weer meer in overeenstemming met haar spirituele zelfje kan laten leven?

min of meer geleend van oudetijdskinderen.nl]

Lijkt het je niet verstandiger om je kind meer op aarde neer te zetten en zich aan te laten passen aan hoe de wereld nou eenmaal is?

Ik heb een nieuwetijdskind, zoals ze dat noemen en ik heb hem gewoon opgevoed naar de gangbare maatstaven en hij is er bepaald niet slechter op geworden, integendeel. Deze kinderen hebben meer moeite om zich aan te passen aan de wereld zoals deze is, dus is het aan de ouders om ze daarin te steunen en niet mee te gaan is zaken die niets met het dagelijkse bestaan te maken hebben. En moeder.......... daal zelf ook even neer, als ik het zo lees, zit je op de maan en dat is geen goede plek om je kind op te voeden.
Min of meer geleend van oudetijdskinderen, Calvijn, de credits gaan niet naar mij

Nou, het is best een probleem hoor, net als met eten bijvoorbeeld. Ze weigert gewoon alles wat we haar voorzetten. Vlees, ja dat wil ze wel. Hoe meer, rauwer en vetter hoe beter.

Ik wilde gewoon graag zo'n mooi, bleek kindje! Dat is toch niet erg? Je kunt alles plannen, overal het jusite moment voor kiezen, ik vind het erg jammer dat dit niet gelukt is!
quote:Cateautje schreef op 29 oktober 2010 @ 13:27:

[...]

Lijkt het je niet verstandiger om je kind meer op aarde neer te zetten en zich aan te laten passen aan hoe de wereld nou eenmaal is?

Ik heb een nieuwetijdskind, zoals ze dat noemen en ik heb hem gewoon opgevoed naar de gangbare maatstaven en hij is er bepaald niet slechter op geworden, integendeel. Deze kinderen hebben meer moeite om zich aan te passen aan de wereld zoals deze is, dus is het aan de ouders om ze daarin te steunen en niet mee te gaan is zaken die niets met het dagelijkse bestaan te maken hebben. En moeder.......... daal zelf ook even neer, als ik het zo lees, zit je op de maan en dat is geen goede plek om je kind op te voeden.MissPoez maakt een grapje.
Uhm, Cateautje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven