3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
:-I :-I :-l





even iets uittesten hoor
Ik ben nu behoorlijk duf want normaal ga ik nooit zo laat slapen.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Wat is de toest combinatie voor de smiley met het platte mondje?
Alle reacties Link kopieren
Deze dus
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 31 oktober 2010 @ 08:24:

Ik ben nu behoorlijk duf want normaal ga ik nooit zo laat slapen.Hoe laat was je thuis?
11 uur dus het was 12 uur voordat ik sliep
Alle reacties Link kopieren
Maar je hebt wel een uur langer kunnen slapen Bank!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen Bi!
en ik was om 8 uur oude tijd alweer wakker
Alle reacties Link kopieren
Dan heb je toch 8 uur geslapen!
Daarom snap ik niet dat ik zo duf ben
Ik ga nu eerst douchen en ontbijten mischien voel ik me dan wat beter,veel plezier met de wandeling Appel.
Alle reacties Link kopieren
Dank je bankje! Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren




Hier is het nat buiten.... en ik wil vanmiddag naar het bos!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen Freak!
Alle reacties Link kopieren
Hier is het ook nat, vandaar die laarzen!
quote:apppel schreef op 31 oktober 2010 @ 08:28:

Goeiemorgen Bi!

Had je me op de boerderie gespot?







Nog 400 posts en je hebt oud en nieuw Appel, en je boslaarzen zijn leuk!!



Bankje... klinkt leuk van gisteravond, misschien kun je vandaag even een dutje tussendoor doen?



Wat gaan jullie verder respectievelijk allemaal vandaag doen? Ik ga wassen en administratie doen...en misschien ook nog even wandelen, moet toch ook nog even wat frisse buitenlucht happen?
Alle reacties Link kopieren
Morgen,



Zo vroeg ben ik nog nooit geweest op een zondag (De klok staat bij mij nog op de oude tijd, lekker).
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 oktober 2010 @ 08:39:

[...]



Had je me op de boerderie gespot?



:Jep!
Alle reacties Link kopieren
.
Ik krijg een hond!!! Ooit



Nou ja... hond... das een groot woord.

Een vriend van ons heeft een superleuke Yorkshire Terrier en die wil hij laten dekken, en Bianco is helemaal weg van dat beestje dus van haar wil hij wel een puppy
Alle reacties Link kopieren
Das een hondJE Bi!
We maken hem/haar gewoon wijs dat hij/zij een heule grote waakhond is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven