Doodongelukkig door naderende scheiding
zaterdag 30 oktober 2010 om 17:45
Dikke
Ja ik ken dit en ja je komt er weer boven op. Alleen dat is nu even niet. Je leven is nu een rollercoaster en mijn advies is : neem het van uur tot uur en dag voor dag.
Waar is je kindje nu?
Ja ik ken dit en ja je komt er weer boven op. Alleen dat is nu even niet. Je leven is nu een rollercoaster en mijn advies is : neem het van uur tot uur en dag voor dag.
Waar is je kindje nu?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 30 oktober 2010 om 17:45
zaterdag 30 oktober 2010 om 17:47
Ik heb hier helemaal geen ervaring mee en wil je ten eerste een dikke geven. Maar je geeft aan dat je al 5 dagen als een wrak rondloopt... waar is je kindje van 3 dan als ik vragen mag? Je zult toch moeten proberen om in ieder geval overdag jezelf bij elkaar te rapen voor hem/haar of uit logeren te laten gaan.
Wat erg dat het voelt als een donderslag bij heldere hemel. Je man is je al heel wat stappen vooruit. Wat lijkt me dat ontzettend moeilijk. Er zullen ongetwijfeld verhalen zijn waaruit blijkt dat het goed komt. Dat je er weer bovenop komt. Tot die tijd. Sterkte.
Wat erg dat het voelt als een donderslag bij heldere hemel. Je man is je al heel wat stappen vooruit. Wat lijkt me dat ontzettend moeilijk. Er zullen ongetwijfeld verhalen zijn waaruit blijkt dat het goed komt. Dat je er weer bovenop komt. Tot die tijd. Sterkte.
zaterdag 30 oktober 2010 om 17:49
Mijn kindje is bij mij thuis, en mijn man haalde haar vandaag op omdat ik even niet meer kon zorgen voor haar. Ik moet de hele dag maar huilen en dat is voor haar ook niet goed. Mijn man zegt ook dat hij er alles aan zal doen om mij en mijn kindje goed achter te laten en dat hij zijn verantwoordelijkheden zal nemen, ook voor het ouderschap. Maar elke vezel in mij verzet zich hiertegen. Ik wil dit niet. Ik wil dit niet. Ik wil hem terug. Laat me niet alleen.
zaterdag 30 oktober 2010 om 17:50
Je bent niet aleen wij zijn hier, je familie is er en je hebt je kindje. Je bent bedrogen en dat is verschrikkelijk zeker wanneer je niet aan zag komen. Je bent desondanks niet alleen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 30 oktober 2010 om 17:53
Ik ga proberen iets te koken want ik kook al 5 dagen alleen voor mijn dochter, de kilo's vliegen eraf. Het hele leven voelt ineens zo zinloos. Ik kom mijn bed uit voor mijn kindje, maar ik sleep me door de dag. De avonden en nachten zijn het allerergst. Dan is het donker, lig ik alleen in dat grote bed. Soms schrik ik 's nachts wakker en dan voel ik of hij er is. Alles komt in het volle besef dan terug. Ik had nooit gedacht dat ons dit zou overkomen. We zouden samen oud worden.
zaterdag 30 oktober 2010 om 17:55
Dat is inderdaad heel moeilijk he? Alles wat je gedacht hebt en hoe je de toekomst zag is plots niet meer. Gewoon posten hier wanneer je wilt . Er zijn altijd mensen die je lezen.
Het komt echt goed alleen nu niet. Wat ga je koken?
Het komt echt goed alleen nu niet. Wat ga je koken?
zaterdag 30 oktober 2010 om 17:57
zaterdag 30 oktober 2010 om 17:58
quote:Ksenija schreef op 30 oktober 2010 @ 17:56:
[...]
Wat een onnodige vraag Soms als je je even richt op iets anders kan je weer net even beter door. Dát was de bedoeling van mijn vragen.
[...]
Wat een onnodige vraag Soms als je je even richt op iets anders kan je weer net even beter door. Dát was de bedoeling van mijn vragen.
quote:Angele74 schreef op 30 oktober 2010 @ 17:54:
Mijn kindje is nu bij mijn schoonmoeder. Daar krijgt ze eten en doet ze leuke dingen vandaag. Vanavond komt ze weer thuis.
