3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Men moet het ijzer smeden als het heet is.
Alle reacties Link kopieren
Sowwy hoor Bi!



Was maar een grapje.... Snif snif..
Alle reacties Link kopieren
Mogen we dan mee namen verzinnen Bi, als de baby er is?
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 31 oktober 2010 @ 08:59:

Men moet het ijzer smeden als het heet is.





Idd!



Ik zou marktplaats nu alvast gaan afstruinen!

Over een half jaar is Bianco vergeten dat ie een hond wilde.
Ja tuurlijk mogen jullie meeverzinnen met een naam... en zullen we dan met zn allen zwanger zijn?
Alle reacties Link kopieren
Heb er al een paar: Bibi, Bibo, Bico, Cobi (
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 31 oktober 2010 @ 09:00:

Mogen we dan mee namen verzinnen Bi, als de baby er is?





Ik weet een leuke naam!



Sjaantje
Alle reacties Link kopieren
Ja en dan willen we ook een pupshower
Hij gaat het niet vergeten, ik herinner hem er elke dag wel aan



Sjaantje = afgekeurd, niet stoer genoeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 31 oktober 2010 @ 09:01:

Ja en dan willen we ook een pupshowerJaaaaaa!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 oktober 2010 @ 09:03:

Hij gaat het niet vergeten, ik herinner hem er elke dag wel aan



Sjaantje = afgekeurd, niet stoer genoeg!





Hummer

Mercedes

Tinus
Alle reacties Link kopieren
Tyson
Alle reacties Link kopieren
Sjaak
Alle reacties Link kopieren
Conan is wel stoer Bi.
Alle reacties Link kopieren
Karel.
Ik vind: Meneer Jansen wel leuk.



Maar die vriend van ons is Turks... dus misschien wordt het een turkse naam.



Atilla !!
Alle reacties Link kopieren
Brutus



Zorro
Alle reacties Link kopieren
En op die pupshower speelt Bi accordeon (gezellig) en zingen wij een welkomstlied voor pup.
Alle reacties Link kopieren
Of Mo (van Mohamed)
Ook meisjesnamen verzinnen he, ik weet nog niet of het een jongetje wordt he
Alle reacties Link kopieren
Storm
quote:mocy schreef op 31 oktober 2010 @ 09:05:

En op die pupshower speelt Bi accordeon (gezellig) en zingen wij een welkomstlied voor pup.
Of een biernaam... we hebben 1 kat die heet Guinness en we hadden er eentje die Murphy heette.
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 31 oktober 2010 @ 09:06:

StormDat is de goden verzoeken. Bij één zuchtje wind ligt hij al omver.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 oktober 2010 @ 09:06:

Ook meisjesnamen verzinnen he, ik weet nog niet of het een jongetje wordt he





Je moet een reu nemen!

Die zijn vaak mooier dan teefjes.

En je zit niet elke keer ermee dat je huis vol druppels bloed ligt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven