Indigokinderen
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:07
Hallo allemaal!
Ik vroeg me af of er soms meer mensen waren die zich bezig houden met indigokinderen? Zelf ben ik er achter gekomen via deze link: http://www.foryou.nl/afle ... igo-kinderen-en-opvoeding
Nu vroeg ik mij af of iemand er nog meer van afweet? Dat zou superleuk zijn want dan ben ik tenminste niet de enige, haha!
Liefs,
Veronique
Ik vroeg me af of er soms meer mensen waren die zich bezig houden met indigokinderen? Zelf ben ik er achter gekomen via deze link: http://www.foryou.nl/afle ... igo-kinderen-en-opvoeding
Nu vroeg ik mij af of iemand er nog meer van afweet? Dat zou superleuk zijn want dan ben ik tenminste niet de enige, haha!
Liefs,
Veronique
vrijdag 29 oktober 2010 om 18:01
vrijdag 29 oktober 2010 om 22:57
Let niet op de spellingsfouten, het is gekopieerd van heksjewaterland.
Aquamarijn: Tegen voorhoofdholte ontsteking, tranende ogen, allergieen. Sterkt de lever en maag.
Goed voor de slijmvliezen, schildklier. Maakt de geest helder en bevorderd de paranormale vermogens.
Rozenkwarts: Bevordert de liefde en de kunst, geestelijke groei, ontvankelijkheid en het scheppend denken.
Maakt creatief. Helpt bij heimwee, verliefd worden.
Verzacht het gevoelsleven. Helpt tegen verbittering, angsten, buikkrampen, duizeligheid. Versterkt de darmen.
Een goede steen voor kinderen.
Kijk, die stenen werken dus compleet tegen elkaar in. Hélemaal fout.
Ik raad je aan om haar te laten ontgiften m.b.v. een paardenmelkkuur.
Aquamarijn: Tegen voorhoofdholte ontsteking, tranende ogen, allergieen. Sterkt de lever en maag.
Goed voor de slijmvliezen, schildklier. Maakt de geest helder en bevorderd de paranormale vermogens.
Rozenkwarts: Bevordert de liefde en de kunst, geestelijke groei, ontvankelijkheid en het scheppend denken.
Maakt creatief. Helpt bij heimwee, verliefd worden.
Verzacht het gevoelsleven. Helpt tegen verbittering, angsten, buikkrampen, duizeligheid. Versterkt de darmen.
Een goede steen voor kinderen.
Kijk, die stenen werken dus compleet tegen elkaar in. Hélemaal fout.
Ik raad je aan om haar te laten ontgiften m.b.v. een paardenmelkkuur.
vrijdag 29 oktober 2010 om 22:58
quote:Hasse88 schreef op 29 oktober 2010 @ 14:16:
[...]
Let je er dan wel op dat ze geen plastic speelgoed in handen krijgt? Dat is bijzonder slecht voor het derde oog, dat ook rond deze tijd moet ontwikkelen he? Ik zou gaan voor gender-neutraal houten speelgoed, met alleen de basiskleuren, om haar aura niet te verstoren...De basiskleuren zijn rood, geel en blauw, dat is véél te hard. Ik raad tertiaire kleuren aan.
[...]
Let je er dan wel op dat ze geen plastic speelgoed in handen krijgt? Dat is bijzonder slecht voor het derde oog, dat ook rond deze tijd moet ontwikkelen he? Ik zou gaan voor gender-neutraal houten speelgoed, met alleen de basiskleuren, om haar aura niet te verstoren...De basiskleuren zijn rood, geel en blauw, dat is véél te hard. Ik raad tertiaire kleuren aan.
vrijdag 29 oktober 2010 om 23:08
quote:Cateautje schreef op 29 oktober 2010 @ 17:47:
[...]
Het lijkt me wel een vreemde gewaarwoording.
Loopt die smurf naar binnen, pakt een zaadje uit zijn zak, legt het netjes in je baarmoeder neer en wandelt weer naar buiten.
Bepaald geen kunstzinnige inseminatie.
Okee, dit was dus mijn tena-momentje.
Denkt aan Knutselsmurf, die gaat klussen.
[...]
Het lijkt me wel een vreemde gewaarwoording.
Loopt die smurf naar binnen, pakt een zaadje uit zijn zak, legt het netjes in je baarmoeder neer en wandelt weer naar buiten.
Bepaald geen kunstzinnige inseminatie.
Okee, dit was dus mijn tena-momentje.
Denkt aan Knutselsmurf, die gaat klussen.