Zorg er voor dat je gedouched bent en trek schone kleren aan, daar heb je nu nog even de tijd voor. Eet goed, anders verzwak je teveel en ben je , niet alleen voor jezelf, maar ook voor je dochter, straks niets meer waard. Hoe moeilijk het ook is, het leven moet doorgaan meis, anders kom je in een neerwaardse spiraal terecht en daar word je niet beter van, integendeel.
Dikke knuffel, hou je taai.
Mijn kindje is nu bij mijn schoonmoeder. Daar krijgt ze eten en doet ze leuke dingen vandaag. Vanavond komt ze weer thuis.
Zorg er voor dat je gedouched bent en trek schone kleren aan, daar heb je nu nog even de tijd voor. Eet goed, anders verzwak je teveel en ben je , niet alleen voor jezelf, maar ook voor je dochter, straks niets meer waard. Hoe moeilijk het ook is, het leven moet doorgaan meis, anders kom je in een neerwaardse spiraal terecht en daar word je niet beter van, integendeel.
Dikke knuffel, hou je taai.
Meid, wat ontzettend rot voor je dit
Mega pijnlijk natuurlijk, zoiets komt heel erg hard aan.
Zeker aangezien je het helemaal niet aan hebt zien komen.
Je kunt het je nu misschien niet voorstellen, maar je komt hieroverheen. Je hebt je familie en je kindje, je vriendinnen en dit forum. Schrijf het lekker van je af.
Mega pijnlijk natuurlijk, zoiets komt heel erg hard aan.
Zeker aangezien je het helemaal niet aan hebt zien komen.
Je kunt het je nu misschien niet voorstellen, maar je komt hieroverheen. Je hebt je familie en je kindje, je vriendinnen en dit forum. Schrijf het lekker van je af.
zaterdag 30 oktober 2010 om 18:02
We hebben het 14 jaar lang echt fantastisch gehad, we waren zo gelukkig.
Lieve To, jíj was gelukkig, hij dus duidelijk al lange tijd niet. Je leefde dus eigenlijk in een illusie met hem. Vreselijk dit. Zorg dat je op de been blijft voor je kind. Die kleine is het allerbelangrijkste, zorg dat je er voor haar bent.
En zoals de anderen hier zeggen, je komt hier ooit weer uit. Ook al denk je nu misschien van niet.
Heel veel sterkte!
Lieve To, jíj was gelukkig, hij dus duidelijk al lange tijd niet. Je leefde dus eigenlijk in een illusie met hem. Vreselijk dit. Zorg dat je op de been blijft voor je kind. Die kleine is het allerbelangrijkste, zorg dat je er voor haar bent.
En zoals de anderen hier zeggen, je komt hier ooit weer uit. Ook al denk je nu misschien van niet.
Heel veel sterkte!
zaterdag 30 oktober 2010 om 18:09
Ik ga pasta koken. Moet toch wat.
Maar echt: we waren echt gelukkig. We hebben zoveel mooie herinneringen samen. Dat erkent hij ook. Alleen is hij in de loop vd tijd steeds minder gelukkig geworden met mij. Ik blijf maar piekeren wat ik anders had kunnen doen, en of ik zelf blind ben geweest. Ook iedereen in mijn omgeving valt steil achterover van verbazing. Iedereen, ikzelf vooral, dacht dat dit voor eeuwig was. Ik zie zo op tegen de decembermaand. Weet niet hoe ik moet overleven. Voel me zo eenzaam nu. Zo verlaten. Ik probeer zo goed mogelijk voor mijn kleintje te zorgen en vraag daar ook hulp bij. Zij mag hier niet onder lijden.
Maar echt: we waren echt gelukkig. We hebben zoveel mooie herinneringen samen. Dat erkent hij ook. Alleen is hij in de loop vd tijd steeds minder gelukkig geworden met mij. Ik blijf maar piekeren wat ik anders had kunnen doen, en of ik zelf blind ben geweest. Ook iedereen in mijn omgeving valt steil achterover van verbazing. Iedereen, ikzelf vooral, dacht dat dit voor eeuwig was. Ik zie zo op tegen de decembermaand. Weet niet hoe ik moet overleven. Voel me zo eenzaam nu. Zo verlaten. Ik probeer zo goed mogelijk voor mijn kleintje te zorgen en vraag daar ook hulp bij. Zij mag hier niet onder lijden.