Trechters voor baby

30-10-2010 17:25 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gehoord dat er in Amerika er een alternatief is voor het geven van de fles aan baby's. Het schijnt een soort trechter zijn die je op de mond van de baby zet met daarin de melk. Het schijnt heel effectiet te zijn en goed te zijn voor het toekomstig gebid.

Wie heeft hierover informatie.
Van de omschrijving krijg ik wel een beetje een "foie gras" gevoel...?
gebid?
quote:hanneke000 schreef op 30 oktober 2010 @ 17:28:

Van de omschrijving krijg ik wel een beetje een "foie gras" gevoel...?

Dat is voor babys die lang over een fles doen. Ophouden met dat geteut, en slikken, mormel!
Ik heb er nooit van gehoord, maar zonder het direct af te willen wijzen, krijg ik er wel direct deze associatie bij:

Ah, ik ben in ieder geval niet de enige...
En als je het neusje dan dichtknijpt is de trechter nog sneller leeg.

Waar heb je over dit innovatieve product gehoord als ik vragen mag?
quote:Kezz schreef op 30 oktober 2010 @ 17:29:

Ik heb er nooit van gehoord, maar zonder het direct af te willen wijzen, krijg ik er wel direct deze associatie bij:

[afbeelding]Ik vind deze poster trouwens stom. We hoeven ook niet en masse gras, hooi en biks te eten om te ervaren wat een koe meemaakt voor we de biefstuk eten
quote:tilalia2 schreef op 30 oktober 2010 @ 17:29:

[...]

Dat is voor babys die lang over een fles doen. Ophouden met dat geteut, en slikken, mormel! Slikken? Welnee, met een extra 'opzetstukje' c.q. slangetje hoeft dat ook niet meer, en komt de melk (pap, voeding, whatever) direct in de maag terecht!
quote:TanteTruus10 schreef op 30 oktober 2010 @ 17:25:

Het schijnt heel effectiet te zijn en goed te zijn voor het toekomstig gebid.

Wie heeft hierover informatie.Misschien de kerken? Als de kinderen er goed van gaan bidden .....
Het is heel effectiet? :-)
Effectiet WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Kunnen we aftellen......
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dit is waarschijnlijk sublimale reklame voor borstvoeding. In dat geval: ik ben voor!
O ja als je ondersteboven gaat hangen is je borst ook net een trechter
Zielug....

quote:latoya schreef op 30 oktober 2010 @ 17:55:

O ja als je ondersteboven gaat hangen is je borst ook net een trechter Ja en dan nog de boobtube eromheen (uit het Beste Idee van Nederland) en je wordt mooi egaal bruin.
Die boobtube was echt te erg.
Zou het ook bruikbaar zijn voor een jongen van een jaar of 10. Heerlijk nooit meer gezeur over eten. Aaaah dat lust ik niet. IEEE eten we dat, gatver. Ideaal strotje open en gieten maar.
quote:hanneke000 schreef op 30 oktober 2010 @ 17:28:

Van de omschrijving krijg ik wel een beetje een "foie gras" gevoel...?Ik móet t vragen hoor, ben jij echt degene op je avatar? die Fan van Thomas Berge? Neeee toch?
Elke keer als ik die ava zie denk ik:

Hier hier hier hier hier hier hier hier, daar istie, hier, hier hier hier.
quote:Paque_ schreef op 30 oktober 2010 @ 18:26:

[...]

Ik móet t vragen hoor, ben jij echt degene op je avatar? die Fan van Thomas Berge? Neeee toch?Nee, wel een gróót fan van Marga

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven